Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolektor.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolektor.
Witam.
Mam problem z moim golfem, silnik 2,0 2E. Odpale auto to chodzi normalnie na wolnych obrotach, gdy dodam gazu to silnik jakby sie dusi, nie ma mocy, ciezko wchodzi na obroty, gdy na maxa wcisne "pedał" gazu to wchodzi tylko do 4tys. Gdy zajrzałem pod maske to kolektor wydechowy byl cały czerwony, jakby mial sie zaraz stopic. Swiece, przewody, kopułka, palec, pompa paliwa, olej, przeplywomierz-nowe. Moze to byc spowodowane przestawieniem zapłonu? Pomóżcie
Mam problem z moim golfem, silnik 2,0 2E. Odpale auto to chodzi normalnie na wolnych obrotach, gdy dodam gazu to silnik jakby sie dusi, nie ma mocy, ciezko wchodzi na obroty, gdy na maxa wcisne "pedał" gazu to wchodzi tylko do 4tys. Gdy zajrzałem pod maske to kolektor wydechowy byl cały czerwony, jakby mial sie zaraz stopic. Swiece, przewody, kopułka, palec, pompa paliwa, olej, przeplywomierz-nowe. Moze to byc spowodowane przestawieniem zapłonu? Pomóżcie
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 15:11 przez mar_85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz paź 11, 2009 20:06
- Lokalizacja: mopolis
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
takie obroty to tylko w samolotachmar_85 pisze:40tys
A tak naprawdę to napewno już sporo przegrzałeś silnik i może się zacierać, dlatego tak ciężko mu zebrać obroty. ale jeszcze nigdy nie słyszałem, aby kolektor wydechowy rozgrzał się komuś do czerwoności... musiałeś nieźle "dać czadu" silnikowi...
[ Dodano: 15 Sty 2010 13:40 ]
to może być wyciekający parujący płyn chłodzący.mar_85 pisze:jakis dymek sie pojawia kolo chlodnicy
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
a moze poprostu gdzies kapie leci olej.woda na kolektor? a to ze nie wkreca sie na obroty inna przyczyna, np czujnik temp? jeszcze z tymi obrotami to moze byc silnik krokowy, gdy sie go odlaczy to tak robi... Sprawdz olej, plyny czy nic nie ubylo najpierw
albo sie gotuje woda poprostu... ile czasu miales odpalony samochod?? dosc dlugo? jaka temp na wskazniku?? weze gorace mocno??
albo sie gotuje woda poprostu... ile czasu miales odpalony samochod?? dosc dlugo? jaka temp na wskazniku?? weze gorace mocno??
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 14:49 przez d.milas, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Pomyłkaprezesso pisze:takie obroty to tylko w samolotach
nie piłowałem go, chodzil tylko na wolnych obrotachprezesso pisze:musiałeś nieźle "dać czadu" silnikowi...
i dlatego jest tak rozgrzany?d.milas pisze:a moze poprostu gdzies kapie leci olej.woda na kolektor?
Silnik krokowy jest podłączony i jest sprawny bo podpinałem taki sam i to samo...d.milas pisze:eszcze z tymi obrotami to moze byc silnik krokowy, gdy sie go odlaczy to tak robi...
odpalony miałem moze 5-7min, temp na wskaźniku ok 70 stopni, weze srednio gorąced.milas pisze:ile czasu miales odpalony samochod?? dosc dlugo? jaka temp na wskazniku?? weze gorace mocno??
nie kombinowałeś nic z paliwem lotniczym? a propo zapłonu i rozrządu jeśli są źle ustawione i jest złe spalanie to może się grzać szybciej ale podejrzewam że nie do czerwoności, znajomy przywiózł kiedyś forda z silnikiem do remontu (głowica) i pełnym bakiem, po remoncie odpalił go i chodził 20min, po tym czasie zapalił się katalizator i silnik zaczął głośniej pracować, po rozbiórce wypalone zawory, gniazda zaworowe, ogólnie silnik do większego remontu, okazało się że poprzedni właściciel zalał zbiornik paliwem lotniczym
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Re: Problem z Golfem III 2E. Rozgrzany do czerwoności kolekt
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech.Moc czy moment idzie w wydech...mar_85 pisze:Witam.
Mam problem z moim golfem, silnik 2,0 2E. Odpale auto to chodzi normalnie na wolnych obrotach, gdy dodam gazu to silnik jakby sie dusi, nie ma mocy, ciezko wchodzi na obroty, gdy na maxa wcisne "pedał" gazu to wchodzi tylko do 4tys. Gdy zajrzałem pod maske to kolektor wydechowy byl cały czerwony, jakby mial sie zaraz stopic. Swiece, przewody, kopułka, palec, pompa paliwa, olej, przeplywomierz-nowe. Moze to byc spowodowane przestawieniem zapłonu? Pomóżcie
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Koledzy mi ostatnio WYBUCH komputer po podlaczeniu innego sprawnego odpalił i mial takie same objawy nie wkrecał sie na obr po 5 min 90stopni ciepła katalizator CZERWONY ! ! ! wiecie co było MASA luzna po dokreceniu obroty wrocily i wszystko gralo sam byłem w szoku
takze polecam sprawdzic masy
takze polecam sprawdzic masy
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jasne że możliwe, szczególnie jeśli ustawiny był pod już lekko zużyte elementy. Jak dałeś nowy palec i nową kopułkę to iskra może przeskakiwać w innym momencie. Nie można teżwykluczyć że kupiłeś kopułkę która na wyciecie/wpust w nieco innym miejscu. Możliwe też że źle założyłeś przewody zapłonowe (kolejnosc zaplonu 1-3-4-2) i w ktorym cylindrze nie dochodzi do zapłonu a przelewa się tylko przez niego paliwa któe zapala się w koletorze wydechowym.mar_85 pisze:Mozliwe jest przy wymianie kopułki i palca ze zapłon sie przestawil? Jak moze sie sam zapłon przestawic?
Jak dla mnie objawy wskazują na zapłon a jak dodamy do tego fakt ze robiles cos z kopulką i palcec to jest to niemal pewne.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Ja napisalem co bylo u mnie a OBJAWY identyczne moge sie mylic nie powiem ze nie
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości