Hałasujący silnik-zawory Golf III.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rafał kurzok
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sty 08, 2010 20:06
Lokalizacja: mikołów

Post autor: rafał kurzok » sob sty 09, 2010 19:37

a miałeś kolego dotarte zawory w głowicy :helm:



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob sty 09, 2010 21:08

[quote="damian81Z"]tomiii197, zmierzyles ile wystaje tłok ponad blok ? chodzi mi o to czy uszczelka była dobrze dobrana[/quote

Przecież on ma silnik benzynowy nie ma uszczelek o różnych grubościach występują tylko w dieslu.Sprawdzić ciśnienie oleju może jest za słabe.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 21:15

roman58, ile razy mozna planowac głowice? bo przeciez planował ja kilka razy, a pozatym kolega
tomiii197 napisał co bylo przyczyną
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 21:16 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » sob sty 09, 2010 22:07

tomiii197, miałeś cholernego pecha. Do chwili kiedy przeczytałem o twoich przygodach uważałem że wożenie głowicy do planowania i przy okazji zlecenie sprawdzenia i dotarcia zaworów, wymiany uszczelniaczy to zbytek i pójście na łatwiznę. Teraz uważam jednak że to dobra metoda bo w "ogniu walki" można coś przeoczyć, szczególnie jak się robi kilka rzeczy na raz, lub po prostu w pośpiechu, bo czasem "klient" ciśnie, a tak w ogóle to i tak on za wszystko płaci. I tak sobie myślę że lepiej się podzielić kasą i dać komuś też zarobić niż robić drugi raz za free. Pisząc te słowa bardziej staram się usprawiedliwić swoje postępowanie, niż oceniać twoje niby niedopatrzenie.


JaroW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 09, 2010 22:07

damian81Z, serwisówki podają minimalny wymiar głowicy przy którym może być jeszcze zakładana. Nie chodzi więc o to ile razy, tylko czy ma jeszcze minimalny dopuszczalny wymiar (wysokość)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 22:12

Paweł Marek, w 13 poscie o tym napisalem :)


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 09, 2010 22:17

damian81Z, sorki, nie przeczytałem całego tematu myślałem że zadałeś izolowane pytanie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » pn sty 11, 2010 18:17

tomiii197 pisze:ŁukaszMan napisał/a:
aki to silnik kolego 1.6 75KM czy 101KM na pełnym wtrysku?
teraz ja mam putanie koledzy 1.6 na jednopunkcie ma 75km, a wielopunkt 101km?
tez po wymianie uszczelki mialem taki problem ale zawory jakos sie ulozyly.


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » wt sty 12, 2010 20:28

siwy20mw pisze:teraz ja mam putanie koledzy 1.6 na jednopunkcie ma 75km, a wielopunkt 101km?
dokładnie.
Kolego w twoim AEE jest też 75KM.



siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » wt sty 12, 2010 21:24

ŁukaszMan pisze:dokładnie.
Kolego w twoim AEE jest też 75KM.
wyjasnie o co chodzi. kupilem golfika na gieldzie, gosciu mowil ze to 1.4 na wielopunkcie. dmuchnelo mi uszczelke i zadna czesc od 1.4 nie pasowala. pompa wody, pasek, uszczelka itp. wszystkie czesci pasowaly od 1.6 podejrzewam ze silnik byl zmieniony, jak sprawdzic jaki to dokladnie silnik?


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » wt sty 12, 2010 21:32

a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » wt sty 12, 2010 21:34

ŁukaszMan pisze:1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
bzdury. AEE jest na pełnym wtrysku



siwy20mw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 06, 2010 22:17
Lokalizacja: sierpc
Kontakt:

Post autor: siwy20mw » wt sty 12, 2010 21:35

ŁukaszMan pisze:a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD
aha dzieki;) jutro rzuce okiem czy cos jest.
ten kod powinien sie zaczynac tymi trzema literami oznaczenia silnika tak?


moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa

Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » wt sty 12, 2010 21:40

gracek1906 pisze:bzdury
bzdury bzdurami każdy ma prawo do pomyłek.


siwy20mw pisze:en kod powinien sie zaczynac tymi trzema literami oznaczenia silnika tak?
tak dokładnie. Jak nie znajdziesz to wstaw zdj. silnika. pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości