Pompa paliwa 2.0 8v 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » czw sty 14, 2010 21:21

no właśnie już sprawdzałem go napięcie + jest w wtyczce przy bezpiecznikach i zaraz przy pompie .z tego co wiem to kazdy brazowy kabel w golfie 3 o kolorze brazowym to masa a w moim przypadku w nim jest napiecie +



Awatar użytkownika
hermes1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pompa paliwa 2.0 8v 2E

Post autor: hermes1984 » czw sty 14, 2010 21:25

[quote="matthewsie"]Witam zrobilem swapa z 1.4 na 2.0l 8v 2E i wszystko wyglada wporzadku, iskra jest, silnik kreci ale nie zapala

pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.


Kolego sprawdz przekaznik NR 30 ( otwórz go i docisnij zworę ) powinnien odpalić



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 14, 2010 21:27

kurde , ciężko będzie tak na odległość , ale zrób myk , i podłącz całkiem osobny kabel od masy do miejsca we wtyczce co jest brązowy , a ten brązowy odłącz , zobaczysz co się będzie działo



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » pt sty 15, 2010 22:10

Witam, podpiolem pompe paliwa pod calkiem inne zrudlo zasilania i silnik odpalil.tylko ze dalej nie moge dojsc do tego dlaczego pompa nie pracuje na oryginalnej wtyczce?? co moglem zrobic nie tak co moglem zle podpiac co moglo by efektowac nie dzialajaca pompa paliwa??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 15, 2010 22:14

hm, pod tym samym przekaźnikiem co pompa wisi grzałka sondy i listwa wtryskowa. Ale czemu plus jest na kablu masowym, to już nie mam pojęcia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » ndz sty 31, 2010 01:31

problem rozwiązany pampa chodzi ale silnik nie chce zapalic , nic nie zrobilem oprocz podpiecia masy do karoserii i pompa ruszyla. czemu silnik nie chodzi??



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz sty 31, 2010 09:36

Ogolnie sprawdz wszystkie masy przy silniku i przy akumulatorze i masy przykrecone do budy mozesz miec choinke z powodu slabej masy i dlatego na masie miales prad Sprawdz dokladnie mase silnika jest bardzo wazna Rozrusznik kreci silnikiem sprawc tez mase sterownika silnika
Ostatnio zmieniony ndz sty 31, 2010 09:37 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » ndz sty 31, 2010 13:06

hmmm ... a powiedz mi robiles zmiane silnika z wiazka przewodow silnika i skrzynka bezpiecznikowa z 2.0 8v 2E TAK?? a kable idace do pompy zostaly. czyli wpioles kostke do skrzynki ktora byla w aucie orginalnie i zasilala pompe. i napisales ze ten brazowey kabel polaczyles z masa TAK?? i nie pali przy takim polaczeniu. a gdy bylo inne zasilanie do pompy to silnik palil TAK?? jesli na przewodzie brazowym przy wyjetej kostce ze pompy miales plus, to przy polaczeniu z rama auta. zrobiles na tym zasialniu zwarcie. moze to bylo jakies napiecie na silnik?? sprawdz teraz czy przy wyjetej kostce pompy masz tam te napiecie i odlacz ten przewod od masy auta. moze w skrzynce byly roznice w pinach z 1,4 a 2.0 na kostce pompy.. przetnij ten brazowy kabel i koncem ktory idzie do kostki pompy polacz z masa i ten drugi koniec zaizoluj. pompa ruszyt na 100% a czy silnik odpali to juz ci nie powiem zalezy co sie stalo przy tym zwarciu... moze tylko jakis bezpiecznik wybil :) powodzenia:)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 31, 2010 13:31

matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » ndz sty 31, 2010 14:14

Paweł Marek pisze:
matthewsie pisze:czemu silnik nie chodzi??
trzymaj sie tego problemu z masa. Zdaje mi się że może zapomniałeś podpiąć kable masowe do blachy koło skrzynki na lewo. Mogło by tak być?
Moglo tez tak byc, wiem ze powinny byc wpiete dwa kable masy do szkrzynki, jedna z takiego okroglego czegos po prawej stronie i jeden kabel z plastikowej jakby puszki zaraz nad szkrzynka, niestety u mnie jest tylko jeden z tej puszki nad skrzynka, nie wiem dlaczego ale nie ma jednego kabla do masy,kabelek znalazlem tylko gdzie mam go wpiac kabel jest tylko na jeden pin z obu stron?? gdzie go wpiac??

poszukam problemu w poniedzialek odepne kostke do pompy i zobaczymy co tam,

dzieki za pomoc!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 31, 2010 14:25

No własnie. Sprawdź moze czy jakiekolwiek impilsy masowe pojawiają się na wtyczce listwy tryskowej, plus powinien być tak jak działa pompa bo jest na tym samym przekaźniku, czyli sekunda po zapłonie a potem po uruchomeiniu silnika, ale też to sprawdź czy się pojawia, a nawet dla testu możesz podać wtryskiwaczom plus prosto z aku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » wt lut 02, 2010 19:22

ok wszystko dziala jak powinno :) problem byl w tym ze robilo spiecie na kablach z alternatora przez pomylke przykrecilem razem mase i napiecie dodatnie. Wielkie dzieki za pomoc i do zoboczenia ;)

Pozdrawiam
matthewsie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości