Problem z silnikiem 1.6 AEE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

witias2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sty 22, 2010 22:23
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Problem z silnikiem 1.6 AEE

Post autor: witias2 » pt sty 22, 2010 22:51

Witam. Mam problem z odpaleniem zimnego silnika,( 1.6 AEE) jak temperatura na zewnątrz spada do około -4 stopni silnik ciężko kręci , przygasają kontrolki jak załapie to cały dzień jest ok, jak temp. na zewnątrz spada do około -10 stopni silnik kręci bardzo dobrze ale nie chce zaskoczyć tak jakby nie dostawał paliwa. w lecie nie ma z nim żadnego problemu. Słyszałem opinie że może być to wina uszkodzonego immobilisera. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » pt sty 22, 2010 23:16

Z tego co opisujesz wartalo by sprawdzic akumulator czy jest oki (moze trzeba go doladowac lub wymienic) i proponuje ci wymontowac rozrusznik i go przegladnac (rozebrac , wymyc , nasmarowac , zlozyc ) sprawdzic przewod masowy na silniku oraz plusowe przy rozruszniku.Nie moze dochodzic do spadkow napiec ze az ci kontrolki przygasaja.



witias2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sty 22, 2010 22:23
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: witias2 » pt sty 22, 2010 23:27

Rozrysznik po całkowitej regeneracji 2X przeglądany , akumulator nowy , zauważyłem że mam pękniętą kopułkę , czy to może mieć wpływ



Awatar użytkownika
Marcinus29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: sob lip 26, 2008 11:07
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Marcinus29 » pt sty 22, 2010 23:38

witias2 pisze:Rozrysznik po całkowitej regeneracji 2X przeglądany , akumulator nowy , zauważyłem że mam pękniętą kopułkę , czy to może mieć wpływ
Tak wymień kopułkę bo może ci się wilgoć woda dostawać a to kilka groszy razem z palcem.Polecam Beru do AEE


[url=http://img69.imageshack.us/i/r32ocsignpanelligna.jpg/][img]http://img69.imageshack.us/img69/2773/r32ocsignpanelligna.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » pt sty 22, 2010 23:40

witias2 pisze:Rozrysznik po całkowitej regeneracji 2X przeglądany , akumulator nowy , zauważyłem że mam pękniętą kopułkę , czy to może mieć wpływ
To raczej w pierwszym poscie powinno byc.



witias2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt sty 22, 2010 22:23
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: witias2 » sob sty 23, 2010 17:14

wymieniłem kopułkę i bez zmian



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » sob sty 23, 2010 17:58

witias2 pisze:wymieniłem kopułkę i bez zmian
No ciezko ci pomoc kolego na odleglosc ale ja bym obstawial ze mimo iz dwa razy byl robiony rozrusznik i jest nowy akumulator to tam gdzies tkwi blad poniewaz sam stwierdzasz w pierwszym poscie ze ciezko kreci.Nie wiem kto ci naprawial ten rozrusznik ale moze zmien elektryka moze sprobuj zrobic prosta rzecz doladuj akumulator.Czasami nowe rzeczy sa uszkodzone.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości