Co to jest MK III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomisk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 01:17
Lokalizacja: CGD

Co to jest MK III

Post autor: tomisk » pn mar 13, 2006 17:42

Wczoraj wyjąłem obudowe filtra powietrza i pod nia jest jakaś puszka do której wchodzą dwa węzyki. I mam pytanie co to jest i do czego służy. Silnik 1.8 ADZ


Pozdrawiam Tomek

Orelegti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:53
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: Orelegti » pn mar 13, 2006 18:47

ja mam 2.0 GTI abf. no i u mnie do obudowy filra wchodzą dwa kable/wężyki ,. Dwa kolory mają różne. Moze u Ciebie będzie to pod filtrem w środku obudowy. Słyszałem ze to są jakies sensory.....


Nie ważne co masz pod dupą, ważne jest to co masz nad nią...

pieko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw sty 05, 2006 00:23
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Re: Co to jest MK III

Post autor: pieko » pn mar 13, 2006 19:38

Panowie dajcie moze jakies fotki bedzie łatwiej :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 13, 2006 20:53

Pochłaniacz par paliwa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn mar 13, 2006 20:59

Pochłaniacz par paliwa.
Zdecydowanie tak


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
tomisk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 01:17
Lokalizacja: CGD

Post autor: tomisk » pn mar 13, 2006 21:17

Dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze jedno pytanko czy ten pochłaniacz ma jakiś wpływ na prace silnika czy jest tylko ze względów ekologicznych?


Pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn mar 13, 2006 21:24

tomisk pisze:ze względów ekologicznych?
Tak ze względow ekologicznych, ale potem pary wracają do silnika i są spalane


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
tomisk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 01:17
Lokalizacja: CGD

Post autor: tomisk » wt mar 14, 2006 13:38

Jeszcze jedno. Jeden z węzyków (ten którym pary wracają) jest lekko przetarty. Czy próbować to jakos naprawić czy mozna z tym tak jeździć bez żadnych negatywnych skutków.


Pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt mar 14, 2006 14:20

tomisk pisze:Jeden z węzyków (ten którym pary wracają)
a najlepiej go wymienić


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » wt mar 14, 2006 23:10

Jak dla mnie to chyba sa wezyki od podcisnienia bynajmniej w silniku 2e tak jest.A jak sie przetra to bedziesz wiedzial bo silnik bedzie kulal



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 14, 2006 23:18

chudy69 pisze:Jak dla mnie to chyba sa wezyki od podcisnienia bynajmniej w silniku 2e tak jest.A jak sie przetra to bedziesz wiedzial bo silnik bedzie kulal
owszem. Pójdzie nimi lewe powietrze jak się przetrą i zrobią się niestabilne wolne obroty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomisk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 01:17
Lokalizacja: CGD

Post autor: tomisk » śr mar 15, 2006 11:50

Od pewnego czasu bardzo wolno schodzi mi z obrotów np przy zmianie biegów. Być może to przez ten wężyk. Trzeba bedzie go wymienic i zobaczymy wtedy.


Pozdrawiam Tomek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 431 gości