Rozrusznik do regeneracji?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozrusznik do regeneracji?
Witam !
Pewnie podobny problem jak mój miało dzisiaj większość
Ale czas najwyższy coś z tym w końcu zrobić.
Po nocce moje auto dzisiaj umarło. Zakręcił bardzo powolnie 3-4 razy i kaplica. Próbowaliśmy odpalić go na przewody, zaniosłem akumulator pod kaloryfer....ponownie próba na przewody i nic. Kręci bardzo wolno jakby straszny miał opór. Akumulator w zasadzie prawie nowy bo 2 lata temu kupiony nówka. Ale w zasadzie już po kupnie rozruch był strasznie ciężki, powolny jakby coś go muliło. Teraz przy tych temperaturach codziennie są problemy z odpaleniem.
Jak myślicie? Czy rozrusznik do regeneracji (wymiana szczotek itp.) czy coś innego?
Pewnie podobny problem jak mój miało dzisiaj większość
Ale czas najwyższy coś z tym w końcu zrobić.
Po nocce moje auto dzisiaj umarło. Zakręcił bardzo powolnie 3-4 razy i kaplica. Próbowaliśmy odpalić go na przewody, zaniosłem akumulator pod kaloryfer....ponownie próba na przewody i nic. Kręci bardzo wolno jakby straszny miał opór. Akumulator w zasadzie prawie nowy bo 2 lata temu kupiony nówka. Ale w zasadzie już po kupnie rozruch był strasznie ciężki, powolny jakby coś go muliło. Teraz przy tych temperaturach codziennie są problemy z odpaleniem.
Jak myślicie? Czy rozrusznik do regeneracji (wymiana szczotek itp.) czy coś innego?
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Mało prawdopodobne - traktowałbym to jako druga ewentualność.
Akumulator może mieć jakąś wadę - należałoby sprawdzić prąd rozruchowy miernikiem.Handlujący akumulatorami z zasady mają taki miernik.Dodatkowo - przyczyna może tkwić w skorodowanych połączeniach - można sprawdzić dotykając palcem na aku, masie, rozruszniku.Tylko uwaga - może być nawet bardzo gorące i można się "przypiec".
Akumulator może mieć jakąś wadę - należałoby sprawdzić prąd rozruchowy miernikiem.Handlujący akumulatorami z zasady mają taki miernik.Dodatkowo - przyczyna może tkwić w skorodowanych połączeniach - można sprawdzić dotykając palcem na aku, masie, rozruszniku.Tylko uwaga - może być nawet bardzo gorące i można się "przypiec".
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Z odpalaniem w tych dniach mroźnych co teraz są ma większość aut , ja wczoraj dziś jak odpalałem auto tez ledwo kręcił , ale jakoś zawsze resztkami sil udaje się odpalić, problem ten występuje przy bardzo niskich temperaturach i może się przytrafiać nawet przy nowych akumulatorach , ja swój mam obłożony styropianem grubym bo jak nie miałem to jak był mróz to kaplica już w ogóle nie moglem odpalić , jeżeli twój problem występuje(wystąpił) teraz gdy są mrozy więc masz powód, jeżeli rozruch jest słaby non stop ni zależnie od warunków to wina może leżeć w AKUMULATORZE/BATERII , Ładowaniu, Alternatorze , który nie ląduje Akumulatora podczas jazdy.
Sprawdź połączenia miedzy akumulatorem,rozrusznikiem,alternatorem.Ale wychodzi na problem z rozrusznikiem i to będzie prawdopodobnie jego wina.Najlepiej przełożyć od kogoś innego co ma taki sam z GOLFA , jeżeli pomoże, wtedy rozrusznik do regeneracji , lub nowy kupić, lub ze szrotu , aczkolwiek lepiej dać do generacji niż wziąć z szrotu , opcja dla kasiastych - kupić nowy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 645
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
- Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
- Kontakt:
kolego jak kręci nie kupuj regenerowanego tylko jak koledzy wyżej piszą szczotki i tulejki i różnica kolosalna. Podam ci przykład akurat z fiata cc 700 mojego ojca, kupiliśmy nowy akumulator bo stary słabo kręcił ale po wymianie na nowy przy mrozach poniżej 5 stopni nie kręcił już wcale . wyjąłem rozrusznik, kupiłem zestaw tulejeki szczotek za 20zł i nawet dzis po 3 dniach stania na zewnątrz odpala .
Balugass, ale nie jestem pewny na 100%
Wiem że kiedyś qumpel kupował to dał 48 zł bodajże ale co było w tym zestawie to nie wiem!!
Wiem że kiedyś qumpel kupował to dał 48 zł bodajże ale co było w tym zestawie to nie wiem!!
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 21:17 przez Adek99, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 380 gości