AER benzyna w oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

AER benzyna w oleju

Post autor: jarciu_T4 » śr sty 13, 2010 22:30

witam szukałem na forum podobnego przypadku ale tam w wiekszości chodzi o pompke paliwa.. u mnie problem jest tego typu silnik AER 1.0 pełna śpryca (seat) no co tu duzo pisać prawie 10 l z miski olejowej dziś spuściłem. auto chodziło na 2 moze 3 garkach... co tam mogło sie stać pierścionki wyleciały czy cos mniej gorszego????



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr sty 13, 2010 22:41




makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » śr sty 13, 2010 23:15

miałem kiedyś seata ibize miałem to co ty oleju przybywało szybciej niż lałem benzyne do baku poszły mi pierścienie i w ten sposób benzyna dostawała sie do oleju dam ci rade nie jezdzij autkiem z takimi objawami przypalisz panewki i wiekszy koszt .......masakra ....wal do mechaników


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » śr sty 13, 2010 23:37

no właśnie o jezdzie to nie ma już mowy czytam tu sobie rózne posty i ja rozumiem ze moze przybyć litr ale nie 5!!!!! jutro sciągamy głowice z kumplem... zastanawia mnie tylko czemu chodził na 2 czasem na 3 garkach jak kompreche ma na wszystkich



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr sty 13, 2010 23:39

sprawdź tylko świece i kable,zanim ściągniesz głowicę.

[ Dodano: 13 Sty 2010 22:41 ]
i regulator ciśnienia na listwie(membrama)



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » śr sty 13, 2010 23:49

kable nowe świece też kupione kilka dni temu jak przestał chodzić na wszystkie garki.. z zarorka hmm z tego wezyka co idzie do kolektora ssącego nic nie wylatuje.. zaślepiony nadal nie pracuje na wszystkich nie mam już co zabardzo sprawdzać u góry nieszczelny kolektor tez raczej odpada .. a takie pytanie.. jak zdejme juz głowice i zaleje tłoki ropka to da mi to jakiś obraz pierścieni???



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw sty 14, 2010 00:09

jarciu_T4 pisze: kompreche ma na wszystkich
jarciu_T4 pisze:zaleje tłoki ropka to da mi to jakiś obraz pierścieni???
ma sprężanie to po co ?



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » czw sty 14, 2010 00:20

tyz prowda . to juz sam nie wiem... no bo skoro ma ta kompreche to moze nie ma co sciągac głowicy???? ale co u góry zmieniać sam juz nie wiem. chyba już śpiący jestem. do jutra



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości