Słabe ogrzewanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Słabe ogrzewanie
Witam. Mam taki problemik, otóż od czasu kiedy wymieniłem nagrzewnice mam słabe ogrzewanie w samochodzie, silnik się odpowietrzył ale ogrzewanie jest praktycznie znikome. Jeśli jade dłuższy odcinek z obrotami na poziomie 2000-2500rpm to z kratek leci w miare ciepłe powietrze przy ogrzewaniu ustawionym na maxa, ale jeśli obroty spadną to powietrze momentalnie się wychładza i leci zimne. Czy możliwe jest że coś źle poskładałem np. jakieś linki od przepustnic ciepło-zimno? Dodam że mam LPG i nie jestem pewny czy parownik jest dobrze wpięty w układ.
sorry za idiotyczne stwierdzenie ale najpierw sprawdz czy masz płyn, pozniej sprawdz czy płyn aby na pewno dochodzi do tej nagrzewnicy, nastepnie pompa wody.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 11:52 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Co to za podwórkowa bzdura????? Zgadza się że ogrzewanie ustawione na max, ale na wyłączonym nadmuchu!! Przy włączonym na max to chyba ciężko by było aby silnik się zagrzał do włączenia wiatraka....OSA... pisze: powinno sie odpowietrzac gdy ogrzewanie jest wlaczone na najcieplejsze i na najwyzszym biegu.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
to nie polonez w golfie III obieg na nagrzewnicę jest cały czas otwarty...OSA... pisze:powinno sie odpowietrzac gdy ogrzewanie jest wlaczone na najcieplejsze i na najwyzszym biegu. sprobuj
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 12:24 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Witam.
podepnę się pod temat bo jest dość podobny,
działa mi ogrzewanie i wszystko gra grzeje mocno jak się nagrzeje ale chodzi mi mianowicie o to, że nie mam ogrzewania na nogi nie wiem czy coś tam jest zapchane czy łopatka się nie domyka dobrze.
czy miałby ktoś dojście do zdjęć lub instrukcji jak to rozkręcić i w którym miejscu sprawdzić co jest przyczyną braku dmuchania powietrza na nogi?
Pozdrawiam Paweł
podepnę się pod temat bo jest dość podobny,
działa mi ogrzewanie i wszystko gra grzeje mocno jak się nagrzeje ale chodzi mi mianowicie o to, że nie mam ogrzewania na nogi nie wiem czy coś tam jest zapchane czy łopatka się nie domyka dobrze.
czy miałby ktoś dojście do zdjęć lub instrukcji jak to rozkręcić i w którym miejscu sprawdzić co jest przyczyną braku dmuchania powietrza na nogi?
Pozdrawiam Paweł
dobra jakość poprawia samopoczucie :)
a ja mam taki problem ze jak jade to nie zagrzeje sie za chiny do ponad 70 stopni tylko trzyma temp.przed 70.Na postoju zagrzeje sie do 90,a nawet wiecej do załączenia wentylatora,ale co z tego jak z nawiewów leci letnie powietrze....nie wiem co jest.Dodam tylko ze górny wąż ten od chłodnicy jest gorący,a dolny trochę mniej.Prosze o pomoc.
aha....mk3, 1,6 75KM abu
aha....mk3, 1,6 75KM abu
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 12:48 przez Ralph2502, łącznie zmieniany 1 raz.
To musisz sprawdzić na zimnym silniku podczas jego rozgrzewania sie, wnioskuje ze robiłes to na ciepłym? wtedy to Ci to nic nie powie .. Termostat do wymiany masz otwiera sie przy 70 stopniach [badz jest cały czas otwary] i sie juz nie zamyka, to wiec podczas jazdy nie ma szans rozgrzania silnika i na bank jeszcze spada Ci temperatura nie kupuj termostatu firmy VERNET bo to tak jakbys 30 zł wzial i podpalił zapalniczka, wymiana dziecinnie prosta ..Ralph2502 pisze:Dodam tylko ze górny wąż ten od chłodnicy jest gorący,a dolny trochę mniej.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 13:01 przez Vii, łącznie zmieniany 3 razy.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Postawił bym ci całego tira wódki jak byś mi całkowicie zimny silnik (przy dzisiejszej temp zewn) nagrzał do włączenia wiatraka przy nadmuchu włączonym na max w 10 min...OSA... pisze:palen, u mnie nawet dzisiaj nagrzeje siw w ten sposób w 10 min. pozdrawiam
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Jak się silnik nie dogrzewa, to nie trzeba macać węży, czy coś... szukać innej przyczyny, tylko trzeba jechać kupić odpowiedni termostat firmy WAHLER i go wymienić...!Ralph2502 pisze:a ja mam taki problem ze jak jade to nie zagrzeje sie za chiny do ponad 70 stopni tylko trzyma temp.przed 70.Na postoju zagrzeje sie do 90,a nawet wiecej do załączenia wentylatora,ale co z tego jak z nawiewów leci letnie powietrze....nie wiem co jest.Dodam tylko ze górny wąż ten od chłodnicy jest gorący,a dolny trochę mniej.Prosze o pomoc.
aha....mk3, 1,6 75KM abu
Tak,robiłem to przy już rozgrzanym silniku...czyli kupię termostat Wahlera i powinno byc dobrze.Vii pisze:To musisz sprawdzić na zimnym silniku podczas jego rozgrzewania sie, wnioskuje ze robiłes to na ciepłym? wtedy to Ci to nic nie powie .. Termostat do wymiany masz otwiera sie przy 70 stopniach [badz jest cały czas otwary] i sie juz nie zamyka, to wiec podczas jazdy nie ma szans rozgrzania silnika i na bank jeszcze spada Ci temperatura nie kupuj termostatu firmy VERNET bo to tak jakbys 30 zł wzial i podpalił zapalniczka, wymiana dziecinnie prosta ..
Dzięki Xabingo!
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 13:17 przez Ralph2502, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 274 gości