Słabe ogrzewanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Malizja
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:17
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Malizja » pt sty 08, 2010 14:58

No dobrze a tak wracając do mojego problemu. Układ powinien się odpowietrzyć sam, korek od wlewu płynu jest napewno w porządku. Temperatura na silniku to ok 90 stopni na postoju, a podczas jazdy spada do ok. 80 stopni ale przy dzisiejszych temperaturach powietrza uważam za normalne. Termostat nowy, pompa wody też nowa, usczelka pod głowicą też nowa. Praktyczne przed samą nagrzewnicą mam wpięty w układ parownik od gazu. No i nie wiem czy to nie jest przyczyną mojego problemu. Termostat oczywiście WAHLER.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt sty 08, 2010 16:53

Malizja pisze:raktyczne przed samą nagrzewnicą mam wpięty w układ parownik od gazu.
Kolego ja też mam tak samo wpięte i temperatury mam podobne, więc raczej masz wszystko ok.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » ndz sty 17, 2010 10:24

koledzy a jak najlepiej sprawdzic termostat????????????

[ Dodano: 17 Sty 2010 13:52 ]
panowie po przejechaniu 6 km weze od chlodnicy byly gorace...wydaje mi sie ze przez 6 km nie zdazyl by sie silnik nagrzac do 90 stopni zeby sie termostat otworzyl....czyli do wymiany tentermostat tak?????????



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz sty 17, 2010 19:33

pietka_86 pisze:panowie po przejechaniu 6 km weze od chlodnicy byly gorace...wydaje mi sie ze przez 6 km nie zdazyl by sie silnik nagrzac do 90 stopni zeby sie termostat otworzyl....czyli do wymiany tentermostat tak?????????
a jakie wtedy jest wskazanie na desce?? Ale wydaje mi się że raczej będzie do wymiany, bo faktycznie 6km przy obecnych temperaturach raczej nie jest dystansem do całkowitego zagrzania silnika...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » ndz sty 17, 2010 23:24

wlasnie wrocilem z trasy 45 km i od samego poczatku do konca wskazowka wychylila sie ledwie po za to pierwsze szerokie biale pole
wiec jakiej firmy polecacie ten termostat,zeby to bylo raz a dobrze zrobione????????tak jak piszecie wyzej,firma WAHLER?????



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn sty 18, 2010 00:44

pietka_86 pisze:wiec jakiej firmy polecacie ten termostat
No to termostat na pewno do wymiany. Szukaj tylko i wyłącznie WAHLERa :) I najlepiej przed zamontowaniem sprawdzić go w wodzie. Bo czasami zdarza się że jest fabrycznie wadliwy.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pn sty 18, 2010 18:24

wlasnie wróciłem z parkingu,wymienilem termostat,kupilem WAHLERa, zalalem plyn z powrotem,uruchomilem silnik i poczekalem az sie otworzy termostat i wiatrak zadzialal wszystko ok,tylko ze z nawiewu dalej leci letnie powietrze....
zauwazylem tez,ze waz idacy do nagrzewnicy byl goracy a powrotny nagrzewnicy niemal ze zimny.....
moze byc tak,ze nagrzewnica nie dogrzewala sie isie przytkala i teraz musi uplynac troche czasu zanim zacznie grzac,czy poprostu ona tez jest do wymiany????????
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 18:59 przez pietka_86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: czw sty 07, 2010 18:34
Lokalizacja: Grodziec
Kontakt:

Post autor: Basss2 » pn sty 18, 2010 19:16

pietka_86, noo raczej do wymiany nagrzewnica ...



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » pn sty 18, 2010 19:29

koledzy a jakich producentow polecacie??????????



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn sty 18, 2010 21:37

pietka_86 pisze:koledzy a jakich producentow polecacie??????????
Wcześniej masz napisane - Febi.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pn sty 18, 2010 21:53

byne pisze:Witam.

podepnę się pod temat bo jest dość podobny,

działa mi ogrzewanie i wszystko gra grzeje mocno jak się nagrzeje ale chodzi mi mianowicie o to, że nie mam ogrzewania na nogi nie wiem czy coś tam jest zapchane czy łopatka się nie domyka dobrze.

czy miałby ktoś dojście do zdjęć lub instrukcji jak to rozkręcić i w którym miejscu sprawdzić co jest przyczyną braku dmuchania powietrza na nogi?

Pozdrawiam Paweł
Masz tu odpowiedź. :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293515
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 21:57 przez LASOT-A, łącznie zmieniany 2 razy.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » wt sty 19, 2010 15:47

panowie dzis juz lepiej u mnie z tym grzaniem,przejechalem z rana 6 km i po tym odcinku z nawiewu lecialo cieple powietrze a przed wymiana termostatu to prawie zimne bylo...i waz powrotny od nagrzewnicy byl juz cieply,wiec chyba wszystko ok?????mogl byc uklad zapowietrzony?????mogl sam sie odpowietrzyc???wiem,ze jak sie wymnienia plyn to nastawia sie dzwignie na grzanie i ze nie ma prawa sie zapowietrzyc i tak zrobilem tylko mam jeszcze instalacje LPG przez nia moze sie zapowietrzac???????????



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt sty 19, 2010 18:16

No gdzieś pewnie miałeś jeszcze powietrze. A odpowietrzałeś wogóle układ po zalaniu płynu?? I sprawdzałeś ponownie poziom płynu?


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » wt sty 19, 2010 22:44

zalalem plyn tak jak pisze w ksiazce,na konsoli nastawione na grzanie,zalalem do znaku max,pozniej uruchomilem silnik az do wlaczenia wentylatora,pozniej rano przed wyjazdem do pracy sprawdzilem plyn i bylo miedzy min a max wiec ok.
Nic ie pisza w ksiazce o odpowietrzaniu ukladu,pisze wlasnie zeby zalewac plyn zgodnie z instrukcja zeby uniknac zapowietrzenia ukladu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości