silnik krokowy w mk 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik krokowy w mk 2
Czy ktoś wie jak sprawdzić silnik krokowy? Bardzo często jest on przyczyną kłopotów z wolnymi obrotami, często mówi się o jego wymianie. Ale jak go zmierzyć miernikiem? Bo diagnoza to podstawa. Chodzi mi o ten 4-pinowy. Mam wtrysk 1-punktowy w silniku RP 1,8. Jakie wartości maja być pomiędzy pinami? Jak są ponumerowane u mnie np. brak jest oznaczeń na stykach. Czy da się go rozebrać i naprawić i na co zwrócić uwagę? pzdr,
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: śr mar 01, 2006 13:45
- Lokalizacja: Lębork
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jest opis do trójki sprawdzania oporów na pinach. Może to to samo.
Pin 1 -2 opór od 4 do 200 omów, między 3 i 4: przepustnica zamknięta max. 1 om, otwarta, opór nieskończony
Pin 1 -2 opór od 4 do 200 omów, między 3 i 4: przepustnica zamknięta max. 1 om, otwarta, opór nieskończony
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
organista18
ja sprawdziałem w ten sposób, że poprosiłem kumpla żeby przekręcił kluczyk, (włączył zapłon), a ja patrzałem na ten silniczek krokowy, w momencie wlączenia zapłonu powinien wysunąć się jego siłowniczek i brzęczeć mam silnik RP i silnik krokowy wydaje mi sie ze jest to taka czarna płytka przykrecana di wtrysku na 4 sruby a nie mylic z ssaniem - chyba ze sie myle
ja sprawdziałem w ten sposób, że poprosiłem kumpla żeby przekręcił kluczyk, (włączył zapłon), a ja patrzałem na ten silniczek krokowy, w momencie wlączenia zapłonu powinien wysunąć się jego siłowniczek i brzęczeć mam silnik RP i silnik krokowy wydaje mi sie ze jest to taka czarna płytka przykrecana di wtrysku na 4 sruby a nie mylic z ssaniem - chyba ze sie myle
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
ja w swoim ABF ktory ma silnik krokowy dwupinowy mialem taki patent ze silniczek krokowy brzeczal ale sie nie otwieral (tzn nie dawal wiekszej przepustowosci powietrza) zalalem do niego roznymi plynami typu 007, benzyna , arva (do czyszczenia silnikow) i wyplukalem caly kibel(czyt.brud) z silniczka , dalej nie chcial sie ruszyc wiec podpielem mu napiecie i pomoglem mu srubokretem sie ruszyc no i sie udalo zaczal chodzic i juz wszystko OK :] o ile silniczek w nim jeszcze dzialaj to proboj go reanimowac , bo jak spalony to juz kiła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 382 gości