Nie mam sil..:( Odpalanie problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kj110571
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt paź 26, 2007 14:09
Lokalizacja: Lubaczów- PODKARPACIE

Post autor: kj110571 » śr sty 06, 2010 10:12

zwykły ,też mam takiego samego golfa 1,6 pierburg 2e2 lpg też miałem podobne problemy ale go wyregulowałem i chodzi lux, napisz co konkretnie się w nim dzieje,więc może coś poradzimy.Też jestem z podkarpackiego .



zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » śr sty 06, 2010 10:32

kj110571, czesc , dzieje sie tak ze na benie nie da rady jezdzic , np rano odpalam na benzynie to odrazu gasnie i nie trzyma obrotow , jak jest cieply obroty trzyma faluja i przerywa caly czas...na gazie wszystko ok jest..tylko przez to odpalanie na gazie aku szybko siada bo musze krecic dlugo zanim zalapie...niewiem o co chodzi..tym bardziej ze nie posiadam garazu i nawet nie moge przy nim cos porobic sam..ehh



Awatar użytkownika
Mc_Gyver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 14, 2008 08:43
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mc_Gyver » śr sty 06, 2010 15:02

Witam. Niestety musze dołączyć do grona uciśnionych przez pierburga 2e2. Walcze z tematem już ponad rok. Z początku jak go dławiło przy odpalaniu uchyliłem delikatnie klapke przy kopułce ssania, żeby miał trochę powietrza na start. Teraz odpala, ale po 2-3 sek. gasnie. Po ponownej próbie odpalenia silnik (1.6 RF) pracuje na ssaniu w miare ok, po czym na rozgrzanym obroty falują tk, że silnik portrafi zgasnąć. Na LPG jeździ bardzo ładnie. Z tego wszystkiego szykuje sie do wymiany gaźnika, ale z automatu (na pewno podcisnieniowy, ale nie wiem jeszcze czy pochodzi z RF-a). Przy okjazji podpytam: dużo jest przeróbek przy zamianie gaźnika z auta z automatyczna skrzynia do auta ze skrzynia manualną?



spearhead
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 13:26
Lokalizacja: łomża

nbggdhwsb

Post autor: spearhead » śr sty 06, 2010 16:44

ja mam automata 1.6 z pierburgiem, w gaźniku nie ma absolutnie żadnej różnicy, linka od pedału wchodzi do skrzyni, a ze skrzyni wychodzi do gaźnika, ot i cała różnica. pobierzcie ten plik- to załatwi wszystkie wasze problemy, tylko wszystko trzeba zrobić dokładnie i porządnie.

no qrva nie moge dodać tego pieprzonego załącznika- jebie się to forum, musicie sobie sami radzić
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 17:17 przez spearhead, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 06, 2010 19:32

spearhead pisze:w gaźniku nie ma absolutnie żadnej różnicy
owszem. Masz siłownik 4-położeniowy zamiast 3-położeniowego, podobnie jak przy klimie, a przynajmniej powinieneś taki mieć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bobers123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn gru 22, 2008 09:10
Lokalizacja: ZNadWisły
Kontakt:

Post autor: bobers123 » śr sty 06, 2010 21:33

Ja po kupnie swojego miałem podobny problem, nawet nie dało się go wziąć na luz na benzynie bo zaraz gasł, ale pojeździłem dłuższy czas na benzynie z myślą że się coś odmuli, poprzeciągałem w nerwach trochę do odcięcia i jak ręką odjął :bigok:



Awatar użytkownika
Mc_Gyver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt mar 14, 2008 08:43
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Mc_Gyver » śr sty 06, 2010 23:06

To w takim przypadku którą opcję Paweł Marek Polecasz: przekładkę samego siłownika trójpołożeniowego (da sie tak w ogóle?), czy majsterkowanie przy tym czteropołożeniowym (jesli jest to mozliwe, to co mam pozaślepiać?).
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 23:07 przez Mc_Gyver, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 06, 2010 23:13

nie takie to istotne. 4-te położenie siłownika jest po to żeby odrobiną dodać gazu po włączeniu np klimy. Ale nawet bez tego silnik od klimy czy automatu nie powinien zgasnąć, najwyżej się mu podniesie obroty wolne śrubą regulacyjną. Siłowniki te dość rzadko się psują, byle był sprawny. Można regenerować ale to raczej nie w warunkach domowych, sa oferty w necie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » czw sty 07, 2010 21:33

Paweł Marek, prosze powiedz czy jak odkrece ten zawor wzbogacenia mieszanki to czy moge cos popsuc bo tam jakas sprezynjka jest itd... jutro mam zamiar to odkrecic i popstrykac pare zdjec gaznika , moze zobaczycie cos nie tak z podcisnieniem poniewaz nie mam podlaczonej tej zielonej gruchy wogole..moze w tym problem..ale ten zawor tez musze sprawdzic..



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 07, 2010 22:13

zwykly123, nie zepsujesz, wyjmiesz całość a potem na stole rozdzielisz na części uważając żeby nic nie zgubić, obie cześci łączą się na zatrzask. Z gaźnika wyleje się benzyna więc nie odkręcaj na gorącym.
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 22:14 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » czw sty 07, 2010 22:15

Paweł Marek, dzieki wielkie , jutro napisze co i jak..jak sie uda wrzuce fotki gaznika..

[ Dodano: 08 Sty 2010 09:07 ]
Kolego Pawl Marek , odkrecilem to i ta pierwsza gumka ktora jest na foto jest niby cala nie widze pekniec , ale ta druga co jest pod zatrzaskami jest lekko poekana i uwaga pytanie mam takie gdzie podlozyc ten kawalek detki , na to co na zdjeciu czy pod spod??

Obrazek

[ Dodano: 08 Sty 2010 11:36 ]
Kur.. to niestety nie robilo problemow , zalozylek kawalek detki i dalej to samo na benzynie , faluja obroty szarpanie dlawienie...i Bóg wie co jeszcze.... ehhh



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 434 gości