Pompa paliwa 2.0 8v 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Pompa paliwa 2.0 8v 2E

Post autor: matthewsie » wt sty 12, 2010 18:43

Witam zrobilem swapa z 1.4 na 2.0l 8v 2E i wszystko wyglada wporzadku, iskra jest, silnik kreci ale nie zapala

pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.

drogi problem to to ze zostaly mi 4 wtyki do ktorych nie moge dopasowac kabli z skrzynki bezpiecznikow, sa 4 wtyczki ale nie ma do nich wtykow,

Bialo czerwony kabel, czerwona wtyczka

Obrazek

zielono brazowy kabel, zielona wtyczka

Obrazek

brozowa bialy kabel szara wtyczka

Obrazek

czarno zielony kabel czarna wtyczka

Obrazek

Kable ida z tylu samochodu az do skrzynki bezpiecznikow

Obrazek



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 12, 2010 18:56

ale sterownik silnika tak samo wymieniłeś ?



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » wt sty 12, 2010 19:02

tak cale okablowanie z silnikiem przeszlo bezpieczniki takze. tylko i wylacznie kable ktore ida do pompy i tylnich swiatel zostaly .



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 12, 2010 19:10

dziwne jest to że masz napięcie plusowe na obu pinach wtyczki pompy , po zdjęciu wtyczki powinno być tylko na czerwono - żółtym



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » wt sty 12, 2010 19:29

ma ktos moze schemat kabli do tego modelu?? byl bym bardzo wdzieczny!:)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt sty 12, 2010 20:00

Obrazek



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » wt sty 12, 2010 20:49

dzieki za schemat mam nadzieje ze pomoze i wkoncu odpali.
jutro sprawdze w ktorych dokladnie jest prad.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 12, 2010 21:15

tymi wolnymi pojedyńczymi wtyczkami się nie przejmuj, to będzie central, szyberdach, kracówki drzwi - takie tam kable które podłacza się zależnie od wyposażenia a nie mają nic do silnika

[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 8:17 pm ]
a co do pompy: masz wtyczkę z 4 pinami? Podłączyłeś tak jak fabrycznie jest zrobione? Znaczy pompa i czujnik poziomu paliwa?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » wt sty 12, 2010 21:36

tak jest podlaczone tak jak fabrycznie bylo

[ Dodano: 12 Sty 2010 22:01 ]
wtyczka ma 4 piny i na pierwszym i ostatnim jest dotatni prad. co moglem pomieszac??



Awatar użytkownika
remiq88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn maja 28, 2007 00:12
Lokalizacja: GST

Post autor: remiq88 » wt sty 12, 2010 23:44

matthewsie pisze:jest dotatni prad
sorry, że się przyczepię tego stwierdzenia, ale to takie zboczenie zawodowego elektryka :grin:
rozumiem, że sprawdzałeś tylko i wyłącznie woltomierzem, że masz potencjał dodatni na tych pinach?
Wpięcie szeregowo amperomierza by nam wszystkim dało jaśniejszy obraz sytuacji. Jeśli na dwóch pinach mamy + to oznacza, że na jednym mamy zasilanie a na drugim sterowanie (takie moje domniemanie, bo nie miałem styczności jeszcze z taką pompką).
Warto byłoby więc sprawdzić czy masz odpowiednie natężenie prądu by ta pompka wogóle ruszyła. Przez przewód zasilający powinno przepływać co najmniej kilka amperów i warto byłoby to sprawdzić, bo jeśli takiego wyniku nie uzyskasz to możemy podejrzewać złe podłączenie, uszkodzenie przekaźnika albo zwyczajne uszkodzenie przewodu.


[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]

matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » czw sty 14, 2010 20:15

okej wiec jest tak:

ni wiem dlaczego ale + jest w brazawym kablu i takze na tym zaraz obok niego ;/ nie jestem pewien ale brazowy to moim zdaniem masa wiec pradu w nim nie powinno byc ;/

jakies sugestie ??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 14, 2010 20:45

jak wtyczka zdjęta z pompy , to oczywiście nie ma prawa być tam napięcia , zobacz czy ten brązowy na pewno ma masę



matthewsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
Lokalizacja: dublin

Post autor: matthewsie » czw sty 14, 2010 20:47

no jak wtyczka scignieta to wlasnie w brazowym jest napiecie dodatnie



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw sty 14, 2010 21:09

ale jak widzisz na schemacie , po wyjęciu wtyczki z gniazda pompy , nie ma prawa tam być plusa , sprawdź dobrze ten masowy kabel



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 408 gości