pierburg 2e3 ssanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

scrappy_c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 02, 2009 16:35
Lokalizacja: Sierpc

pierburg 2e3 ssanie

Post autor: scrappy_c » pt sty 22, 2010 22:56

Witam mam takiego problema. Posiadam w moim golfiku mk2 taki gaźnik jak na zdjeciu. autko po odpaleniu chodzi caly czas na ssaniu nawet po rozgrzaniu obroty 1500-2000. natomiast idzie te ssanie wylaczyc recznie w miejscu gdzie jest strzalka wkladam palec tam sa takie sprezynki wciskam takie cos i slychac takie przeskakiwanie 2-3 razy wtedy obroty spadaja ale pododaniu gazu spowrotem sa wysokie. jaka moze byc przyczyna?? Obrazek

[ Dodano: 22 Sty 2010 21:57 ]
sory nie sprezynki tylko taki cienki drucik zawiniety to ma za zadanie odbijanie klapki od ssania



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 22, 2010 23:32

co się wtedy dzieje z przepustnica rozruchową (tą blaszką przysłaniająca wlot do gaźnika) ?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

scrappy_c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 02, 2009 16:35
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: scrappy_c » pt sty 22, 2010 23:51

w momencie kiedy palcem tam wcisne otwiera sie na maxa

[ Dodano: 22 Sty 2010 22:57 ]
a kiedy dodam gazu spowrotem sie zamyka



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 23, 2010 00:24

pytam się o przepustnicę rozruchową- ta górną blaszkę. Po rozgrzaniu ma sama stanąć do piony, jeśli się tak nie dzieje to sprężyna bimetlowa urządzeniu rozruchowym nie działa


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

scrappy_c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 02, 2009 16:35
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: scrappy_c » sob sty 23, 2010 00:33

kurcze nie sprawdzilem. jutro zobacze czy w ogole ta sprezyna bimetalowa dziala. a powiedzmy ze dziala, czy moze byc jakas inna przyczyna??



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 23, 2010 09:35

scrappy_c pisze:kurcze nie sprawdzilem. jutro zobacze czy w ogole ta sprezyna bimetalowa dziala. a powiedzmy ze dziala, czy moze byc jakas inna przyczyna??
Nic tam nie ma aby "przeskakiwało".Bimetal masz pod pokrywką na prawo od swojej strzałki - podłączenie węża.
Ta czarna puszka z lewej od strzałki, też ma wpływ - jeżeli dziurawa lub elektrozawór(z lewej niżej) zamknięty to może przytrzymywać klapkę ssania. Na fotce nie widać - do tej puszki(pull down) idą dwa czy jeden wężyk?


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

scrappy_c
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 02, 2009 16:35
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: scrappy_c » sob sty 23, 2010 12:21

a wiec tak dzis rano zdjalem filtr, zdjalem ta pokrywke z ta spirala bimetalowa no i obserwacje. po paru minutach spirala sie rozszerzala( wiec to jest sprawne), silownik pull down tez jest raczej sprawny bo chowa sie ten trzpien taki po odpaleniu. kiedy otworze na maxa recznie klapke od ssania obroty sie nie zmieniaja dalej ma wysokie a jak zatkam wylot do filtra to gasnie. no i tak jak pisalem wczesniej tam gdzie jest strzalka wciskam do dolu takie cos slychac taki przeskok takie pstryk i widac ze wtedy opuszcza sie taki ten zolty plastik z rowkiem po ktorym idzie linka od gazu.tam na tym zoltym plastiku sa takie ząbki i to chyba to przeskakuje.aha no i jak chce recznie przymknac klapke od ssania po odpaleniu to nie da rady zamyka sie tylko do polowy dalej nie da rady. kurde ciezko to wytlumaczyc jak to wyglada. postaram sie nakrecic filmik.

[ Dodano: 23 Sty 2010 11:23 ]
aha no i po tym pstryk jak tam cos przeskoczy obroty spadaja i wtedy chodzi tak jak powinien obroty kolo 800-900 pracuje rowno ale po dodaniu gazu wraca do poprzedniego stanu i znow tam musze to wcisnac

[ Dodano: 24 Sty 2010 00:55 ]
tak to wyglada



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 205 gości