1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skoro tak twierdzisz kolego to pewnie tak jest> Tylko nie wiem czy na 100% ponieważ moje zdziwienie jest po przejechanych kilometrach. Mianowicie kolega jadąc zupełnie innym samochodem na odcinku 16 km z jednej miejscowości do drugiej gdzie odcinek ma właśnie 16 km faktycznie tyle licznik mu wskazał a u mnie o dziwo 13,3 km co więcej na 17/45/215 też nie było inaczej, po przejechaniu niby wg mojego licznika 200 km u niego już było ponad 240km. Nie wiem co o tym sądzić obroty obrotami ale jak licznik oszukuje to już jest gorzej. Słyszałem że może to być wina naszych wspaniałych handlarzy manipulatorów. Wszyscy chyba wiedzą o co chodzi. TZW cofanie licznika lub żeby nie było dosadnie korekta jak kto woli. Podobno źle wykonana korekta prowadzi właśnie do tego typu sytuacji. Tylko czy jest możliwe naprawienie tego błędu. Dziękuje za odpowiedz z góry
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:29 przez pszmiel, łącznie zmieniany 2 razy.
Wiadomo na gazie jeździ się taniej i więcej więc te problemy można dostrzec. Czekam na wypowiedz jakiegoś specjalisty lub kogoś kto miał taki problem i doszedł do tego czym to jest spowodowane. Słyszałem że w licznik są wbijane jakieś kody a przy kasowaniu kilometrów można coś przestawić i wydaje mi się że to może mieć związek z moim problemem ale nie na pewno.
Dzis wyczyscilem przeplywomierz i okazalo sie ze jak to rozbieralem to byl tam przycisniety oring gumowy, ktory byl zle wlozony i pewnie lapalo lewe powietrze musze go jeszcze wymienic narazie zlozylem na starym. A co do termostatu to mialem tak: gorny waz cieply dolny zimny temp ok 75 i zaczela sie robic ciepla chlodnica a waz na dole dalej zimny zrobil sie cieply dopiero jak temp byla ok80 ale wtedy chlodnica byla juz dobrze ciepla. To cos mi sie wydaje ze nie powinno tak byc. Hmm...
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Panowie pytanie bardzo ważne jakie są reóżnice miedzy 16.SR AKL a 1.6SR APF??
nikt nie odpowie??
nikt nie odpowie??
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 21:14 przez wav, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
- wav
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
Jazz_Blue pisze:wav napisał/a:
osprzęt typu rozrąd pompy itp???
Elementy rozrządu, czyli pasek, pompa wody i napinacz są takie same jak do silnika AKL.
No ok czyli czym sie różnią te silniki??
pokrywą na silniku bo własnie niedawno dowiedziałem sie ze nie mam AKL'a tylko APF'a na to by wychodziło
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
MK4 Regeneracja tylnego zacisku
Witam!
Mam prosbe moze ktos mi podzucic opis regeneracji tylnego zacisku(MK4)...Szukalem na forum ale nie moge znalezc.
Dzieki i Pozdrawiam!
Mam prosbe moze ktos mi podzucic opis regeneracji tylnego zacisku(MK4)...Szukalem na forum ale nie moge znalezc.
Dzieki i Pozdrawiam!
Smerek84
Re: MK4 Regeneracja tylnego zacisku
zacisku o hamulec zapewne chodzi... ja to z kumplem robiłemSmerek84 pisze:Witam!
Mam prosbe moze ktos mi podzucic opis regeneracji tylnego zacisku(MK4)...Szukalem na forum ale nie moge znalezc.
Dzieki i Pozdrawiam!
nie wiem o co koledze dokładnie chodzi ale my wykręciliśmy ten tłoczek drobniutki papierek ścierny benzynka ekstrakcyjna wyczyscic na błysk i zmontowac :) i tyle roboty nic wiecej nie robilismy:):) aaa sorki jeszcze ten zestaw naprawczy mielismy te gumy co tam podchodza to wymienilismy...bo ponoc nalezy zwsze nowe zakładac jak sie zdemie stare..tłoczek moze byc zapieczony a przewaznie jest przyda sie wd40 albo cus podobnego:(:( do odkręcenia uzylismy ciągacza własnej roboty... a do wkręcenia żaba po wyczyszczeniu spoko szło lekko:):)
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 00:49 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Re: MK4 Regeneracja tylnego zacisku
dimmer pisze:zacisku o hamulec zapewne chodzi... ja to z kumplem robiłemSmerek84 pisze:Witam!
Mam prosbe moze ktos mi podzucic opis regeneracji tylnego zacisku(MK4)...Szukalem na forum ale nie moge znalezc.
Dzieki i Pozdrawiam!
nie wiem o co koledze dokładnie chodzi ale my wykręciliśmy ten tłoczek drobniutki papierek ścierny benzynka ekstrakcyjna wyczyscic na błysk i zmontowac :) i tyle roboty nic wiecej nie robilismy:):) aaa sorki jeszcze ten zestaw naprawczy mielismy te gumy co tam podchodza to wymienilismy...bo ponoc nalezy zwsze nowe zakładac jak sie zdemie stare..tłoczek moze byc zapieczony a przewaznie jest przyda sie wd40 albo cus podobnego:(:( do odkręcenia uzylismy ciągacza własnej roboty... a do wkręcenia żaba po wyczyszczeniu spoko szło lekko:):)
Dzieki kolego!Wlasnie o to mi chodzilo, wlasnie wrocilem ze sklepu z kompletem naprawczym...zaraz zabieram sie roboty...
Jeszce raz Dzieki i Pozdrawiam!
Smerek84
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 316 gości