Pompa paliwa 2.0 8v 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
Pompa paliwa 2.0 8v 2E
Witam zrobilem swapa z 1.4 na 2.0l 8v 2E i wszystko wyglada wporzadku, iskra jest, silnik kreci ale nie zapala
pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.
drogi problem to to ze zostaly mi 4 wtyki do ktorych nie moge dopasowac kabli z skrzynki bezpiecznikow, sa 4 wtyczki ale nie ma do nich wtykow,
Bialo czerwony kabel, czerwona wtyczka
zielono brazowy kabel, zielona wtyczka
brozowa bialy kabel szara wtyczka
czarno zielony kabel czarna wtyczka
Kable ida z tylu samochodu az do skrzynki bezpiecznikow
pompa paliwowa nie podaje paliwa. probowalem juz przelozyc nowa pompe ale to nic nie dalo. napiecie + jest w dwoch pinach a pompa nie pracuje w czym moze byc problem.
drogi problem to to ze zostaly mi 4 wtyki do ktorych nie moge dopasowac kabli z skrzynki bezpiecznikow, sa 4 wtyczki ale nie ma do nich wtykow,
Bialo czerwony kabel, czerwona wtyczka
zielono brazowy kabel, zielona wtyczka
brozowa bialy kabel szara wtyczka
czarno zielony kabel czarna wtyczka
Kable ida z tylu samochodu az do skrzynki bezpiecznikow
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
tymi wolnymi pojedyńczymi wtyczkami się nie przejmuj, to będzie central, szyberdach, kracówki drzwi - takie tam kable które podłacza się zależnie od wyposażenia a nie mają nic do silnika
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 8:17 pm ]
a co do pompy: masz wtyczkę z 4 pinami? Podłączyłeś tak jak fabrycznie jest zrobione? Znaczy pompa i czujnik poziomu paliwa?
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 8:17 pm ]
a co do pompy: masz wtyczkę z 4 pinami? Podłączyłeś tak jak fabrycznie jest zrobione? Znaczy pompa i czujnik poziomu paliwa?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
sorry, że się przyczepię tego stwierdzenia, ale to takie zboczenie zawodowego elektrykamatthewsie pisze:jest dotatni prad
rozumiem, że sprawdzałeś tylko i wyłącznie woltomierzem, że masz potencjał dodatni na tych pinach?
Wpięcie szeregowo amperomierza by nam wszystkim dało jaśniejszy obraz sytuacji. Jeśli na dwóch pinach mamy + to oznacza, że na jednym mamy zasilanie a na drugim sterowanie (takie moje domniemanie, bo nie miałem styczności jeszcze z taką pompką).
Warto byłoby więc sprawdzić czy masz odpowiednie natężenie prądu by ta pompka wogóle ruszyła. Przez przewód zasilający powinno przepływać co najmniej kilka amperów i warto byłoby to sprawdzić, bo jeśli takiego wyniku nie uzyskasz to możemy podejrzewać złe podłączenie, uszkodzenie przekaźnika albo zwyczajne uszkodzenie przewodu.
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 14:05
- Lokalizacja: dublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 395 gości