problem z akumulatorem czy cos innego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
di4blos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 15:34
Lokalizacja: wągrowiec
Kontakt:

problem z akumulatorem czy cos innego?

Post autor: di4blos » pn sty 11, 2010 23:20

dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik. Po przejechaniu 50m zapaliła się kontrolka abs a następnie poduszek i przestał działać licznik. Po zgaszeniu silnika auto nie odpaliło ponownie. Kiedy podłączyłem przewody do innego auta odpaliłem samochód i wszystko było ok dopóki nie odłączyłem przewodów. Po odłączeniu przewodów zaczął się ten sam problem (przestal dzialac licznik zaplila sie kontrolka od poduszek i abs) Jest to wina akumulatora czy czegoś innego. Nie wiem czy oddac auto do mechanika czy kupic nowy akumulator. Dodam ze na chwile po odpaleniu auta przez kable zapalila sie kontrolka akumulator ale po dodaniu gazu zgasła.

Auto golf IV 1,9 tdi 110km kod silnika ASV



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn sty 11, 2010 23:24

Sprawdź napięcie akumulatora i ładowanie.. Skoro po podpięciu drugiego akumulatora wszystko działa, to zacznij od podstaw...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » pn sty 11, 2010 23:38

italiano_83 pisze:Sprawdź napięcie akumulatora
Jak ma sprawdzic jak go nie ma.Trzeba sprobowac naladowac akumulator prostownikiem zapalic samochod i jesli odpali to zmierzyc czy jest ladowanie jesli bedzie to wskazuje na skonczony akumulator jesli nie ma ladowania wizyta u elektryka.



Awatar użytkownika
di4blos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 15:34
Lokalizacja: wągrowiec
Kontakt:

Post autor: di4blos » pn sty 11, 2010 23:46

To moze odpale jutro auto przez kable i sprawdze vagiem? Tylko na ktorym kanale i jakie powinny byc wartosci?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn sty 11, 2010 23:51

waski1 pisze:italiano_83 napisał/a:
Sprawdź napięcie akumulatora

Jak ma sprawdzic jak go nie ma.Trzeba sprobowac naladowac akumulator prostownikiem zapalic samochod i jesli odpali to zmierzyc czy jest ladowanie jesli bedzie to wskazuje na skonczony akumulator jesli nie ma ladowania wizyta u elektryka.
Co ty za bajki piszesz co nie m napięcia 0 zero jest ??
Jak auto udało się odpalić..
di4blos pisze:dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik.
Przynajmniej będzie wiedział w jakim stanie jest akumulator " napięcie"
di4blos pisze:To moze odpale jutro auto przez kable i sprawdze vagiem? Tylko na ktorym kanale i jakie powinny byc wartosci?


Grupa 16 pozycja 4

[ Dodano: 11 Sty 2010 22:52 ]
lub grupa 12 pozycja 3

[ Dodano: 11 Sty 2010 22:52 ]
i grupa 12 pozycja 3


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » pn sty 11, 2010 23:56

Przeciez napisal ze odpalil z kabli !!! A jak odpial kable auto zgaslo !!! Przylozy miernik i co pokaze mu 11 wolt i co z tego jak nie zapali !!! A testera z obciazeniem raczej nie posiada a wjego przypadku pokaze taki tester ze bateria do wymiany !!!!



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » wt sty 12, 2010 00:00

italiano_83 pisze:Co ty za bajki piszesz co nie m napięcia 0 zero jest ??
Jak auto udało się odpalić..
di4blos napisał/a:
dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik.
Tak, ale później mu aku padł i już ze swojego nie odpalił, tylko przez kable.
di4blos pisze:dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik. Po przejechaniu 50m zapaliła się kontrolka abs a następnie poduszek i przestał działać licznik. Po zgaszeniu silnika auto nie odpaliło ponownie. Kiedy podłączyłem przewody do innego auta odpaliłem samochód i wszystko było ok dopóki nie odłączyłem przewodów.
Zatem waski1 ma racje.
waski1 pisze:Trzeba sprobowac naladowac akumulator prostownikiem zapalic samochod i jesli odpali to zmierzyc czy jest ladowanie jesli bedzie to wskazuje na skonczony akumulator jesli nie ma ladowania wizyta u elektryka.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 12, 2010 00:02

italiano_83 napisał/a:
Co ty za bajki piszesz co nie m napięcia 0 zero jest ??
Jak auto udało się odpalić..
di4blos napisał/a:
dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik.


Tak, ale później mu aku padł i już ze swojego nie odpalił, tylko przez kable.

di4blos napisał/a:
dzisiaj z trudnością odpaliłem śilnik. Po przejechaniu 50m zapaliła się kontrolka abs a następnie poduszek i przestał działać licznik. Po zgaszeniu silnika auto nie odpaliło ponownie. Kiedy podłączyłem przewody do innego auta odpaliłem samochód i wszystko było ok dopóki nie odłączyłem przewodów.


Zatem waski1 ma racje.
waski1 napisał/a:
Trzeba sprobowac naladowac akumulator prostownikiem zapalic samochod i jesli odpali to zmierzyc czy jest ladowanie jesli bedzie to wskazuje na skonczony akumulator jesli nie ma ladowania wizyta u elektryka.
_________________
To Twoje zdanie ...
a tak w ogóle to coś Cie boli, że mnie śledzisz ....


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2807
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Post autor: waski1 » wt sty 12, 2010 00:05

Panowie luzu troche jestesmy tylko ludzmi kazdy z nas sie ma prawo pomylic cos nie wiedziec , cale zycie sie uczymy a umrzemy glupkami !



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » wt sty 12, 2010 01:03

Sprawdź aku... Wygląda na to że nie ma przejścia (jest ale słabe) albo w aku coś ci się stało. Innej opcji nie ma. Skoro zapalił na kablach to wina aku musi być. Aku może być tylko za słabo naładowany, sprawdź alternator czy ładuje.



Awatar użytkownika
di4blos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 15:34
Lokalizacja: wągrowiec
Kontakt:

Post autor: di4blos » wt sty 12, 2010 01:24

Jesze jedno pyt. Jakie sa prawidlowe wskazania w grupie 012 i 016



Awatar użytkownika
waflocki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr sty 07, 2009 17:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: waflocki » wt sty 12, 2010 09:58

Jeszcze nie spotkałem się z czymś takim, żeby akumulator był w stanie odpalić a po przejechaniu kilku km padł(z winy akumulatora) na tyle, że samochód w ogóle nie mógł jechać. Raczej jakiś nonsens. Moim zdaniem akumulator może być jeszcze dobry (po nadmiernym rozładowaniu aku. dochodzi do nie odwracalnych zmian chemicznych). Pojedz lepiej do jakiegoś elektryka i niech sprawdzi Ci czy ma w ogóle ładowanie, bo takie są objawy
Ostatnio zmieniony wt sty 12, 2010 10:21 przez waflocki, łącznie zmieniany 1 raz.



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » wt sty 12, 2010 10:18

Miałem kiedyś podobny problem w fiacie uno.W czasie jazdy potrafił samochód zgasnąć.Przyczyną był uszkodzony regulator napięcia czyli brak ładowania akumulatora.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt sty 12, 2010 19:12

Jesze jedno pyt. Jakie sa prawidlowe wskazania w grupie 012 i 016
Tu jest opis wszystkich grup, naprawdę fajny materiał :helm:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183&start=0


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości