zmiana samego zegaka na obrotomierz zostawiajac ori licznik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

zmiana samego zegaka na obrotomierz zostawiajac ori licznik

Post autor: lukiskwuki » pn sty 11, 2010 15:38

koledzy mam zagwostke moze bedziecie wiedzieli ...czy da sie zamienic sam zegarek na obrotomierz ?? tylko jest taki problem ze obrotek był w licznku na 2 wtyki a ja mam liczniik na 1 wtyk...jest mozliwa taka przekładka?



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » pn sty 11, 2010 15:52

powinien podejsc bez problemu ,niemiaszki przewidzieli taka zamiane



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn sty 11, 2010 15:59

lukiskwuki pisze:koledzy mam zagwostke moze bedziecie wiedzieli ...czy da sie zamienic sam zegarek na obrotomierz ?? tylko jest taki problem ze obrotek był w licznku na 2 wtyki a ja mam liczniik na 1 wtyk...jest mozliwa taka przekładka?
Poleć po ścieżkach i zobacz czy są uwzględnione te do obrotomierza..
Swego czasu jak robiliśmy taka przekładkę (jedyna różnica liczniki były na 2 wtyczki) to pamiętam, że trzeba było jakiś opornik dolutowywać, bo go nie było, a nie dało się przełożyć całej taśmy ze ścieżkami, bo była porwana.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » pn sty 11, 2010 17:29

dzieki chłopaki ..a moze ktos cos jeszcze doda ...kurcze martwia mnie te wtyczki tylko bo nie jest przypadkiem tak ze piny od obrotka sa w jednej a od predkosci w drugiej...i czy obrotek potrzebuje jakies zasilanie z tablicy oprócz tego co z W
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 18:35 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukasz.gtd » pn sty 11, 2010 19:30

Hmm... mam licznik na 1 wtyk z zegarkiem i tam nie uwzglednili sciezek do obrotka. Jest wtyczka 3pinowa do zegarka, w ktorej sa wykorzystane 2pin. W obratku natomiast sa 4 piny, 2 znich to pewnie zasilanie, pozostale to sterowanie. Jak by ktos wiedzial ktory pin do czego, to mysle ze mozna by sie tam wpiac z zasilaniem i wejsciem W z alternatora bezposrednio, a nie przez sciezki z z licznika.



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pn sty 11, 2010 19:44

lukiskwuki, wszytko się da niema problemu ale musisz 3 kabeli przylutować do ścieżek ja tak właśnie mam

[ Dodano: 11 Sty 2010 18:47 ]
Noto zaczynamy kupiłem sobie licznika z obrotomieżem do mojego dieziela wszytko ładnie pięknie ale tamten licznik był an dwie wtyki a ja mam na jedną wykę przerobiłem to trochę roboty było najpierw zrobiłem wtyki z jednej zlutowałem na dwa wtyki ale po paru dniach kolega Tomas przerobił na jeden wtyk to postanowiłem też przerobić bardzo prosto. to tak wyciąłem taśmę z dwóch wtyczek. Wyciągąłem prędkościomierz założyłem z oryginalnym przebiegiem oraz przemieniłem diody tak jak były na jednej wtytcze poskładałem z powrotem a bym zapomniał niestety nie było zegara bo się zepsuł i wstawiłem woltomierz Oto moje wypociny Obrazek

A bym zapomniał najpierw musiałem wyciągnąć obrotomież i zrobić w plastiku dziure na układ do oleju i czegoś jeszcze nie pamiętam po wycięciu wszystko gra następni zrobiłem sobie bajer czyli djoda do świateł włączonych. + i - wziołem z wtyczki z zegara inpuls jest w 8 pinie jewst podłączony do tylko się kończy noi dolutowałem kabelek i prosto do wtyczki obrotomieża
Obrazek
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 12 Wrz 2008 19:10 ]
Obrazek
jak nie wieżysz to wejdź :dol: :dol: :dol: :dol: :dol:


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
lukiskwuki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
Lokalizacja: Czarnków

Post autor: lukiskwuki » wt sty 12, 2010 17:23

świetna porada napewno skorzystam jak nie bede wiedzial czegos to bede pisal na pw Przemek,


[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » wt sty 12, 2010 17:34

lukiskwuki, dzięki porady robie na swoim doświadczeniu i błędach na moim aucie :bigok:


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: bieniek1984 » wt sty 26, 2010 10:28

kurcze kolego może masz jakieś dokladniejsze fotki z tego co zrobiłeś ??


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości