wracam do tematu gasnie podczas skretu w prawo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bercio007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Bytow

wracam do tematu gasnie podczas skretu w prawo

Post autor: bercio007 » śr sty 13, 2010 16:34

mam problem a dokladnie mk3 gasnie przy skrecie w prawo tylko i wyłacznie jak wyjade z zakretu zaczyna go dusic i gasnie. wymienilem pompe paliwa filtr i dalej to samo pradu nie rozlacza bo obroty nie spadaja odrazu poprostu jak by nie dostawal paliwa w baku pol zbiornika mecze sie z tym juz 2 tydzien przeczytalem wszystko co jest na forum ale nigdzie nie bylo rady na to. mechanicy to by mi pol samochodu wymienili bez potrzeby ma ktos jakis pomysl



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 13, 2010 18:17

manometr od pomiaru cisnienia paliwa za wycieraczkę albo jak ma długi przewód to do kabiny i jazda próbna...
Wydaje się że to musi być coś związanego z paliwem.
ps nie zaszkodziłoby gdybyś używał znaków interpuncyjnych. Łatwiej by sie to czytałol. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 18:19 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » śr sty 13, 2010 18:28

grzebał ktoś może przy pompie paliwa?? Bo może źle poskładał (krzywo) i teraz coś się dzieje takiego...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sty 13, 2010 18:43

djmatys pisze:grzebał ktoś może przy pompie paliwa??
bercio007 pisze:wymienilem pompe paliwa



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr sty 13, 2010 18:51

Sam nie wiem czemu tak jest,że skręt w prawo powoduje większe opory dla silnika,ale w moim dieslu też tak było i pomogło wyregulowanie kąta wtrysku...hmm,jak masz silnik z aparatem,to może zapłon trzeba ustawić...
Dodam jeszcze,że tylko przy skręcie w prawo tak było...w lewo O.K...
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 18:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr sty 13, 2010 19:48

a może masz lewe paliwo?? :helm: a tak na serio to tak jak kolega sas_gti, mówi manometr i heja bo możemy tak gdybać i zgadywać jeszcze długo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

bercio007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Bytow

Post autor: bercio007 » śr sty 13, 2010 20:47

dobra zaraz biore manometr i zobacze. i sorki za interpunkcje :) mam tylko pytanie ze znalazlem oring o srednicy pompy czy na dole w koszu jest jakis oring ???

[ Dodano: 13 Sty 2010 21:48 ]
a wiec tak: cisnienie pompy jest dobre. juz dzisiaj niebede sie z tym bawil ale jutro zobacze czy ten oring nie pomoze, bo juz niewiem co mam z tym robic:( sprawdzalem kopulke jest czysta.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 14, 2010 18:27

opisz proszę jak sprawdzałeś ciśnienie?
Jaki o ring w koszu? Gdzie to się znajduje?



bercio007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Bytow

Post autor: bercio007 » czw sty 14, 2010 18:43

to dla wszystkich ktorym dzieje sie to samo. Wina lezy w oringu, ktory jest zakladany na pompe od strony sitka. Jest to na 100 % przyczyna ze gasnie na zakretach. trzeba poprostu wyjac pompe wraz z koszem i zobaczyc czy jest zalozony ten oring, widac go z dolu kosza. jezeli jest to zobaczyc czy jest dobrze zalozony ja walczylem 2 tygodnie zeby dojsc do przyczyny.Cisnienie pompy niema nic wspolnego oczywiscie jezeli dobrze chodzi na obrotach i jezeli stan paliwa jest wiekszy niz 1/2 baku



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sty 14, 2010 18:45

jakbyś jeździł z manometrem to w tych zakrętach kiedy gasł byłby spadek ciśnienia. Nie ma innej możliwości. Pewnie mierzyłeś na postoju a nie podczas jazdy.
Ważne że znalazłeś przyczynę.



bercio007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Bytow

Post autor: bercio007 » czw sty 14, 2010 18:54

zdjecie

[ Dodano: 14 Sty 2010 17:55 ]
zgadza sie sprawdzalem na postojuu i pewnie masz racje co do tego :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » czw sty 14, 2010 22:33

a nie mówiłem :) :bigok:



guar90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 18:52
Lokalizacja: Lubniewice

Post autor: guar90 » śr kwie 21, 2010 19:57

a ja mam pompe odrazu z pywakiem silnik 1.8 i gasnie przy szybkim starcie albo na zakrecie w praw. dojscie do pompy mam w bagazniku sciagam taki plastikowy dekiej i moge ja wykrecac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 267 gości