Maglownica od wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Maglownica od wspomagania

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 00:57

Szybkie krotkie pytanie.
Szukalem i nie znalazlem :/

Jakie jest cisnienie w tych wezach? Co prowadza od pompy wspomagania do maglownicy?
Bardzo prosze o info gdyz szukalem i znalesc nie mogelm ;|
Chodzi mi o przyblizona wartosc najlepiej w barach....



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 09:24

jest to ponad 60 bar , czyli atmosfer



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz sty 24, 2010 09:26

zależy od pompy ale max ciśnienie to 110 bar


Obrazek

Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 15:11

o w morde ;O

czyli ten zawor to moge sobie w d.... wsadzic?
http://www.allegro.pl/item893617902_zaw ... 5_bar.html



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 17:12

możesz :bigok:

[ Dodano: 24 Sty 2010 16:13 ]
na oko , to gabarytowo podejdzie



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 17:23

miś fazi pisze:możesz :bigok:

[ Dodano: 24 Sty 2010 16:13 ]
na oko , to gabarytowo podejdzie
no by pasowalo...

Ale jak napisali ze od 60 do 110 barow to to wyleci w powietrze :D
jak ma tylko 1-1.5 bara :( chyba ze moze by to nie zerwalo....??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 17:25

a tak w ogóle , że zapytam , to co chciałeś wykombinować z tym zaworkiem ?



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 17:38

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=298761

a dokaldniej (foto wczoraj zrobilem) wkrecic zawor w gorny otworek :P
Obrazek

i nie wiem czy poprostu "zadziala" to.... jezeli to ma takie cisnienie to czy on podola :/
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 17:39 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 17:46

tobie chodzi o wykorzystanie tego zaworka jako śruby drążonej , do zamocowania wężyka ciśnieniowego ?



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 17:48

dokladnie tak :)

/e
nie nie... nie sruby... tylko zawora zwrotnego !
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 17:49 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 17:51

to jeśli gwint i długoś są takie same , to nie ma przeszkody , tylko najpierw musisz wytargać zaworek ze środka , bo tam przy maglownicy nie ma zaworka zwrotnego , ciśnienie odnosi się tylko do zaworka nie do samej śruby , sama śruba wytrzyma o wiele więcej



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 17:58

tzn... pytalem sie o zawor ten wlasnie do maglownicy. ja owego zawodu nie posiadam jak i nie posiadam sruby.
Ten zawor ktory wyslalem ma praktycznie identyczne parametry co i do wspomagania lecz jest przypisany tylko do 1-1.5 bara. I poprostu nie chce aby bylo tak ze mi gwint w maglownicy zostanie czy cos bo zawor nie wytrzymal tego cisnienia.
Bylem w aso skody i tam jest ciut wiekszy zawor... M15 a w VW jest M14
Tu masz moj temat na ten temat :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3611335

wiem ze srube predzej znajde niz ten zawor :/
Poprostu tu mnie ineteresuje to czy ten zawor podola temu cisnieniu jak on jest do pompy wtryskowej a nie do wspomagania... ;s
Co do wymiarow sadze ze sa identyczne...



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 24, 2010 18:05

jeśli to z allegro ma posłużyć tylko jako śruba , to wytrzyma bez problemu , ale jako zawór zwrotny to nie ma szans



Piotrus!
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr gru 02, 2009 08:13
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Piotrus! » ndz sty 24, 2010 18:07

miś fazi pisze:jeśli to z allegro ma posłużyć tylko jako śruba , to wytrzyma bez problemu , ale jako zawór zwrotny to nie ma szans
wlasnie o to mi chodzilo :)
jako sruba nie posluzy gdyz jest za duza... :)

dziekuje za info ;)
tak wiec czeka mnie wycieczka do aso VW:)
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 18:08 przez Piotrus!, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości