demontaż kolumny kier.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
demontaż kolumny kier.
witam.
chciałbym wymienić sobie zamki w aucie, bo dzieciaki pod robotą napchały mi w zamki jakiegoś ustrojstwa i przy wyciąganiu pękł mi wkład, kupiłem same wkłady ale stacyjkę kupiłem z całą kolumną kierowniczą, i chciałbym ją zdemontować i zamontować tą nową
czy może ktoś napisać lub umieścić jakąś instrukcję jak to zrobić? pozdrawiam.
Paweł
chciałbym wymienić sobie zamki w aucie, bo dzieciaki pod robotą napchały mi w zamki jakiegoś ustrojstwa i przy wyciąganiu pękł mi wkład, kupiłem same wkłady ale stacyjkę kupiłem z całą kolumną kierowniczą, i chciałbym ją zdemontować i zamontować tą nową
czy może ktoś napisać lub umieścić jakąś instrukcję jak to zrobić? pozdrawiam.
Paweł
dobra jakość poprawia samopoczucie :)
Stacyjkę zostaw w spokoju, zrób tylko porządek z wkładkami klamek. Ja w podobnym przypadku kupiłem klamki z wkładkami na szrocie i dopasowałem je do starego kluczyka. Jest z tym trochę zabawy ale to nic trudnego. Wyciągasz zapadki i kombinujesz ich położeniem tak by spasowały do starego kluczyka. Kilka sztuk musiałem podpiłować. Ty masz robotę łatwiejsza bo masz stare zamki z których możesz wykorzystać zapadki. Przy okazji wszystko sobie ładnie wyczyścisz i zapomnisz o temacie zamarzania zamków na kilka zim
heh, masz racje wszystko by było do zrobienia ale do "nowego kompletu" dostałem 2 klucze - w dość dobrym stanie, a mój ostatni który mam, ma już zjechane ząbki całkiem i jest nadpęknięty w 1 miejscu, Twój pomysł jest bardzo dobry kolego, ale w mojej sytuacji może mi przyprawić ból głowy w późniejszym terminie.
Pozdrawiam
Dzięki
Paweł
Pozdrawiam
Dzięki
Paweł
dobra jakość poprawia samopoczucie :)
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
W poradach na stronie www.vwgolf.pl albo w dziale FAQ masz poradę jak wymienić kostkę stacyjki - dokładnie tak samo wymienisz stacyjkę z wałkiem.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No dziwn,e też jakoś nie zlanazłem, może przeoczyłem.. W każdym razie demontujesz półki nad nogami kierowcy, kierownicę, obudowę stacyjki, manetki, odłączasz wtyczkę od stacyjki. Potem na dole, w pedałach masz wałek przegubowy - trzeba odkręcić i wyciągnąć śrubę z niego, odkręcić śrubę trzymająca stacyjkę na obudowie kolumny kierownicy. Rozłaczasz wałek kierownicy z przegubem i wyciągasz stacyjkę razem z wałkiem do góry. Montaż w odwrotnej kolejności.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości