problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

konradoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr gru 09, 2009 16:37
Lokalizacja: Wieluń

problem z gaźnikiem

Post autor: konradoo » wt sty 12, 2010 21:54

jakim gaźnikiem jest zasilany golf II 1.8 RH ? druga sprawa .. cały czas trzyma obroty na 3 tyś. jaka jest tego przyczyna ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 12, 2010 22:41

pierburg 2E2. Sprawdź wszystkie weżyki podciśnieniowe przy gaźniku szczególnie z tyłu. Być może dziura w jednym z nich (przy tym siłowniku albo przy kwadratowym elektrozaworze z tyłu) powoduje że cały czas wysunięty jest na maks trzpień siłownika 3-położeniowego który uchyla przepustnicę i podnosi przez to obroty.
Kolejna opcja nie zamyka się zawór elektroczasowy. Okragły z dochodzącą wtyczką i dwoma wezykami. Na probę zdejm mu wężyki i oba zatkaj. pomoze to masz diagnozę.
Googlami znajdzesz ruysunki co gdzie jest, albo t: gaznik.pl, albo na doppel-wobber.de (pierburg 2E2 wirkungsweise)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

konradoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr gru 09, 2009 16:37
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: konradoo » wt sty 12, 2010 23:10

wlasnie ten trzpien 3 polozeniowy jest caly czas na maxa wysuniety , wciskajac go srubokretem obroty spadaja



Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: serafin74 » czw sty 14, 2010 05:10

Witam.Mam podobny problem z tym ze obroty mi faluja i chodzi nierówno i na zimnym pali odrazu tylko ze musze trzymac go troche na gazie az sie rozgrzeje.Prosze o pomoc


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » czw sty 14, 2010 09:24

sprawdz siłownik ssania i szczelność przewodów podciśnienia , podstawe gaznika


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

Post autor: kj110571 » czw sty 14, 2010 10:20

Na zimnym jak zapalisz to sprawdź czy jest szczelina między trzpieniem siłownika 3 położeniowego a śrubką ma być jaieś 3 4 milimetry w miarę rozgrzewania ma sie zmiejszac aż oprze się na siłowniku i wtedy mają być obroty biegu jałowego 800-900, prawdopodobnie coś jest z tzw elementem woskowym



Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: serafin74 » pt sty 15, 2010 13:32

Ja sprawdzałem i tak jest szczelina,ale ten trzpien siłownika nic nie reaguje i jest cały czas w takiej samej pozycji.Nie bardzo sie orientuje w mechanice i jesli mozesz to gdzie znajduje sie tzw element woskowym?


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

konradoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr gru 09, 2009 16:37
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: konradoo » śr sty 20, 2010 14:37

Wymienilem podstawe gaźnika , byla sparciała , wszystkie weżyki podcisnienia i zawór elektroczasowy bo wygladal na zepsuty , przepuszczal powietrze i jak narazie problem znikł :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 442 gości