[mk3]ubywanie oleju i płynu chłodniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dziennikarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob mar 11, 2006 00:35
Lokalizacja: wielkopolska

[mk3]ubywanie oleju i płynu chłodniczego

Post autor: dziennikarz » sob mar 11, 2006 09:46

Witam serdecznie.Posiadam golfa 3 z 94' 1.6 i mam mały problem.Ucieka mi olej pod głowicą i płyn chłodniczy.co to moze być? Czy jazda takim autem nawet uzupełniając olej i płyn wpływa niekorzystnie na silnik?Zgóry dziekuje
Ostatnio zmieniony sob mar 11, 2006 12:55 przez dziennikarz, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 11, 2006 10:06

Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą odmówiła współpracy. Wymień jak najszybciej.Do oleju może dostać się płyn a wtedy będzie bieda



Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » sob mar 11, 2006 10:09

jest to typowy objaw padniętej:panna: uszczelki pod głowica na forum jest o tym masa postów ale ten problem rozwiąz jak najszybciej bo nic dobrego przy dłuższej jeżdzie z tego nie wyniknie jedynie sie pogorszy a tego bys nie chciał jak podejżewam :smoke: :okej:

[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 09:11 ]
no własnie jak wyżej bodzio_j uprzedził mnie o kilka sekund heheh


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob mar 11, 2006 18:39

SAMO pisze:jest to typowy objaw padniętej:panna: uszczelki pod głowica na forum jest o tym masa postów ale ten problem rozwiąz jak najszybciej bo nic dobrego przy dłuższej jeżdzie z tego nie wyniknie jedynie sie pogorszy a tego bys nie chciał jak podejżewam :smoke: :okej:

[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 09:11 ]
no własnie jak wyżej bodzio_j uprzedził mnie o kilka sekund heheh
Jak koledzy piszą nie wolno jeździć takim samochodem. Jeśli płyn dostaje się do oleju to olej staje się rzadszy, jak będziesz długo tak jeździł to może się okazać że głowica nie jest do naprawy tylko do wymiany...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 20:37
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Jacob » sob mar 11, 2006 21:25

Kolego uszczelka i jeszcze raz uszczelka pod głowica...Pozdro



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob mar 11, 2006 21:29

palen pisze: Jeśli płyn dostaje się do oleju to olej staje się rzadszy,
spadają wtedy właściwości smarne oleju co może doprowadzić do zatarcia silnika, tak jak pisali wyzej jest to uszczelka pod głowicą do wymiany


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości