czekaj, czekaj... po 5 minutach na jałowym biegu miałeś wskazówkę w w 1\4 skali?! O_O na jałowym biegu to musiało by mi auto ze 20 minut chodzić żeby mi się wskazówka dźwignęła na 1\4 skali, ona się podnosi po chwili jazdy dopiero, może ja też mam termostat uwalony?pnowak2 pisze:po 5 minutach chlodnica byla juz ciepla, mimo ze temp silnika byla w 1/4 skali
Czy slabe grzanie przy -18st Celsjusza to normalne w mk2 ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b6c98f6f9ce096d.html][img]http://images39.fotosik.pl/170/4b6c98f6f9ce096dm.jpg[/img][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
a jak oryginalny tez bedzie do ??będe teraz zamawiał w serwisie oryginał behr i mam nadzieje że już będe miał spokój z termostatem bo
wahler jest dobry ( ja sam chcialem kupic ale nie mieli w sklepach a czekac mi sie nie chce...), wiec co za problem jechac i zwrocic ( ogolnie kazda rzecz zepsuta mozna zwrocic..)
??
[ Dodano: 25 Sty 2010 16:25 ]
ja odpalam.. czekam minutke i jade... 4-6km i wskazowka ma moze 40-50stopni... mam wskazowke na srodku ( 90stopni ) a dolny wąż zimny, a jak pod domem przygazuje go troszke to termostat sie otwiera... ( wiec u mnie jest wporzadku wszystko )czekaj, czekaj... po 5 minutach na jałowym biegu miałeś wskazówkę w w 1\4 skali?
był golf 2 1.3.....
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
umnie w golfie też jest słabe grzanie nowa chłodnica,nagrzewnica i pompa dolny wąż od pompy jest zimny???reszta jest w porządku od nagrzewnicy są ciepłe nie żeby parzyły moze nie moze sie nagrzać silnik pozasłaniałem chłodnice i grilla nie wiem jeszcze sprawdzę węże od chłodnicy jak wróce do domu i będę widział
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 17:54 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
tak kupilem wahlera.
niestety nie mam juz tego pudelka z numerami, ale jest to wahler na 87 stopni Celsjusza.
Dzis po 30 kilometrach jazdy wskazowka temparatury stala pionowo na 90stopni, czyli wszystko ok.
Przed zalozeniem wrzucilem go do czajnika i podgrzewalem wode, otwieral sie i zamykal w okolicach punktu wrzenia wody, czyli bylo ok.
Polecam tez najpierw go sprawdzic bo kraza glosy o zawodnosci wahlerow na tym forum takze.
niestety nie mam juz tego pudelka z numerami, ale jest to wahler na 87 stopni Celsjusza.
Dzis po 30 kilometrach jazdy wskazowka temparatury stala pionowo na 90stopni, czyli wszystko ok.
Przed zalozeniem wrzucilem go do czajnika i podgrzewalem wode, otwieral sie i zamykal w okolicach punktu wrzenia wody, czyli bylo ok.
Polecam tez najpierw go sprawdzic bo kraza glosy o zawodnosci wahlerow na tym forum takze.
Moj sie rozgrzal do momentu kiedy wskazowka stala poziomo mniej wiecej po 15 km jazdy na mrozie -18 st C. dzisiaj.
Po tym odcinku juz trzymal caly czas ta temperature, moze nieznacznie ponad 90stopni.
nawiew cieplejszy niz przed wymiana termostatu na pewno, aczkolwiek spodziewalem sie parzenia z kratek.
Jak cieple powietrze powinno leciec przy ogrzewaniu na full i temperaturze roboczej silnika ?
Po tym odcinku juz trzymal caly czas ta temperature, moze nieznacznie ponad 90stopni.
nawiew cieplejszy niz przed wymiana termostatu na pewno, aczkolwiek spodziewalem sie parzenia z kratek.
Jak cieple powietrze powinno leciec przy ogrzewaniu na full i temperaturze roboczej silnika ?
Re: Czy slabe grzanie przy -18st Celsjusza to normalne w mk2
W moim mk2 było dokładnie to samo . Termostat miałem nowy, ale dalej grzał tylko na 16/17st . Wymontowałem chlodniczke z nagrzewnicy, i okazało się, że ten jakby "makaron" wewnątrz chłodnicy poprostu się połamał i blokował przepływ płynu chłodniczego, a co za tym idzie bardzo słabo grzał. Po wymianie chłodniczki sytuacja zmieniła się diametralnie. Autko grzeje jak nowepnowak2 pisze:Witam,
W obecne mrozy po zeszlorocznej wymianie nagrzewnicy na nowa i wsadzeniu tektury za grill zeby nie wialo mrozem mam temperature silnika mniej wiecej w 1/3 skali.
W zwiazku z tym z nawiewu moge korzystac tylko na pierwszym biegu bo wtedy jeszcze w miare cos tam cieplego leci, na wyzszych biegach to cieple powietrze sie schladza i jest po prostu letnie.
co mozna zrobic aby solidnie grzalo, bo teraz mam na maksa i leci ledwo co cieple powietrze.
pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości