Przegub wewnętrzny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przegub wewnętrzny
Odświeżam temat i bardzo proszę o pomoc. Rozpadł się 3 raz pod rząd przegub wewnętrzny podczas jazdy (bez żadnych oznak stuków drgań, zupełna cisza) chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną pękania koszyka w środku (bo tylko on ulega uszkodzeniu bieżnie nie są ruszone), muszą tam występować jakieś dodatkowe naprężenia tylko nie wiem jak to sprawdzić i skąd mogą pochodzić i co najważniejsze jak wyeliminować. W ciągu ostatnich 2-3 miesięcy wszystko ma miejsce. Proszę o jakieś sugestie autko 1,6 SR z 1999 roku.
CYT...
Sprawdź też luz jest po jednej stronie tam gdzie wielowypust po to że jak pracuje zawieszenie to półoś ma się gdzie ruszać. Natomiast ruszając ją ręką w lewo i prawo nie powinno być luzu lub minimalny inaczej może stukać.
Sprawdź też luz jest po jednej stronie tam gdzie wielowypust po to że jak pracuje zawieszenie to półoś ma się gdzie ruszać. Natomiast ruszając ją ręką w lewo i prawo nie powinno być luzu lub minimalny inaczej może stukać.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt sty 15, 2010 00:27
- Lokalizacja: Łódź
Dzięki za odpowiedź ale czy taki luz byłby wyczuwalny podczas jazdy, wydaje mi się że jeśli byłaby krzywa półoś dawało by to jakoś znać drganiami a tu całkowita cisza, sprawdzę jeszcze te luzy lewo-prawo zaraz po wymianie na nowy, a czy problem może leżeć gdzieś w skrzyni biegów lub jeszcze gdzieś gdzie można to jakoś sprawdzić? Koszt przegubu nie jest zbyt mały zwłaszcza jak się wymienia 3 w dwa miesiące, także proszę o jakieś dodatkowe wskazówki. Z góry dzięki
Podjedź do kogoś kto to robił w tym aucie wiele razy i zna się na rzeczy. Luz tak jak pisałem musi być - minimalny ,ale musi. Może poprzedni mechanik o tym zapomniał - i skręcał tak by luzu nie było , albo zostawiał za duży i wszystko się po czasie wysypywało.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Witam!!!
Przegub wymieniony to już 4, bo głębszych oględzinach okazało się że samochód najprawdopodobniej był bity i niestety półoś wbija się w przegub wewnętrzny około 1 cm za daleko no i zamiast pracować na środku pracuje przy krawędzi od strony skrzyni biegów co powoduje tak szybkie zużycie. Chciałbym się dowiedzieć czy tylko prostowanie na płycie modułowo naciągowej u blacharza jest w stanie to przesunąć czy jest jakiś mniej kosztowny sposób żeby przesunąć to wszystko bądź samą półoś. Sam pomiar na tej płycie to 500 zł + koszty naprawy przynajmniej w Sosnowcu.
Przegub wymieniony to już 4, bo głębszych oględzinach okazało się że samochód najprawdopodobniej był bity i niestety półoś wbija się w przegub wewnętrzny około 1 cm za daleko no i zamiast pracować na środku pracuje przy krawędzi od strony skrzyni biegów co powoduje tak szybkie zużycie. Chciałbym się dowiedzieć czy tylko prostowanie na płycie modułowo naciągowej u blacharza jest w stanie to przesunąć czy jest jakiś mniej kosztowny sposób żeby przesunąć to wszystko bądź samą półoś. Sam pomiar na tej płycie to 500 zł + koszty naprawy przynajmniej w Sosnowcu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 120 gości