Podczas jazdy wszytsko zaczeło sie wyłanczać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Podczas jazdy wszytsko zaczeło sie wyłanczać

Post autor: krxychu » wt sty 12, 2010 19:02

A wiec jade sobie a tu nagle zatrzymała sie dmuchawa , patrze nie świecą też światła tylko postojowe ( nie mówie że było juz ciemno :) ) zatrzymała sie wycieraczka , po chwili wszystko ruszyło, za jakies 2 minuty to samo.... Po paru razach wszystko wróciło do normy.Jak myślicie co to mozę być , wiadomo nic nie dzieje sie przez przypadek, samo sie napewno nie naprawiło ...



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » wt sty 12, 2010 19:05

Sprawdż kostkę przy stacyjce , pewnie tam nie ma chwilami dobrego styku



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt sty 12, 2010 19:09

krxychu, tak jak napisal kolegawojtas46, kostka stacyjki, wtedy gubia sie swiatla mijania,dmuchawa,wycieraczki ,chyba z wysuwa Ci sie wtyczka z kostki stacyjki i niema styku
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 19:10 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » wt sty 12, 2010 19:09

o jaka kostke chodzi ? trzeba zdjąć osłone pod kierownicą i tam bedzie ?



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » wt sty 12, 2010 19:11

tam gdzie wchodzi kluczyk, tam jest kostka, musisz zdjac osłony plastikowe kierownicy, kierownice ,manetki, stacyjke z kolumny i tam jest kostka


Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 19:19 przez damian81Z, łącznie zmieniany 4 razy.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » śr sty 13, 2010 00:36

Kostka lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » śr sty 13, 2010 01:00

Johnatan pisze:lub padła wkładka stacyjki, jeśli nie chcesz mieć miliona kluczyków i szukać który jest który wymień tylko wkładke jest mocowana na jednego wkręta, bedzie igła :)
Nie prawda, to nie wina wkładki.
Tak jak koledzy wyżej pisali kostka stacyjki jest na wykończeniu. Miałem to samo. Koszt takiej kostki to 30 zł.



Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » śr sty 13, 2010 22:26

da sie jakoś sprawdzić tą kostke czy trzeba ja od razu wymieniac na razie problem ucichl nic sie nie dzieje



Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » śr sty 13, 2010 22:43

Nie chcę się wygłupić ale ja miałem tak kiedyś w innym aucie ( Mercedes 190) że alternator mi podupadł na zdrowiu i jak przestawał ładować wszystko się po kolei wyłączało.. Padnięty był regulator napięcia i łożyska.. Nie wiem jak to jest w MK2 .... Tylko tak sugeruję..
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 22:44 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Post autor: Johnatan » śr sty 13, 2010 23:10

Nie, że nie prawda,że wkładka jest winna. Bo ja jechałęm o 24 00 w lesie i mi sie wszystko wyłączyło.. zgasiłem silnik i juzgo nie odpaliłem... auto kręciło, chciało odpalać ale wkładka stacyjki nie chciała trzymać zapłonu a jak wiadomo bez zapłono w golfie nic nie włączysz. gdy wyjąłem wkładke wszystkie styki sie z niej wysypały. Jak sprawdzić czy kostka jest dobra?
1 ma być cała
2 wszystkie samiczki (konektory) mają być czyste i też całe
3 żaden konktor nie może wylatywać
4 zmostkuj wszystkie konektroy z najgrubszym kablem
Gruby to zasilanie
pozostałe cienkie to:
a)światła
b)zapłon
c) rozrusznik (gdy go zmiostkujesz na stałe bedzie kręcił non stop, zrób to na kilka sekund)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 380 gości