Głupie pytanie ale dość ważne.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Głupie pytanie ale dość ważne.

Post autor: d.milas » czw sty 14, 2010 17:32

Witam!
Dziś rano chcąc ruszyć do pracy okazało się że nie pojade swoim autem. Brak iskry.
Mam takowe pytanko, czy rozrusznik jesli pada, miałem problemy z nim ostatnio, tzn miał problem zakręcić i zabierał prąd, ale w sumie odpalał, może być winą utraty iskry?? Cewka i przekaźnik podmienione i nic. Nie wiem jeszcze jak halla. Głównie chodzi mi o ten rozrusznik, ponieważ wyczytałem, że może tak być.. aczkolwiek dziś rano auto kręciło elegancko dość długo. Nie mam dziś jak go zaciągnąć aby sprawdzić dopiero jutro..
czy rozrusznik może zabierać tyle prądu, żeby nie był w stanie wytworzyć iskry??:D

[ Dodano: 14 Sty 2010 16:33 ]
Tak gdzies wyczytałem, ale nie wiem ile w tym prawdy..

[ Dodano: 14 Sty 2010 16:35 ]
Aha, dodam, że dziś raz podczas kręcenia i w sumie odpuszczenia już wskazówka od obrotka podskoczyła na jakieś 300obr i spadła...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw sty 14, 2010 18:52

Teoretycznie może, ale rozrusznik wtedy kręciłby słabo. Najlepiej podłącz woltomierz do aku i zakręć rozrusznikiem - sprawdź do ilu przysiada napięcie. Jak poniżej 9V to słabe aku.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 14, 2010 19:27

d.milas pisze:dziś rano auto kręciło elegancko dość długo
w tej sytuacji niema mowy żebu iskry nie było, jasne, będzie trochę słabsza ale wystarczjąca.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » czw sty 14, 2010 19:57

No i dzięki za potwierdzenie.
Teraz może inne pytanie, jakieś 2tys temu wymieniałem halla, był walnięty, ori czujnik nówka tylko tyle wytrzymał, co może być przyczyna, bo tylko on mi zostaje do sprawdzenia, cewka podmieniona napięcie dostaje itd, przekaźnik również podmieniony od ecu (30)
Jeśli halla uwalony, to obrotomierz nawet nie drgnie ani na popych ani jak go woły będą zaciągać mam rację? Cewka i przekaźnik mój włożony do innego auta i bangla, więc do odstawiam na 100%, ale znów do cholery ta halla? Może wymienić cały aparat??


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 423 gości