wlaczenie zapłonu a pompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

wlaczenie zapłonu a pompa

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:11

czy jak wlaczycie zapłon to za kazdym razem pompa wam sie wlacza ? bo mi nie i nie wiem czy jest cos nie tak czy tak ma byc.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 21:13

Witam mi tak samo się dzieje jest to normalne



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:14

ZbyszekGolf pisze:Witam mi tak samo się dzieje jest to normalne
tylko u mojego lkumpla jak odpale i zgasze i wlacze zaplon to znowu pompuje a umnie nie



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 21:17

Pompa zawsze sie włacza jedne słychać bardziej inne mniej



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:18

ZbyszekGolf pisze:Pompa zawsze sie włacza jedne słychać bardziej inne mniej
tak tylko ja zawsze slyszalem a teraz nie słysze ale chodzi na benzynie ale jak zimny to odpali i zgasnie



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob sty 16, 2010 21:27

To chyba masz problem z pompą

[ Dodano: 16 Sty 2010 20:28 ]
Albo z immo



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:35

wojtas46 pisze:To chyba masz problem z pompą

[ Dodano: 16 Sty 2010 20:28 ]
Albo z immo

a moze byc przekaznik pompy



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob sty 16, 2010 21:40

Sprawdż , idzie sie zawsze po najmniejszej lini oporu



dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:41

wojtas46 pisze:Sprawdż , idzie sie zawsze po najmniejszej lini oporu
to moze wiesz jak go sprawdzic i gdzie on jest



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » sob sty 16, 2010 21:45

masz gaz: jak czesto jeździsz z mała ilością paliwa w zbiorniku to pompa nie jest zakryta paliwem które ją chłodzi, smaruje i zabezpiecza przed korozją gdy jest wynurzona z paliwa. Sprawa prosta podpiąć miernik do wtyczki zamiast pompy i patrzyć czy pojawia się za każdym razem napięcie jak przekręcasz kluczyk...

jak jest za każdym razem to pompa jak nie to przekaźnik bierzemy na wierzch i miernikiem patrzymy czy za każdym razem jak wyżej jest napięcie sterujące - jak jest to przekaźnik do wymiany jak nie to czepiamy sie zasilania - bezpieczniki itd.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 21:53 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » sob sty 16, 2010 21:46

Umnie jest tak,jak auto stoi w garazu,rano wlaczam zaplon to slychac pompe,natomiast gdy auto postoi na dworze w - temp to pompy nie slychac,tez tak macie?


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

dawidczyzu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 12:43
Lokalizacja: gliwice

Post autor: dawidczyzu » sob sty 16, 2010 21:49

krisss.79 pisze:Umnie jest tak,jak auto stoi w garazu,rano wlaczam zaplon to slychac pompe,natomiast gdy auto postoi na dworze w - temp to pompy nie slychac,tez tak macie?
wlasnie ja mam tak ze wchodze i wogóle nie slychac nawet jak wlacze zaplon i chce spr przekaznik tylko jak go sprawdzic



Awatar użytkownika
Wojtek0423
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob gru 16, 2006 23:28
Lokalizacja: Kraków/Skarżysko
Kontakt:

Post autor: Wojtek0423 » ndz sty 17, 2010 09:58

dawidczyzu pisze:przekaznik tylko jak go sprawdzic
Kolega Jacek75 już Ci wyjaśnił.
Zmierz czy pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu w przewodach dochodzących do pompy lub bezpośrednio na przekaźniku. Najprościej zmierzyć przy pompie bo odkręcasz tylko 3 śrubki i masz pełen dostęp a do przekaźnika trzeba rozebrać troche deski.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz sty 17, 2010 10:03

Mozna tez sprawdzic przekaznik VAG w elementach wykonawczych
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 10:04 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 418 gości