1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_Peeter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 21:03
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: _Peeter » ndz sty 24, 2010 15:13

Jazz_Blue pisze:Ja po czyszczeniu nie robiłem w ogóle adaptacji i było ok, może uszkodziliście przepustnice podczas czyszczenia, sprawdź ten czujnik i dolot, czy odma jest szczelna.
Czasem się zdarza, że nie trzeba jej adaptować, ale w większości przypadków jest to konieczne i nie jest to wynik uszkodzenia jakiejś części.

Czyszcząc przepustnice z nagaru zmieniają się jej parametry, więc po czyszczeniu trochę fiksuje i trzeba ją wyzerować (zresetować do ustawień fabrycznych).


-- [url=http://chomikuj.pl/rich-men/e-booki+-+motoryzacja]Tania jazda samochodem[/url] --

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » ndz sty 24, 2010 15:35

_Peeter pisze:Czyszcząc przepustnice z nagaru zmieniają się jej parametry, więc po czyszczeniu trochę fiksuje i trzeba ją wyzerować (zresetować do ustawień fabrycznych).
Wiem o co chodzi w adaptacji :bigok:



Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » ndz sty 24, 2010 17:46

uszkodzenie raczej nie wchodzi w gre bo zapomniałem dodać, że te obroty zaczęły fiksować przed czyszczeniem, więc pomyślałem wyczyścimy może się poprawi no ale czyszczenie nic nie dało. I tą pierwszą udało się zaadaptować ale mechanik mówi że już się zużyła no to wsadziłem drugą i pojechałem do innego mechanika (zaufanego i dość dobrego speca od vw) no i przy mnie robił adaptację która się nie udała. Lecz czytając na forum dostrzegłem kilka sytuacji, że tylko vw tool lub polski vag 2,5 chyba załatwił sprawę zx adaptacją. Zobaczymy co powie jutro.



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » pn sty 25, 2010 15:56

Jazz_Blue pisze:
pasażer pisze:Potwierdzi ktoś symbol przewodów zapłonowych do
1.6 AKL 99r
BREMI 223H200 - zgadza się?
Kolego pofatyguj się mimo mrozu i zejdź do swojego garażu i zobacz jaki masz numer na przewodach, mówiłeś, że są jeszcze od nowości to duże prawdopodobieństo, że bedą firmy BREMI, może będziesz miał lepiej oznaczone niż ja :axe:
Zdravo,
Dziś wymieniłem przewody. Jak przypuszczałem były jeszcze fabryczne z 99r (jest na nich data). Fabryczne z logo audi i VW oraz napisem BERU!
Zasugerowałem się kolegą i kupiłem BREMI w cenie 114zł :grin: i to Made in Germany. Też dobre. W sklepach wołali 220zł . . . ładna marża. Czy problem czkawki ustąpił, będę wiedział po adaptacji którą teraz muszę zrobić. Naczytałem się tu o tej przepustnicy i niepotrzebnie ją czyściłem. Pozdrav

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 15:59 przez pasażer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn sty 25, 2010 17:19

Tak to już jest, że czasem chce się przedobrzyć i nie wychodzi, oby pomogła wymiana kabli + adaptacja... :beah:



Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » czw sty 28, 2010 22:31

Na pierwszej stronie jest napisane Że jakich kolo UCHO ma AKL i 136 kM tylko nie napisał nic o tym jak to zrobił coś mi się wierzyć nie chce może ten silnik tak podupadł że ma 36 kM a nie 136. O tą całą setkę się pomylił. Ja mam w swoim podstawę czyli 101 i daje rade, żadna 16v 1.8 nie daje rady a mają ze 20 kM więcej więc o co chodzi



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt sty 29, 2010 10:32

Już był wałkowany ten temat nie raz :los:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt sty 29, 2010 13:26

Jazz_Blue pisze:Już był wałkowany ten temat nie raz :los:

był wałkowany haha ale nikt nic nie wie gosc ma 136 koni ale nikt nie wie jakim spsobem:):)ja tez mam 101 ale 1.8 16v jednak odchodza na ładne metry:)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 15:47

Panowie mam problem z AKL-em jak chyba każdy użytkownik. W końcu on ma 101KM a czasem wygląda na to jakby mu ich brakowało. Mój problem polega na tym ze raz odcina obroty przy 5200obr/min a czasem 6500obr/min. Jak to wygląda u was?? przepływka wyczyszczona, nowe świece NGK i przewody WN. Czyżby czujnik obrotów wałka padł?? Poradźcie coś. pozdrawiam :chytry:


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

spych8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 29, 2010 16:24
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: spych8 » pt sty 29, 2010 16:51

Cześć mam golfa IV 1.6sr pali 13l/100km przy spokojnej jezdzie, autem poruszam sie codziennie do szkoły 4km w jedną strone więc nie zdąży sie dogrzać. Czy to noralne? prosze o pomoc



Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 17:00

Mój pali niecałe 11litrów i wcale nie jeżdżę z przysłowiową "deską". Wydaje mi się ze to trochę dużo ale ten silnik podobno lubi sobie łykną paliwa. Skoro twój tyle pali to może najpierw zbadaj go gdzieś VAG-iem czy nie ma jakichś błędów.


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

spych8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 29, 2010 16:24
Lokalizacja: Wieruszów

Post autor: spych8 » pt sty 29, 2010 17:39

Mam jeszcze jedno pytanie czy to mozliwe ze kiedy otwieram drzwi słysze jak uruchamia sie pompka paliwa nigdy sie z czyms takim nie spotkałem to normalne?



Tasman20 Wroc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt sty 29, 2010 17:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tasman20 Wroc » pt sty 29, 2010 17:50

Golf MK4 1.6 sr AKL 99r
moc: 107 KM
spalanie: 6,5 latem do 11 zima ( spalanie przy obrotach do 4 tys)

Od pewnego czasu mam problem w swoim golfie. Konkretnie wygląda to w ten sposób, że w czasie jazdy temperatura silnika według wskazań waha się między 0 a 30 stopni. Kiedy stoję na światłach lub jadę w korku rośnie do 90 ale po pierwszym przyśpieszeniu spada znowu do 0. Troszkę jest to irytujące, a poza tym nie wiem czy jeżdżę cały czas na niedogrzanym silniku czy tylko kontrolka wariuje. ( myślę że to termostat )
Sprawa druga. Bardzo słabo działa mi nagrzewanie. Niska jest siła nawiewu nawet na 4 biegu i temperatura powietrza wylatującego z kratek.
Ktoś się orientuje jaka może być przyczyna takich problemów?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam fanów marki ;)



Awatar użytkownika
K3100PRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob cze 21, 2008 19:14
Lokalizacja: Września/Duggingen
Kontakt:

Post autor: K3100PRO » pt sty 29, 2010 18:00

spych8 To nie pompka paliwa, raczej zamek wlewu paliwa;) Z tego co mi wiadomo pompka paliwa uruchamia się dopiero po przekręceniu zapłonu :bajer:


http://img513.imageshack.us/img513/5060/jaj567dx9.gif

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości