falujace wolne obroty, czasami sie zawieszaja na 2500 obr/mi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

falujace wolne obroty, czasami sie zawieszaja na 2500 obr/mi

Post autor: kiler_444 » pn sty 25, 2010 18:49

mam problem przy niskich temp, a mianowicie wczoraj po przejechaniu 30 km w temp około -20 zjezdzajac z górki zdjałem noge z gazu a silnik zamiast spadac z obrotów to sam dodawał sobie mocy !!! a jak wcisnałem sprzegło to zaczał falowac 1200-1500 a za chwile wyskoczył na 2500 i sie zawiesił

miałem juz kilka razy ale sie uspokoiło
od wczoraj silnik faluje i zawiesza sie na 1200 i chodzi chwilami jak na ssaniu, ale jak go shamuje do około 850-900 obrotów to trzyma obroty ale jak tylko dodam gazu ponownie to spada i zatrzymuje sie na około 1200

co moze byc przyczyna ???

szlak trafia silniczek krokowy ???


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 25, 2010 19:20

nie koniecznie.
podstawa to na vaga go.
Sprawdzic jaką temp pokazuje czujnik temp wody. (nie musi wywalać jego błędu)
Sprawdziłbym też jak zachowuje się czujnik położenia przeputnicy.
krokowiec może to być lecz nie musi.



kazikb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:28
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: kazikb3 » pn sty 25, 2010 19:26

ja w swoim mk2 miałem coś podobnego to u mnie zepsuł się niebieski czujnik na krućcu wody po wymianie jego wszystko wróciło do normy



kopkoi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 15, 2010 20:34
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kopkoi » pn sty 25, 2010 20:25

u mnie skolei bylo lewe powietrze i dzialo sie dokladnie tak samo. Lubił tez zgasnac :P ale teraz mam spokoj



Awatar użytkownika
mondzel7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 23:48
Lokalizacja: Piskorzów
Kontakt:

Post autor: mondzel7 » śr sty 27, 2010 01:14

siemka a ja niedawno mialem taki sam przypadek jak ty skakaly obroty a jak lecialem autostrada to nie musialem trzymac nogi na gazie bo sam jechal i to byl silniczek krokowy juz byl wyrobiony i sie zacinal ale nie zawsze i wymienilem i jest spokoj :grin:


MOJA FURA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268908

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 27, 2010 10:29

kiler_444, wiesz na tych mrozach - różne rzeczy sie dzieją. Ja wczoraj miałem to samo ale zdaje się linka mi sie zatrła czy tez zamarzła w pancerzy i niedomyka sie przepustnica. Więc najpierw prponuje jak silnik się zawiesi na obrotach wyskocz szybko z auta i próbuj recznie domknąć przepustnice. Jeśli to nie to szukać trzeba najpierw nieszczelnosci w całym dolocie, łącznie z odmą i cienkimi wezykami od klapki pod filtrem i regulatora ciśnienia, a w nastepnej kolejności sprawdzić czy zapłon jest dobrze ustawiony i czy klapka w przepływomierzu sie nie zawiesza. To takie najczęstsze sprawy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości