[mk 2] konieczna wymiana gaźnika???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stevo
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 246
Rejestracja: czw lip 16, 2009 13:21
Lokalizacja: Koszalin Słupsk
Kontakt:

[mk 2] konieczna wymiana gaźnika???

Post autor: stevo » ndz sty 17, 2010 21:44

Witam!!
Mam problem w swoim MK2. Konkretnie chodzi mi o to, że podczas dawania większych obrotów bądź przy gwałtownym przyśpieszaniu silnik mi się dławi . Panowie mechanicy stwierdzili, że konieczna jest wymiana gaźnika, ponieważ (i tu też ich stwierdzenie ) było coś kombinowane w nim. a Gaźnik jak był tak jest. Kiedyś tylko wymienialiśmy uszczelkę pod gaźnikiem i nic więcej. Chciałbym dodać, że silnik jest (niestety) zagazowany, lecz na gaźie chodzi normalnie, tzn. przyśpiesza bez dławienia się.
Więc chciałbym się poradzić forumowiczów. Co może być przyczyną i czy faktycznie koniczna jest wymiana gaźnika. Być może ktoś miał podobne problemy.
pozdro :grin:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz sty 17, 2010 21:57

Jak z podpisu widać - nie mam gazu ani z nim doświadczeń. Jednak "na chłopski rozum" skoro na benzynie jest wszystko dobrze a na nieszczęsnym gazie już nie - przyjrzałbym się instalacji gazowej, może nawet podjechał do jakiegoś "gazownika"? Coś się może odpięło, może nie dostaje ogrzewania - ja nie wiem ale fachowcy powinni....



grzesiek(gti)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt paź 13, 2009 13:50
Lokalizacja: piaseczno

Post autor: grzesiek(gti) » ndz sty 17, 2010 22:22

Dla sprostowania całej sytuacji czy golf dławi ci sie na benzynie czy na gazie? Jesli ta akcja dzieje sie na gazie to po prostu zacznij od podstawy sprawdz filtr gazu. A jeśli na benzynie to moze byc spowodowane fitrem benzyny bądź pompka jesli jezdziłes czesto na rezerwie



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » pn sty 18, 2010 00:10

Najpierw podjedz do gazownika niech wyreguluje ci gaz. Wymien jeszcze film gazu. Jesli masz tylo takie klopoty na gazie.



Awatar użytkownika
stopczyk26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
Lokalizacja: dolnośląskie DSR
Kontakt:

Post autor: stopczyk26 » pn sty 18, 2010 00:37

stevo pisze:Chciałbym dodać, że silnik jest (niestety) zagazowany, lecz na gaźie chodzi normalnie, tzn. przyśpiesza bez dławienia się.
Zico63b, grzesiek(gti), VW Golf II, klania sie czytanie ze zrozumieniem (szkola podstawowa) :hmm: . Ja co prawda mam silnik RF z gaznikiem 2e2 ale tez ten problem. Wydaje mi sie, ze warto zaczac od przeczyszczenia gaznika, moze co przytyka dysze. Ja w niedlugim czasie mam zamiar kupic zestaw naprawczy i moze cos to troszke pomoze. W kazdym badz razie wstrzymalbym sie z wymiana gaznika


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]

[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn sty 18, 2010 01:11

He, he, he, szkoła podstawowa - to było tak dawno... :grin: Co jednak ciekawe, to to, że aż trzech z nas myślało (czytało) tak samo.
W każdym razie także nie polecam wymiany gaźnika, bez nawet próby samodzielnej reanimacji. Przeczyścić, sprawdzić szczelność połączeń, ot' takie rzeczy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn sty 18, 2010 09:36

stevo, poszukaj, poczytaj - bo już kilka osób przed tobą pytało o dokładnie ten sam problem i już kilka razy odpisywałem co może być przyczyną. U mnie też to było - silnik jakby gasł przy przyspieszaniu i udało mi się z tym poradzić.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
stevo
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 246
Rejestracja: czw lip 16, 2009 13:21
Lokalizacja: Koszalin Słupsk
Kontakt:

Post autor: stevo » pn sty 18, 2010 21:09

Postaram się jeszcze poczytać bo bez bicia się przyznam, że za dużo czasu nie spędziłem na szukaniu... chodź nie ma co ukrywać , że opcji jest sporo :grin:

Jak nie potencjometr, sonda, przewody ciśnieniowe i wiele wiele innych :bigok:


Obrazek <-- mkII by Stevo

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

Post autor: wrobel01 » pn sty 18, 2010 21:29

czesc,
mailem podobnie w swojej II tylko,ze nie mam w niej gazu.
Dlawil sie,lubil zgasnac przy dojezdzaniu i czasem ciezko bylo go odpalic.
Bylem u 4 mechanikow - 2 takich co to w garazu maja "warsztaty" i u 2 prawdziwych fachowcow.Ci pierwsi dwaj zanim dokonczylem mowic oco kaman od razu mowili,ze gaznik do wymiany- koszt z robota 600zl.W pierwszym warsztacie powiedziano mi to samo,a w drugim zas ,wlasciciel od razu powiedzial,ze oni nie robia bo nie znaja sie na gaznikach ale powiedzial gdzie mam sie z tym udac.No i tak trafilem do gostka ktory ma maly przydomowy warsztat i zna sie dosc dobrze na gaznikach- wymienil sonde lambda,wymienil podtsawe gaznika oraz poduszke gaznika,wszystko wyczyscil konkretnie -mozna powiedziec ,ze zregenerowal az :P.Za cala ta zabawe zaplacilem 300zl i chodzi jak nowka:) zero problemow.
Ogolnie ciezko z gaznikiem-wiekszosc mechanikow sie ich nie tyka i szczerze to sami powiedza,druga czesc chce byc cfana -uda ,ze sie zna-popatrza ,posluchaja cos tam pokreca i stwierdza,ze trzeba wymienic.Nieliczny odsetek to ci ktorzy naprawde wiedza co robia.



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Post autor: gasiorx » pn sty 18, 2010 23:06

wrobel01 pisze:czesc,
mailem podobnie w swojej II tylko,ze nie mam w niej gazu.
No i tak trafilem do gostka ktory ma maly przydomowy warsztat i zna sie dosc dobrze na gaznikach- wymienil sonde lambda,wymienil podtsawe gaznika oraz poduszke gaznika,wszystko wyczyscil konkretnie -mozna powiedziec ,ze zregenerowal az :P.Za cala ta zabawe zaplacilem 300zl i chodzi jak nowka:) zero problemow.
.
mozesz kolego zdradzić z jakiej miejscowosci jest ten gosc od gaznika bo ja mam podobny problem ale z 1,3 MH



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt sty 19, 2010 09:51

Też się chętnie przyłączę do prośby - gdzie to taki dobry gaźnikowiec jest w trójmieście, lub okolicach?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości