Napinacz paska wielorowkowego w ATD.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

_Michał_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 29, 2009 00:22

Post autor: _Michał_ » pn sty 11, 2010 12:21

Można to sprzęgiełko sprawdzić jakoś bez zdejmowania paska? bo mam już nowy napinacz i pasek przygotowany do wymiany ale chciałbym się najpierw upewnić czy to sprzęgiełko jest dobre żeby zaraz znowu napinacza nie wymieniać :)



Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » śr sty 20, 2010 13:39

Kupiłem już napinacz (114 zł) i te sprzęgło alternatora (146 zł) a w piątek odstawiam borę do mechanika. Ciekawy jestem ile zapłacę za robotę :D



_Michał_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 29, 2009 00:22

Post autor: _Michał_ » czw sty 21, 2010 11:31

co to za napinacz i gdzie kupowałeś że taki tani? ja za swój INA dałem 220. Jak masz kanał to napinacz spokojnie sam wymienisz :)



Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » czw sty 21, 2010 13:28

_Michał_ pisze:co to za napinacz i gdzie kupowałeś że taki tani? ja za swój INA dałem 220. Jak masz kanał to napinacz spokojnie sam wymienisz :)
firmy Ruville, kupiłem w normalnym sklepie motoryzacyjnym z częściami w mojej mieścinie



Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » czw sty 21, 2010 16:28

pitek43 pisze:czesc mam pytanie czy mozna samemu wymienic amortyzatory przednie w mk3 z gory dzieki :grin:
pewnie że możesz :pub:



Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » czw sty 21, 2010 17:29

pitek43 pisze:czesc mam pytanie czy mozna samemu wymienic amortyzatory przednie w mk3 z gory dzieki :grin:
tylko musisz miec przyrząd do ściśnięcia sprężyn w mcpershonie


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PABLOMIX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 11, 2007 10:35
Lokalizacja: WSC

Post autor: PABLOMIX » ndz sty 24, 2010 09:40

Jestem już po wymianie tych elementów, koszt robocizny 100zł. Czy to dużo ?



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » ndz sty 24, 2010 09:44

_Michał_, ja napinacz bez kanału wymieniłem. Ale przy wymianie napinacza zregenerowałem alternator i dałem nowy pasek mikro.



_Michał_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 29, 2009 00:22

Post autor: _Michał_ » wt sty 26, 2010 00:55

Pewnie dlatego taki tani bo sam napinacz (ta rolka) a ja wymieniałem cały :)

Toledziak
Da rade bez kanału ale pierwszy raz to robiłem i wolałem widzieć czy pasek ładnie naszedł:)

A mam teraz takie pytanie zauważyłem że wymieniony napinacz przy zimnym silniku drga i od czasu do czasu podskakuje lekko, czy to normalne? sprzęgiełko na alternatorze sprawdzałem i kręciło w jedną stronę wirnikiem a w druga jak zablokowałem lekko wirnik to się kręciło samo.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » wt sty 26, 2010 08:16

Co do napinacza to u mnie stoi jak koci ogon. Praktycznie nie drga. Może jest wina w alternatorze?? U mnie też się kręciło sprzęgło, ale miało luzy.



_Michał_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn cze 29, 2009 00:22

Post autor: _Michał_ » wt sty 26, 2010 11:19

Zobaczę dzisiaj na ciepłym może przez te mrozy na początku tak drga :/



Awatar użytkownika
subt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: wt sie 12, 2008 16:48
Lokalizacja: P-w / W-wa

Post autor: subt » wt lut 23, 2010 13:24

Może ktoś przerabiał napinacz w silniku AHF. Mechanik stwierdził że napinacz hydrauliczny paska wielorowkowego i sprzęgiełko alternatora są do wymiany. Trochę inaczej to wygląda u mnie niż na zdjęciu. Potwierdził, że jak sprzęgiełko poleci to napinacz szlak trafia raz dwa. Powiedział jednak że sam napinacz to około 300PLN więc trochę mi się nie uśmiecha a wymiana kosztowo bo pewnie z 600 zapłace. Nie wiem niestety jaki numer tego napinacza hydraulicznego i sprzęgiełka alternatora siedzi w silniku AHF, może sam bym kupił graty? Pomoże ktoś w znalezienu odpowiedniego modelu? Pozdro

[ Dodano: 25 Lut 2010 15:11 ]
Niedoceniłem moich mechaników, za sam napinacz krzykęli mi 490PLN, moze jednak ktoś pomoże ustalić jaki jest numer tej części w moim modelu?
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 13:26 przez subt, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości