wymiana pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

wymiana pompy paliwa

Post autor: robert14-83 » pt sie 28, 2009 07:39

Czy wymiana pompy paliwa to jakiś skomplikowany zabieg??? Czy poradzę sobie z tym?? Czy może mi ktoś wypunktować jak to robić pokolei?
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: wymiana pompy paliwa

Post autor: Borys » pt sie 28, 2009 08:15

robert14-83 pisze:Czy wymiana pompy paliwa to jakiś skomplikowany zabieg??? Czy poradzę sobie z tym?? Czy może mi ktoś wypunktować jak to robić pokolei?
pozdrawiam
najwazniejsze to tak rozbieraz zeby nie połamac zaczepów w plastikowym koszu pompy,
przy odrobinie zdolnosci manualnych nie jest to skomplikowane



pako.tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 08, 2007 20:06
Lokalizacja: Jawiszowice
Kontakt:

Post autor: pako.tomasz » pn sty 11, 2010 21:35

Podłączę się do tematu. Podczas ostatniej wymiany pompki paliwa w moim samochodzie mechanik musiał coś popsuć, gdyż kiedy poziom paliwa w baku dochodzi do ok 1/4 przy skretach w prawo silnik zaczyna przerywać i gasnąć, tak jakby nie dostawał paliwa. Czy może to być spowodowane złym osadzeniem koszyka w baku na skutek połamanych zaczepów? A może to coś innego?


TH

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pn sty 11, 2010 21:48

W zbiorniku paliwa masz zaczepy na całą pompę z tymi plastikami itp jak ją źle wsadzisz/zakręcisz na te zaczepy to może ona być nie prosto ale pod skosem i przy małej ilości paliwa pompa zasysa powietrze ( mogą też chyba być złamane, ale często jest że się nie wcelowało na wszystkie te zaczepy i pompa jest krzywo ). Kumpel w Mk3 1.8 AAM maił tak że na zakręcie też mu się dławił, ale przy jakiej ilości paliwa to nie wiem i winne było złe osadzenie pompy ( nie wcelował na wszystkie te zaczepy )



bercio007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sty 09, 2010 21:33
Lokalizacja: Bytow

Post autor: bercio007 » pn sty 11, 2010 22:21

wracając do tematu to wymiana pompy wyglada nastepująco
-odkrywaSZ wykladzine bagaznika w prawym gornym rogu jest czarny dekeil na 3 srobach odkrecasz je i beda tam 2 przewody dojscie i powrot odczepiasz je najlepiej zaciski zdjac kombinerkami nastepnie odkrecasz nakretke taka duza plastikowa jamusialem uzyc mlotka i przecinaka bo nieszlo od reki :) jak odkrecisz i odchylisz dekiel bedziesz widzial bialy kosz w ktorym jest pompa najlepiej odlaczyc jeszcze waz zasilajacy i odlaczyc kable, lapiesz za kosz i przekrecasz go w lewo u mnie musialem uzyc troche sily zeby sie przekrecil jak sie przekreci to wyciagasz caly kosz do gory wtedy zostaja tylko 4 zatrzaski na gornym deklu kosza jak je odczepisz to masz juz sprawe zalatwiona wyciagasz stara pompe wstawiasz nowa tylko pamietaj o wszystkich uszczelkach aha musissz przygotowac sobie odrazu 3 opaski zaciskowe to te orginalne po sciagnieciu mozna tylko wyrzucic



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości