1,8 AAM problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Hans_gd4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:59
Lokalizacja: 3city

1,8 AAM problem z odpalaniem

Post autor: Hans_gd4 » ndz sty 10, 2010 23:05

Wyglada to tak:
Kręce i krece rozrusznikiem i nic - tak jakby nie dostawal w ogole paliwa. za 3 lub 5 razem zaskoczy - trochę nierowno pracuje, ale wedlug obrotomierza [tego elektronicznego, co sdie go uruchamia w "okienku" z przebiegiem:grin: ] jest raczej ok tj 1100-1150 obr/min.
Po zgaszeniu uruchamia sie praktycznie tak jak bylo do tej pory tj. pare obrotow rozrusznikiem i chodzi - juz troche lepiej ale i tak czuc lekko nierowna prace ktora sie stabilizuje. Za trzecim, czwartym przekreceniem kluczyka uruchamia sie doslownie od cykniecia i chodzi rowno.

POnadto, jak uda mi sie go uruchomic po tych trudach wydaje sie byc zamulony-nie ma zbytniej ochoty przyspieszac [oczywiscie w porownaniu do oryginalnej dynamimi tego silnika :helm: ]. Po kilku kilometrach i odpaleniu auta jeszcze raz wszystko jest ok.

Auto w ubiegłym kwietniu/maju [tj. 6 tys km temu :grin: ] dostalo po udanym zakupie:
- Palec+kopulka+swiece+kable Beru [po zmianie nie bylo roznicy w jezdzie; wymienilem po prostu zapobiegawczo]i nowy rozrzad i tyle. Stan silnika okreslam chyba na idealny bo ma oryginalny przebieg 153 tys nie kopci, nie bierze oleju [10w40] i generalnie jest rewelacyjny [nie liczac osiagow :rotfl: ]. Brak LPG.

Dodam, ze auto przy pierwszej fali mrozow -10 i -18 po 3 czy 4 dniowym postoju odpalilo praktycznie od reki na rownych obrotach.

Problemy ze skrzyni automatycznej odrzucam , bo ta pracuje tak jak powinna;
Akumulator w bdb stranie ale profilaktycznie podladowuje.
Moje podejrzenia padaja na:
- Jakosc paliwa [chociaz jest tankowany jest praktycznie zawsze na tej samej stacji - Neste]
- Pompa paliwa?
- któryś czujnik?Ale ktory-jak najlatwiej sprawdzic?


DżedajA2 86
A6 Afn by Tune-up.pl

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz sty 10, 2010 23:12

Hans_gd4 pisze:- Pompa paliwa?
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Hans_gd4 pisze:- któryś czujnik?Ale ktory-jak najlatwiej sprawdzic?
czujnik temperatury cieczy chłodz ten na króćcu w głowicy
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
proponował bym wymienic filtr paliwa to ułatwi pracę pompy



Hans_gd4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 20:59
Lokalizacja: 3city

Post autor: Hans_gd4 » ndz sty 10, 2010 23:18

filtr paliwa tez byl wymieniony z komplecie z filtrem powietrza i z olejem i z paskami itp.
ok, uzyje funkcji >SZUKAJ< :bajer:


DżedajA2 86
A6 Afn by Tune-up.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości