Termostat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Termostat

Post autor: jurii21 » pt sty 22, 2010 14:41

witam, jeśli temat już był to sorki ale nie mogę nigdzie tego znalezć, dziś muszę wymienić termostat w mk3 1.4, czy znajduje się on w obudowie dolnego węża od chłodnicy? oraz jak ewentualnie odpowietrzyć układ po jego wymianie? z góry dzięki za odpowiedzi, jeśli temat już był to proszę o usunięcie mojego postu lub podesłanie linku
dzięki


Maciek

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Re: Termostat

Post autor: janek1350 » pt sty 22, 2010 14:49

Obrazek
Moze to pomoże



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pt sty 22, 2010 16:02

jurii21 pisze:oraz jak ewentualnie odpowietrzyć układ po jego wymianie?
Sam się odpowietrzy. Sprawdź później czy płynu trochę nie trzeba będzie dolać.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Post autor: jurii21 » pt sty 22, 2010 16:38

dzięki zaraz biore się do roboty :pub:


Maciek

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pt sty 22, 2010 17:12

Układ ma się sam odpowietrzyć.
Wlewasz płyn aż stanie i sam więcej nie będzie chciał wejść. Odpalasz silnik z odkręconym korkiem. Płyn zostanie wciągnięty, gasisz i dolewasz i tak w kółko, aż już nawet na odpalonym nie połknie więcej. Zakręcasz koreczek i jedziesz albo na postoju czekasz aż zagrzeje się do ~90 st.C ( otworzy się termostat i puści duży obieg płynu ). Studzisz auto żeby silnik był zimny !! ( żeby nie wywaliło płynu ), odkręcasz korek i dolewasz brakującego płynu po środek skali min - max i gotowe. Ewentualnie na drugi dzień jakby jeszcze troszkę gdzieś wciągnął i upchnął płynu po jakimś jeżdżeniu to uzupełniasz i to całą filozofia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 315 gości