gymy usztywniajace zawieszenie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

gymy usztywniajace zawieszenie

Post autor: mikil » ndz sty 09, 2005 12:40

dla tych co nie wiedza sa to gumy ktore sie kreca w sprezyne zawieszenie ktore ponoc je utwardzaja etc ???
mam pytanko co to daje moze ktos stosowal???czy sos to daje czy faktycznie utwardza zawieszenie czy kicha??
czy podnosi to przeswit samochodu czy n i e bo mi troche pupa w aucie wisi:):) czy moze lepiej odrazu wymienic sprezyny??


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Badboy

Post autor: Badboy » ndz sty 09, 2005 13:11

troszeczke utwardzają, zamontować
rozpóreczki i będzie git do usztywnienia
najtańszym, ale nie plecanym rozwiązaniem jest skrócenie sprężyn o 1 zwój



Awatar użytkownika
bufu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt sie 31, 2004 15:23
Lokalizacja: zdolny śląsk

odp

Post autor: bufu » ndz sty 09, 2005 14:34

zamontuj te gumy miałem takie po 2 na sprężynę w vw polo. przesakrucko trzymał się w winklach. teraz w golfiku mam po jednej
NARA



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sty 09, 2005 14:38

tylko nie obcinaj sprężyn! ludzie nie dawajcietakich rad :kac:



andrew2101

Post autor: andrew2101 » ndz sty 09, 2005 14:46

Jeżeli Ci życie nie miłe to zamontuj gumy i obetnij spręrzyny.Życzę powodzenia. :bigok:



Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » ndz sty 09, 2005 14:55

nie nie nic nie chce skracac i obcinac a (bron boze) tylko pytam o te gumy


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz sty 09, 2005 14:57

mikil pisze:nie nie nic nie chce skracac i obcinac a (bron boze) tylko pytam o te gumy
kumpel włożył takie gumy do corrado, amortyzatory już miał do kitu, pomogło tylko trochę



Ancek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 08, 2004 16:19
Lokalizacja: Gorzów
Kontakt:

Post autor: Ancek » ndz sty 09, 2005 16:24

Witam :)
Gumy maja sens jezeli tył dobija Ci do nadkola przy załadowanym aucie i podczas jazdy po naszych gladkich drogach ;-) Osobiscie mam załozone po 2 na strone ale tylko na tył i przy max załadowaniu nic nie dobija a przed załozeniem nawet przy wiekszej predkosci jadac samemu czasami kolo tarło o nadkole(przy jakiejs hopce) :)



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz sty 09, 2005 18:17

Ja na forum wyczytałem że przez te gumy padają amortyzatory.
Sam takie miałem to sie pzrestraszyłem i wyciągnąłem na razie.


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » ndz sty 09, 2005 19:29

Jak masz kase to wymien springi jak nie masz kasy kyp gumy zawsze troche pomoga i auto nie bedzie tak siadac jak załadujesz coś na tył.
A jak chcesz mieć twardo i nisko to kup sprtową zawieche a nie słuchaj patentów o obcinaniu springów i usztywnianiu tego co zostało jakimis gumami.
Albo zakup komplet springów np weitec które obniżą o -40 bo takie cosik możesz zamontowac do seryjnego amorka.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » pn sty 10, 2005 03:07

ku_bi pisze:tylko nie obcinaj sprężyn! ludzie nie dawajcietakich rad :kac:
no "czemu" kolesie w t3 ucieli sprezyny o jeden zwoj wyszla kicha i przynajmniej wstawili porzadne sporty potem, hehe :wink:



zwirek888

Post autor: zwirek888 » ndz kwie 03, 2005 04:10

gumy to taki srodek zastepczy 8) i dopiero wtedy jest twardo w aucie :-)



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » ndz kwie 03, 2005 10:56

Sprawa wygląda tak, gumy delikatnie usztywniają zawieszenie, mniej przechyla się na zakrętach i jest bardziej stabilny. W zależności ile gum się włoży w sprężynę tym wyżej samochód stoi, ale ja włożyłem po jednej i to wystarczy, czym więcej gum tym mniejszy skok sprężyny więc nie należy przesadzać. Należy uważać na sprzedających na allegro gdyż inne sprężyny są na przód, a inne na tył (inna średnica sprężyny). U mnie z 3 tys. km po założeniu gum wybił się amortyzator z przodu, ale to raczej przez okropne dziury i to, że miał już przejechane ze 130 tys. km, ale napewno guma też mu w tym pomogła. Pozdro



bielik

Post autor: bielik » ndz kwie 03, 2005 11:41

a u mnie jest tak zalozylem wlasnie po jednej na tyl i to bylo z jakies 3 tygodnie temu a wczoraj cos zaczelo mi wali z tylu i okazalo sie ze to amortyzator i wyciaglem te gumy bo moze to przez to ale nie wiem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości