537-regulacja lambda poza specyfikacj- wartosc górna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw sty 21, 2010 23:29

jezeli sonda hodzi miedzy tymi wartosciami co podales to jest dobra i nie wymieniaj jej - wymien mechanika bo sie koles nie zna
jezeli byla by uszkodzona to naieciestaloby w miejscu lub nie byloby go w ogole
jezeli silnik dostawalby lewe powietze to sond pokazywala by wartosci mniejsze niz 0,8 i nie bylo by bledu ze sygnal za wysoki tylko ze na niski
wyglada to w ten sposob ze wtryski zalewaja silnik, badz nie ma iskry i przez to jest zbyt malo tlenu w spalinach
moim zdaniem nie jest to wina przeplywomierza, jezeli bylby brudny i zanizalby wartosci to blby blad na sondzie ze sygnal jest za niski
sprawdz czy nie masz cieknacych wtryskiwaczy badz nie jest zbyt duze isnienie benzyny na listwie wtryskowej
chodzi o to ze komputer podaje zbyt duzo benzyny w sosunku do powietrza



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:30

dawidczyzu pisze: ja zauwazylem tez ze jak wlaczam zaplon to nie chodzi mi pompa paliwa a zawsze przez chwile chodzila czasem chodzi bo slysze ale nie za kazdym razem
Narazie rozwiaz problem tego bledu.A jak bedzie oki to nie szukaj sobie problemow.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » czw sty 21, 2010 23:33

agrala pisze:jezeli sonda hodzi miedzy tymi wartosciami co podales to jest dobra i nie wymieniaj jej - wymien mechanika bo sie koles nie zna
jezeli byla by uszkodzona to naieciestaloby w miejscu lub nie byloby go w ogole
jezeli silnik dostawalby lewe powietze to sond pokazywala by wartosci mniejsze niz 0,8 i nie bylo by bledu ze sygnal za wysoki tylko ze na niski
wyglada to w ten sposob ze wtryski zalewaja silnik, badz nie ma iskry i przez to jest zbyt malo tlenu w spalinach
moim zdaniem nie jest to wina przeplywomierza, jezeli bylby brudny i zanizalby wartosci to blby blad na sondzie ze sygnal jest za niski
sprawdz czy nie masz cieknacych wtryskiwaczy badz nie jest zbyt duze isnienie benzyny na listwie wtryskowej
chodzi o to ze komputer podaje zbyt duzo benzyny w sosunku do powietrza

a moze byc tak za mapa lpg nie pokrywa sie z mapa pb i pb sie rozjezdza? choc po adaptacji przepustnicy jezdzilem tylko na pb i tez sie blad wkradl



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » czw sty 21, 2010 23:38

Mialem przypadek ze mapa gazu byla do bani.Ale skoro wylaczasz gaz i jezdzisz na samej benzynie to wyklucza to gaz.Rob testy na benzynie jesli na benzynie bedzie oki to i na gazie musi grac.A jak na gazie beda problemy to znaczy ze cos jeszcze jest z gazem.



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » pt sty 22, 2010 21:06

waski1 pisze:Mialem przypadek ze mapa gazu byla do bani.Ale skoro wylaczasz gaz i jezdzisz na samej benzynie to wyklucza to gaz.Rob testy na benzynie jesli na benzynie bedzie oki to i na gazie musi grac.A jak na gazie beda problemy to znaczy ze cos jeszcze jest z gazem.

jak odpale i troche sie nagrzeje to na benzynie chodzi super a na gazie na wolnych obr troche nie rowno chodzi i jak jade i wcisne sprzeglo to obroty strasznie faluja na benzynie tego nie ma. tez podejzewam mapy dlatego w pon jade do gazownika niech to sprawdzi



ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » sob sty 23, 2010 00:28

Identyczna sytuacja byla u mnie. Gdzies miesiac po zalozeniu gazu pupa. Zimny silnik trzasl sie jak galareta. Nie moglem ruszyc na zimnym bo by zgasl. U mnie byl nieszczelny kolektor ssacy. Lapal lewe powietrze. Tez pokazywalo blad sondy ale blad sondy pokazuje nawet jak gazownik podepnie sie pod nia z masa



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 23, 2010 13:34

ManieKK pisze:Identyczna sytuacja byla u mnie. Gdzies miesiac po zalozeniu gazu pupa. Zimny silnik trzasl sie jak galareta. Nie moglem ruszyc na zimnym bo by zgasl. U mnie byl nieszczelny kolektor ssacy. Lapal lewe powietrze. Tez pokazywalo blad sondy ale blad sondy pokazuje nawet jak gazownik podepnie sie pod nia z masa

ale po nagrzaniu chodzil ok? bo moj chodzi dobrze jak juz cieply tylko na gazie wtedy obroty faluja i potrafi zgasnac jak wcisne sprzegło.

byłem dzis u gazownika i kazal mi pare dni pojezdzic na benzxynie i powinno wrocic do normy jak wroci tzn ze gaz cos szwankuje a jak nie wroci to cos z benzyna. ale sprawdze ten kolektor moze cos sie tam znajdzie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości