1.4 AEX jaki ma naprawde stopien spr.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
1.4 AEX jaki ma naprawde stopien spr.
Rozne zrodla rozne info, w jednych jest 9.2:1 , w innych 9.5:1 a jesxcze w innych 10:1 , jak jest naprawde, mierzyl ktos to moze?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
A zalozysz sie ze da sie to zmierzyc? Tylko nie chce mi sie zalewac 1 garu olejem, i zaraz po obliczeniu proporcji wiedzial bym ile ma. Mnie obliczenia nie intersuja bo to nie zawsze wychodzi to co powinno, jak widze to wiem ze jest tyle i tyle a nie inaczej.,
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
spawacz pisze:A zalozysz sie ze da sie to zmierzyc?
Sam sobie zaprzeczaszspawacz pisze:i zaraz po obliczeniu proporcji

Fizycznie nie da się tego zmierzyć ... to się oblicza
"Stopień sprężania. Jest to najistotniejszy parametr konstrukcyjny silnika. Wyraża się jako stosunek objętości komory roboczej w najwyższym i najniższym skrajnym położeniu tłoka. Im większy stopień sprężania tym wyższa wydajność energetyczna silnika"
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Widzisz jaki jestes slaby, widac ze praktyka na poziomie miernym! Wykrecasz swiece tlok w GMP i zalewasz tam az w "dziurce" sie pokaze olej, pozniej tlok w DMP i to samo , robisz proporcje i masz st. spr. . Jakies niejasnosci jeszcze? I co jedyne "obliczasz" to jest ta proporcja jak juz sa wartosci oleju znane. 2x probujesz mnie zlapac za slowo , a ty najnormalniej w swiecie nie umiesz myslec.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
poza tym olej nie wypełni komory spalania do samej góry tylko do poziomu dziury po świecy co wyklucza możliwość obliczenia w ten sposób. Kolego spawacz, nie obraź się ale nie umiesz się przyznać do błędu, że stopień ci się pomylił z ciśnieniem, a teraz wymyślasz . Daj już spokój.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości