uszczelka pod głowicę,co jeszcze???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

uszczelka pod głowicę,co jeszcze???

Post autor: tuborg » pt sty 08, 2010 21:51

panowie jakie uszczelki są dodatkowo potrzebne po wymianie uszczelki pod głowicą w mk2 1.6 TD?wiem że jeszcze pod kolektor i pokrywę zaworów ale czy jeszcze jakieś?



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pt sty 08, 2010 22:11

no i sam sobie odpowiedziałeś
ale jak chcesz to zrobić na tip top możesz jeszcze założyć nowe zimeringi na wałek rozrządu i na wał mysle że więcej nie potrzebujesz rozkręcać no chyba że połącze nie kolektora z turbiną i dalej wydechem



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pt sty 08, 2010 22:12

Szpilki do głowicy też nowe.



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » pt sty 08, 2010 22:20

tak, odnośnie szpilek to wiem, a nie bardzo wiem jakie uszczelki jeśli chodzi o turbinę i dalej kolektor wydechowy
Dzięki za odpowiedzi :grin:



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pt sty 08, 2010 22:22

a planowanie głowicy robiłeś ? uszczelki pod turbo i kolektor to najlepiej mieć stare w sklepie na wzór bo są różne



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » pt sty 08, 2010 22:30

nie , nie planowałem, chodzi mi wyłącznie o wymianę uszczelki i dodatkowych uszczelek z tym związanych



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt sty 08, 2010 23:14

Zwróć uwagę na grubość uszczelki pod głowicę - są znakowane dziurkami na występie obrzeża. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pt sty 08, 2010 23:14

Siemka.
Jakie masz objawy że chcesz wymienić uszczelkę? Czy już wymieniłeś?
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 03:32 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.


Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!
Obrazek

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Uszczelka

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 09, 2010 02:24

Witam wymień uszczelkę pod pokrywą zaworów pod kolektory Sprawdz stan zaworów i wymień uszczelniacze na zaworach koszt uszczelniaczy niewielki a często one powoduja spalanie oleju przez silnik



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 09, 2010 02:32

ZbyszekGolf pisze:Witam wymień uszczelkę pod pokrywą zaworów pod kolektory Sprawdz stan zaworów i wymień uszczelniacze na zaworach koszt uszczelniaczy niewielki a często one powoduja spalanie oleju przez silnik
i zerknij na na stan uszczelniacza na wałku rozrządu :) jak cieknie to tez wymieniaj :)



Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » sob sty 09, 2010 21:02

dzięki za podpowiedzi :pub: uszczelki jeszcze nie wymieniałem ale muszę kupić komplet potrzebny do wymiany (w razie w...) ponieważ jadę w trasę 25000 tys. a mam mały wyciek w miejscu gdzie jest kanał olejowy i wywala olej na zewnątrz,nie jest to duży wyciek ,po bloku nie cieknie za dużo a mechanik doradził mi że można śmiało jeździć :D



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 21:08

tuborg, jezeli nie musisz nie planuj głowicy, dopuszczalna niepłaskość głowicy 0,1mm


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Awatar użytkownika
tuborg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:41
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: tuborg » sob sty 09, 2010 21:16

właśnie chciałem tak zrobić żeby wymienić bez planowania(bo to by trochę trwało) ale mechanik powiedział że może być gorzej po takiej wymianie więc darowałem sobie i będę jeździł i patrzył czy się wyciek powiększa i wtedy wymienię :bajer:na starej uszczelce są trzy dziury więc kupię taką samą...
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 21:18 przez tuborg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian81Z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 21:54
Lokalizacja: Śląsk/Zabrze

Post autor: damian81Z » sob sty 09, 2010 21:18

tuborg, według madrych ksiazek nie wolno planowac glowicy w dieslu


[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 406 gości