Uszczelka tylniej klapy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

Uszczelka tylniej klapy

Post autor: Pele233 » śr sty 20, 2010 19:15

Witam was koledzy wymienilem sobie uszczelke tylniej klapy bo w tej starej mialem dziure i szumialo mi w autku ale mianowicie teraz mam problem z klapa bo mysle ze lapie mi tylko na pierwszy zamek w zamykaniu i tak jak by cos bylo nie tak jest jakas regulacja docisku klapy do uszczelki czy cos takiego??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr sty 20, 2010 19:22

Zaczep zamka powinien być regulowany ... odsłoń plastikową osłonę i zobacz ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

pp

Post autor: Pele233 » czw sty 21, 2010 20:30

italiano_83 pisze:Zaczep zamka powinien być regulowany ... odsłoń plastikową osłonę i zobacz ...
Patrzylem na regulacje na klapie i jest juz najbardziej wysunieta regulacja ale co to tego slabo mi klapa dolega do uszczelki i to pewnie dlatego ze nie lapie na drugi zamek pomozcie mi jakos co robic bo snieg do bagaznika mi trafia



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw sty 21, 2010 20:52

Pele233 pisze:i jest juz najbardziej wysunieta
To ją wsuń do środka to chyba logiczne wtedy przestrzeń między klapą a uszczelkami się zmniejszy ...

Jak zamek nie łapie to czuć to wyraźnie .. klapa się porusza....


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

p

Post autor: Pele233 » czw sty 21, 2010 21:12

italiano_83 pisze:
Pele233 pisze:i jest juz najbardziej wysunieta
To ją wsuń do środka to chyba logiczne wtedy przestrzeń między klapą a uszczelkami się zmniejszy ...

Jak zamek nie łapie to czuć to wyraźnie .. klapa się porusza....
No tak wsowalem juz to tylko chodzi mi ze jak wymienilem ta uszczelke to zamek zatrzaskuje mi sie na raz i jest luz dociskam klape reka do uszczelki i nie lamie mi na drugi zatrzask w zamku i niemoge dojsc co to moze byc...



MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » czw sty 21, 2010 21:34

Może w środku coś się ukruszyło albo wyrobiło i nie trzyma na drugi zatrzask.

[ Dodano: 21 Sty 2010 20:39 ]
Jeszcze jedno na starej uszczelce dobrze łapał na drugi???????



Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

r

Post autor: Pele233 » pt sty 22, 2010 12:11

MisiekD pisze:Może w środku coś się ukruszyło albo wyrobiło i nie trzyma na drugi zatrzask.

[ Dodano: 21 Sty 2010 20:39 ]
Jeszcze jedno na starej uszczelce dobrze łapał na drugi???????
Tak na starej uszczelce dobrze lapal na drugi kurcze cfo sie moglo przestawic



MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » pt sty 22, 2010 15:44

Witam Kolego a dobrze dobrałeś tą uszczelkę tak sama wysokość i szerokość przekroju tej uszczelki??

[ Dodano: 22 Sty 2010 14:52 ]
może to jest wina uszczelki , a przy zatrzaskiwaniu zamka nie czujesz czy odbija jakby klapa zamykała się zbyt głęboko w stosunku do słupka klapy??

[ Dodano: 22 Sty 2010 16:15 ]
tak naprawde to od samej wymiany uszczelki nie mógł popsuć ci się zamek :bajer:



Awatar użytkownika
Pele233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn lut 02, 2009 17:20
Lokalizacja: OZORKÓW
Kontakt:

p

Post autor: Pele233 » pt sty 22, 2010 19:01

MisiekD pisze:Witam Kolego a dobrze dobrałeś tą uszczelkę tak sama wysokość i szerokość przekroju tej uszczelki??

[ Dodano: 22 Sty 2010 14:52 ]
może to jest wina uszczelki , a przy zatrzaskiwaniu zamka nie czujesz czy odbija jakby klapa zamykała się zbyt głęboko w stosunku do słupka klapy??

[ Dodano: 22 Sty 2010 16:15 ]
tak naprawde to od samej wymiany uszczelki nie mógł popsuć ci się zamek :bajer:

Witam doszlem juz co bylo nie tak jak sie zaklada nowa uszczelke to musi sie ona dobrze sama dogniesc gdy pojezdzilem troche autem i klapa byla zatrzasnieta na pierwszy zamek to podociskala uszczelke i popewnym czasie gdy zamykalem klape zamkla sie normalnie a ja tak panikowalem :hmm:



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt sty 22, 2010 19:13

Tam są po bokach takie plastikowe kołki regulowane może warto do nich zajrzeć? Choć nie powinny mieć wpływu bo stara uszczelka powinna być cieńsza ze starości niż nowa :helm:


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 320 gości