przy ruszaniu -auto całe drży i telepie nim

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

przy ruszaniu -auto całe drży i telepie nim

Post autor: esio10 » sob sty 16, 2010 09:58

witam . posiadam jette 1.8 i mam taki problem od jakiegos czasu- ze podczas puszczania sprzegła przy ruszaniu , albo cofaniu - auto całe drży i wszytsko w środku drga , problem sie nie pojawia gdy przy ruszaniu troche gazu daje czyli na obrotku jest jakies 1400 obr/min . Gdy ruszam a mam wtedy obroty na jałowym 1100 i zaczne puszczac delikatnie sprzegło bez dodawania gazu - to własnie auto i cała buda drży a obroty spadaja do 700 . Czy to raczej sie spodziewać ze sprzegło do wymiany czy może poduszki silnika ?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » sob sty 16, 2010 21:57

esio10 pisze:czy może poduszki silnika ?
A łupie przy energicznym ruszaniu w przód albo w tył?



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » sob sty 16, 2010 22:00

Poduszki silnika



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 16, 2010 22:00

Witam jezeli będzie efekt łupniecia to poduszki pod silnikiem i skrzynią



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » sob sty 16, 2010 22:37

gumy na wahaczach wybite. też miałem jak cofałem to efekt jakbym miał wyrąbane przeguby i całe auto waliło



Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » sob sty 16, 2010 22:48

odnoścnie tych poduszek gdzie one sie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:> jaki mniej wiecej koszt



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Post autor: damian_piaski » sob sty 16, 2010 22:58



Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » sob sty 16, 2010 22:59

krxychu pisze:ie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:>
jedna pod skrzynią, jedna z tyłu silnika i jedna z przodu. lewarek się przyda do wymiany.
Przednią to odkręcasz od łapy, dźwigasz silnik i odkręcasz od spodu i jest twoja.
Pod skrzynią więcej zabawy bo musisz odkręcać łape przy skrzyni, potem mocowanie biegów itd i jest twoja. a tą za silnikiem też kilka śrubek i po kłopocie,



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz sty 17, 2010 01:19

89Bartezz pisze:
krxychu pisze:ie znajduja i jak sie je wymienia trzerba dzwogac silnik:>
jedna pod skrzynią, jedna z tyłu silnika i jedna z przodu. lewarek się przyda do wymiany.
Przednią to odkręcasz od łapy, dźwigasz silnik i odkręcasz od spodu i jest twoja.
Pod skrzynią więcej zabawy bo musisz odkręcać łape przy skrzyni, potem mocowanie biegów itd i jest twoja. a tą za silnikiem też kilka śrubek i po kłopocie,
nie nie ma zadnych uderzen ani łupnięć jak to nazywacie , a drżenie nie dochodzi z silnika w sensie jakies uderzenia czy coś, tylko przy puszczaniu sprzegła cała deska drży i całe nadwozie karoseria drży - ale tylko na moment ruszania ( puszczania sprzegla ) jak juz auto jedzie to te zjawisko ustepuje



Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Post autor: macpat1 » ndz sty 17, 2010 02:29

hmmm no może to być tarcza... dokładnie ( tłumik drgań skrętnych )


macpat1

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz sty 17, 2010 11:54

macpat1 pisze:hmmm no może to być tarcza... dokładnie ( tłumik drgań skrętnych )
mnie sie wydaje ze to cos własnie jest wina sprzegła , i byc moze mnie wymiana czeka, gdyz w moim przypadku to puszczam pedał sprzegła, to w momencie gdy zacznie brać - czyli nastepuje rozłączenie , to ten moment rozłanczania jest juz momentem całkowicie rozłączonego sprzegła . Przypuszczam - że jeżeli bym miał na rozłączenie tak z połowę skoku - to auto by bez drgań ruszyło. Jeżeli przy ruszaniu nie dam troche gazu tak z 1400 obr/min - czyli jakbym puszczał sprzegło bez dodawania gazu- to auto potrafi zgasnąć majac obroty jałowe 1000 obr/min



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości