Stacyjka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Stacyjka

Post autor: rafal1234567899 » pt sty 22, 2010 22:57

Czy pomiędzy pozycja zero a kontrolna w stacyjne powinno się załączać zasilanie na nawiew i czy powinny przeskakiwać przekaźniki?
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 23:01 przez rafal1234567899, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 22, 2010 23:14

gdy zaświecą się lampki kontrolne
po włożeniu kluczyka radio 0
1-lampki kontrolne pompa paliwa układ zasilania mono wtrysk zapłon
2 rozrusznik
ale jest jeden myk
dmuchawa również chodzi bez kluczyka
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 23:19 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



rafal1234567899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 14:44
Lokalizacja: Gryfów Śl.
Kontakt:

Post autor: rafal1234567899 » pt sty 22, 2010 23:19

bo mi pomiedzy zero a pozycja kontrolna podswietla sie gałka od swiateł i jesli mam włączone to nawieiw i przekażniki sie przełączją tak jak w pozycji kontrolnej i mam tak 2 dni od czasu wymiany kostki stacyjki mechanik ze to jest normalne a ja mówie ze wczesniej tego nie było i po co mi taka pozycja on ze to nie jego winna



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 22, 2010 23:22

juz dawno nie stosowałm tego
ale jak dobrze sobie przypominam
wycieraczki na manetce przełączasz włczając swiatł pozycyjne dmuchawa na bieg
i mrygasz długimi wtedy chodzi dmuchawa
na postoju bez wkładania kluczyka
ale tylko wtedy jak mrygniesz długimi



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob sty 23, 2010 04:50

Nie powinny się włączać. W kostce stacyjki jest krzywka która steruje włączaniem odpowiednich styków, w tym wypadku styk X (czyli duże odbiorniki) o którym Kolega Rafal1234567899 pisze, włącza się wyraźnie wcześniej niż zapłon (15). W tym momencie włączą się też reflektory - jeśli wyłącznik będzie w pozycji =D, zgadza się?
Prawdopodobnie kostka jest podróbką a nie oryginałem - oryginały łączą raczej równocześnie.
Ale proszę nie próbować tych pozycji pośrednich, styki tego nie lubią; kluczyk przekręcamy nie brutalnie ale jednak szybko, zdecydowanie i w pozycje które są wyraźnie odczuwalne w czasie ruchu kluczyka! Inaczej styki szybko się wypalą.

A Kolega Dziejo pisze o innym, znanym z wszystkich VW zjawisku: niezamierzonym przez producenta włączaniu się linii X bez udziału kluczyka. Można poczytać tematy, w których to jest opisane:
Temat 1
Temat 2



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 465 gości