Problem z ogrzewaniem golf IV
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to moze sama nagrzewnica jest zapchana paprochami i nie chodzi mi o obieg wewnętrzny wody tylko obieg powietrza. Ja tak miałem w mk1, po wyciągnięciu nagrzewnicy i wyczyszczeniu jej żeberek wtedy zaczęło być ciepło.
U mnie w mk4 za rewelacyjne ogrzewanie też nie jest ale już mi się z tym nie chce robić, zresztą teraz nie mam na to warunków żeby nagrzewnice wyciągać.
U mnie w mk4 za rewelacyjne ogrzewanie też nie jest ale już mi się z tym nie chce robić, zresztą teraz nie mam na to warunków żeby nagrzewnice wyciągać.
Krzycho
MK5 '08 GT Sport ---> [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=546073]Kartoteka[/url]
[color=#FF0000]w sprawie liczników MFA+, stagingu, immo, wiązek pisz na emaila[/color]
MK5 '08 GT Sport ---> [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=546073]Kartoteka[/url]
[color=#FF0000]w sprawie liczników MFA+, stagingu, immo, wiązek pisz na emaila[/color]
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:47
- Lokalizacja: ANDRYCHÓW
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Panowie mam to samo tylko u mnie przestało działać ogrzewanie po wsadzeniu termostatu wcześniej grzało bez termostatu ale silnik sie nie dogrzewał i nie wiem co to może byc silnik ładnie sie nagrzewa łapie 90 stopni ale dmucha zimnym tak jak u was koledz co z tym zrobic bo teraz jak przyszły zimne dni to za przeproszeniem chu... nie jazda...
czy ktos już rozwiązał ten problem??
czy ktos już rozwiązał ten problem??
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
Mi nawet przy tych mrozach łapie 90st po 3-4km Podstawa to mieć skręcone ogrzewanie na minimum do momentu złapania 90st. Jeśli termostat na pewno nie otwiera Ci się wcześniej to ja tu widzę tylko takie możliwości-zapchana nagrzewnica, zapowietrzony układ,problem z klapą ciepłe/zimne powietrze. Ja dzisiaj zrobiłem trase 70km. Złapał 90st po około 4km, włączyłem ogrzewanie na HI na klimatroniku i nawiew na wszystkie kierunki. Po przejechaniu 12 km musiałem zjechac temperatura na 22st bo było za goraco. Teraz rozmawiałem z bratem, u niego w borze 1,6 dzisiaj auto złapało mu 90st po dokładnie 4km. Jednak się da A co do porównania mkiv ze starszymi vw to masz racje. Mam jeszcze polo 6N1 benzyne 1.6 i ta to grzeje jak głupia. 90st łapie jeszcze szybciej niz golf a z nawiewu po przejechaniu 5km powietrze jest wsciekle gorące. Dodam że wszystkie opisane auta mają lpg co jakby nie było osłabia troche ogrzewanie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234886 sprawdź styki - ścieżki ... lubią się zasyfić , lub zetrzeć przez co prąd nie idzie.VauWeja pisze:a moze mi ktos powiedziec co mam zrobi przekreca mi sie pokretlo od mocy ogrzewania i nie dziala w ogole , ciezka lipa na te mrozy . co tam sie moglo polamac czy cos ? dajcie jakies wskazowki bo zimno jak cholera? pozdro
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
witam,ja w skodzie octavii mam podobny problem w golfie moim jest ok slabo grzal ale wymienilem termostat tylkp i grzeje jak cholera juz po kilku minutach czuc cieplo natomiast w octavii termostat zalozylem nowy,a i wspomne ze w octavii zlapalo mi wode a wiec rozwalilo mi chlodnice klimatyzacji ,wiec tez wymienilem natomiast sam nie wiem co moze byc termostat trzyma moment 90stopni a leci jakby zimne powietrze pomimo ze silnik jest zagrzany,moze ktos cos podpowie co to moze byc w octavii mam klime reczna.
[ Dodano: 23 Sty 2010 17:14 ]
a i wspomne ze bylo poodpowietrzne wszystko i nadal slabo grzeje,elektrozawor w nagrzewnicy zamyka i otwiera bo slychac i dalej lipa....
[ Dodano: 23 Sty 2010 17:14 ]
a i wspomne ze bylo poodpowietrzne wszystko i nadal slabo grzeje,elektrozawor w nagrzewnicy zamyka i otwiera bo slychac i dalej lipa....
Witam wszystkich podłacze do tematu bo mam yen sam problem.Golf 4 silnik 1,4 temperature 90 łapie w miare szybko ok 4-5 km ale co z tego jak z nawiewów leci nendznie podgrzane powietrze.właczenie wiekszego nadmuchu powoduje schlodzenie powietrza wylatujacego z kratek i w efekcie auto nigdy nie jest dobrze nagrzane.
Podejrzewam że przyczyną jest zakamieniona lub zanieczyszczona nagrzewnica która ma mały przepływ wody i nie radzi sobie z ogrzaniem powietrza. Gdzieś czytałem że leja do nagrzewnicy jakies płyny na kamien ale czy takie coś ktoś stosował w VW nagrzewnicach ?
Podejrzewam że przyczyną jest zakamieniona lub zanieczyszczona nagrzewnica która ma mały przepływ wody i nie radzi sobie z ogrzaniem powietrza. Gdzieś czytałem że leja do nagrzewnicy jakies płyny na kamien ale czy takie coś ktoś stosował w VW nagrzewnicach ?
Lewik
i znow jestem myslalem nad tym czy to nie bedzie czasem problem w pompie wodnej ale raczej nie,mysle ze wymienie termostat jeszcze raz na inny i posprawdzam styki przy nagrzewnicy tam gdzie jest elektrozawor albo go sprawdze w bmw ojca to bylo elektrozaworem i mial podobne odwalenia wystarczylo jak go przeczyscilem i zlozylem z powrotem do kupy (AHA WARTO SPRAWDZIC PROSTOWNIKIEM CZY DZILA JAK SIE GO JUZ MA NA WIERZCHU)
Witam:) Mam problem z nawiewem. A wiec klimatronic chodzi ok , na kazdym poziomie, nawiew glowny chodzi, na nogi tez ale troche slabiej, gdzy wlaczam obieg zamkniety , dmucha ostro w gebe po chwili jest jakis pisk i nawiew zaczyna sie oslabiac, dmucha coraz mniej i nagle wogole(przy obiegu zamknietym) i sie wylacza slychac tylko warkot i pisk spod schowka. Robilem test climatronica wyskoczyl mi blad 4F9 i 4FA.. potem zresetowalem climatronic i puscilem nawiew to samo sie dzieje. zrobilem kolejny test i wyskoczyl juz tylok jeden blad 4F9.Dmuchawa chodzi ale po czasie sie wyłacza i buczy. O co chozi? Musze wymienic dmuchawe obiegu zamknietego i swiezego powietrza. czy wystarczy szczotki wymienic? Prosze o pomoc
Dziekuje
Dziekuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 218 gości