Stacyjka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
Stacyjka
Czy pomiędzy pozycja zero a kontrolna w stacyjne powinno się załączać zasilanie na nawiew i czy powinny przeskakiwać przekaźniki?
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 23:01 przez rafal1234567899, łącznie zmieniany 1 raz.
gdy zaświecą się lampki kontrolne
po włożeniu kluczyka radio 0
1-lampki kontrolne pompa paliwa układ zasilania mono wtrysk zapłon
2 rozrusznik
ale jest jeden myk
dmuchawa również chodzi bez kluczyka
po włożeniu kluczyka radio 0
1-lampki kontrolne pompa paliwa układ zasilania mono wtrysk zapłon
2 rozrusznik
ale jest jeden myk
dmuchawa również chodzi bez kluczyka
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 23:19 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
- Lokalizacja: Gryfów Śl.
- Kontakt:
bo mi pomiedzy zero a pozycja kontrolna podswietla sie gałka od swiateł i jesli mam włączone to nawieiw i przekażniki sie przełączją tak jak w pozycji kontrolnej i mam tak 2 dni od czasu wymiany kostki stacyjki mechanik ze to jest normalne a ja mówie ze wczesniej tego nie było i po co mi taka pozycja on ze to nie jego winna
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie powinny się włączać. W kostce stacyjki jest krzywka która steruje włączaniem odpowiednich styków, w tym wypadku styk X (czyli duże odbiorniki) o którym Kolega Rafal1234567899 pisze, włącza się wyraźnie wcześniej niż zapłon (15). W tym momencie włączą się też reflektory - jeśli wyłącznik będzie w pozycji =D, zgadza się?
Prawdopodobnie kostka jest podróbką a nie oryginałem - oryginały łączą raczej równocześnie.
Ale proszę nie próbować tych pozycji pośrednich, styki tego nie lubią; kluczyk przekręcamy nie brutalnie ale jednak szybko, zdecydowanie i w pozycje które są wyraźnie odczuwalne w czasie ruchu kluczyka! Inaczej styki szybko się wypalą.
A Kolega Dziejo pisze o innym, znanym z wszystkich VW zjawisku: niezamierzonym przez producenta włączaniu się linii X bez udziału kluczyka. Można poczytać tematy, w których to jest opisane:
Temat 1
Temat 2
Prawdopodobnie kostka jest podróbką a nie oryginałem - oryginały łączą raczej równocześnie.
Ale proszę nie próbować tych pozycji pośrednich, styki tego nie lubią; kluczyk przekręcamy nie brutalnie ale jednak szybko, zdecydowanie i w pozycje które są wyraźnie odczuwalne w czasie ruchu kluczyka! Inaczej styki szybko się wypalą.
A Kolega Dziejo pisze o innym, znanym z wszystkich VW zjawisku: niezamierzonym przez producenta włączaniu się linii X bez udziału kluczyka. Można poczytać tematy, w których to jest opisane:
Temat 1
Temat 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 313 gości