[mk3] Problem z rozruchem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lgruszkos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 835
Rejestracja: wt paź 05, 2004 22:15
Lokalizacja: KROSNO/Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

[mk3] Problem z rozruchem

Post autor: lgruszkos » ndz mar 12, 2006 11:33

Witam wszystkich. Mam naczami problem z rozruchem, szczegolnie dzieje sie to na zimnym silniku. Objaw jest taki jakby sie zalewal. Musze dlugo krecic az w koncu zalapie. Nie dzieje sie to za kazdym razem, tylko czasami. Wspomne ze mam tez instalacje gazowa ale na gazie go nie odpalam bo musze na paliwie a dopiero po przygazowaniu przelanca sie na gaz. W czym moze byc problem??



Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » ndz mar 12, 2006 18:18

mozesz miec problem taki ze przy odpalaniu gaz miesza sie z benzyna i wtedy musisz go dłuzej krecic a jesli masz centralke automatyczna to jak najbardziej to jest to ;] :smoke:



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz mar 12, 2006 18:38

A kiedy ostatnio robiłeś przegląd układu zapłonowego - od świec zaczynając?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » pn mar 13, 2006 01:00

Jak byly wieksze mrozy to tez tak mialem ze musialem krecic i nie chcial palic, ale od kiedy gasze samochod na benzynce jest ok. POjawil sie natomiast inny problem. Jak jest zimny to po odpaleniu jakby nie palil na jeden gar i chcial zgasnac, musze go przegazowywac ale to tez nie jest taka prosta sprawa, bo obroty faluja i jak by sie dusil.
Nie wiem czy to nie wina kopulki, bo kiedys mi mechanik mowil ze jak bede mial problemy z zapalaniem w zimie to zebym ja wymienil bo ogladal styki i je przeczyszczal.
Nadmienie ze dzieje sie tak jak dlugo bedzie stal na zimnie czy tez w wigotnym pomieszczeniu.nie wykluczam oczywiscie przewodow i swiec ale to bede wymienial za 2 tys km.

Macie moze jakies inne podpowiedzi na moj problem?



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » pn mar 13, 2006 01:31

ultradźwięk pisze: ...dzieje sie tak jak dlugo bedzie stal na zimnie czy tez w wigotnym pomieszczeniu.nie wykluczam oczywiscie przewodow i swiec ale to bede wymienial za 2 tys km.
Skoro masz problemy z rozruchem to bym nie czekał na owe 2tys tylko najlepiej wymienił przedewszystkim kable i świece... Problem może tkwić też w czujniku temperatury na krućcu przy głowicy, jak coś z nim jest nie tak to może dawać złe wskazania i komp da za bogatą mieszankę(auto sie będzie zalewać), albo będzie dawać za skromną mieszankę...

Piszesz o wilgotnym powietrzu, u mnie w podobnej sytuacji wymieniłem właśnie najpierw kable WN i problem prawie znikł..

Dla pewności i spokoju wymieniłem wogóle(nawias=marka jak kupiłem)po kolei: świece(NGK), kable(jakieś niemieckie, umkneło mi z pamięci akurat), kopułke(BOSH), palec(NGK). Po tej wymianie auto zaczeło mi palić na "dotyk".


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

Awatar użytkownika
ultradźwięk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: ultradźwięk » pn mar 13, 2006 19:49

Dzieki Wardek za info :), cos mi sie zdaje ze czeka mnie niestety wymiana tych wszystkich elementów.
Zaczne jednak od czujnika, bo juz wczesniej z nim mialem problemy.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Wardek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 02:48
Lokalizacja: Beskid Niski/Bieszczady

Post autor: Wardek » wt mar 14, 2006 19:24

ultradźwięk pisze:Dzieki Wardek za info :), cos mi sie zdaje ze czeka mnie niestety wymiana tych wszystkich elementów.
Zaczne jednak od czujnika, bo juz wczesniej z nim mialem problemy.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

Jak masz kase to kup oryginał w ASO. Jak kupiłem podróbkę to mi temperaturę 110'C pokazywał gdy w rzeczywistości było kuli 80-90'C PS: i jeszcze auto śmiesznie paliło....

ogryginał ASO = ok. 80zł
podróbka = 25-30zł ale moim zdaniem szkoda oszczędzać w tej sprawie akurat...


Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Quattro Avant
VW Golf 1.9 TDI 1Z
było: Passat B5FL AWX, A6 C4 1.9TDI, Mercedes 814 6.0 D, Golf III 1.8, Renault Safrane 2.1TD, Vectra B 2.0, Polonez, Łada, 126P, MZ, WSK..

chudy69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
Lokalizacja: Stargard Szcz
Kontakt:

Post autor: chudy69 » wt mar 14, 2006 23:06

Witam
Tez mam czasem problem z odpaleniem bez wzgledu na temp silnika i otoczenia.Z regoly odpala na dotyk ale jak nie zalapie to musze troche go pokrecic a wtedy pomalu zalapuje.Silnik 2e.
A druga sprawa to ze kuleje jak jest zimnu jak by nie na wszystkie gary chodzil,cos nim telepie ale po przelaczeniu na gazior jest ok.Koles tez to mial wymienil caly *#cenzura#* wysokiego napiecia(firmowe rzeczy)i nic?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 386 gości