Silnik GX
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik GX
Witam. Mam pytanie, posiadam Golfa II z 88 roku z silnikiem 1.8 GX. Czy silnik GX z roku 88 jest taki sam jak ten sam silnik montowany od roku 89 ( czy przeszedł jakieś zmiany itp ). Przy okazji mam jeszcze problem z tym silnikiem gdyż na wolnych obrotach pracuję bardzo niestabilnie dodam że auto ostatnio stało niejeżdżone przez około 3 miesiące. Czy może być to wina filtra paliwa? Jeżeli nie to co ? ( Auto jest na wtryskach ). Proszę o pomoc
Co do zmian miedzy 88 a 89 r nie kojarzę .. ale z 2 problemem powinienem choć trochę pomóc -- piszesz ,że auto stało 3 mc .. podejrzewam ,że pod chmurką . Co za tym idzie - wilgoci nabrało sporo elementów - zacznij od sprawdzenia aparatu zapłonowego - świec - przewodów . Następnie świeże paliwo i sprawdzenie samego filtra paliwa - ewentualna wymiana. Piszę o paliwie - bo pewnie nie miałeś go po korek w zbiorniku - więc po takim czasie raz ,że trochę straciło na swojej jakości a 2 zebrało się tam sporo wilgoci co jeszcze bardziej pogorszyło jego wartości ..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Co do świeżego paliwa to autko po "przebudzeniu" przejechało już ok. 500 km, więc cały aparat zapłonowy już wysechł i jest ok. Bardziej obstawiałbym chyba filtr paliwa, bo poprzedni właściciel z tego co mi wiadomo lał zawsze najtańsze paliwo. Dzięki za pomoc. Dzisiaj jadę kupić filtr paliwa i wtedy zobaczymy.
tez mam ten silnik i powiem ci ze nie znalazlem filtra tal latwo , kieruj sie ze chcesz filtr do vw sciroco z silnikiem 1,8peter091 pisze:Niestety nie udało mi się kupić dzisiaj filtra ale postaram się kupić jak najszybciej i dam odpowiedź.
a co do tego ze ma niestabilne obroty - to powiedz czy po zagrzaniu silnika juz jest lepiej czy nadal swiruje
Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 21:26 przez peter091, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdź kolego DOKŁADNIE układ zapłonowy w autku .. począwszy od świec .. kable .. na aparacie kończąc. Rozbierz - zobacz palec .. i wszystko ładnie wyczyść..peter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
ja bym sprawdzil czy nie ma gdzies nieczelnosci w ukladzie dolotowym, proponuje przeczyscic przepływomierz no i przepustnicepeter091 pisze:Obojętnie czy zimny czy ciepły cały czas pracuję nieregularnie ale tylko na wolnych obrotach ( bez dodawania gazu ). Poza tym podczas jazdy sprawuję się bez zarzutu.
Czyli diagnoza trafiona .. i o to chodzi.peter091 pisze:Dzięki chłopaki za pomoc. Byłem w VW w Sosnowcu kupiłem oryginalną nową kopułkę i palec zamontowałem i wszystko chodzi równiutko. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości