grzeje sie do 110stopni a ciepła wewnatrz niema

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bodek438
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 15, 2008 19:43
Lokalizacja: Stanowice

Post autor: bodek438 » czw sty 07, 2010 20:11

a jak wieje ciepłym powietrzem na wyższych biegach? na 1 to szału znowu też nie będzie.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » czw sty 07, 2010 20:12

Miernik i jedziesz w serwisowce znajdziesz jaka opornosc powinien dawac.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: czw sty 07, 2010 18:34
Lokalizacja: Grodziec
Kontakt:

Post autor: Basss2 » czw sty 07, 2010 20:15

na 3biegu i 4 wieje juz tylko i wyłacznie zimnym....:( na 2 tez tak lekko przemyka cieplejszym

[ Dodano: 07 Sty 2010 19:16 ]
tylko ja nie mam ksiazki serwisowej :( miernik mam:)



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw sty 07, 2010 20:31

Basss2, pytanie jak wymieniany był płyn(przy wymianie termostatu)to 1 zasada dmuchawa na max 4 bieg i ciepłe auto chodzic ma do temp roboczej czyli 90 stopni az do załaczenia wiatraka 1 bieg przy tem bodajże 92 lub 95 stopni,powinno dawać ciepłym z nawiewu gasisz auto,wystudzi sie i ew dolewasz płynu do poziomu roboczego



bodek438
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 15, 2008 19:43
Lokalizacja: Stanowice

Post autor: bodek438 » czw sty 07, 2010 20:58

pomacaj czy przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do i z nagrzewnicy są gorące. jeśli są gorące to problem może tkwić w sterowaniu ogrzewaniem. może po prostu powietrze nie jest w całości kierowane na nagrzewnice tylko minimalna część a reszta bezpośrednio na nawiewy.



Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: czw sty 07, 2010 18:34
Lokalizacja: Grodziec
Kontakt:

Post autor: Basss2 » czw sty 07, 2010 22:24

pomacaj czy przewody doprowadzający i odprowadzający płyn do i z nagrzewnicy są gorące. jeśli są gorące to problem może tkwić w sterowaniu ogrzewaniem. może po prostu powietrze nie jest w całości kierowane na nagrzewnice tylko minimalna część a reszta bezpośrednio na nawiewy.


a jak mam odpowietrzyc ?

[ Dodano: 07 Sty 2010 21:40 ]
jak mam to zrobic ?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw sty 07, 2010 23:14

Basss2, napisałem ci wsio w tych autach układ sam sie odpowietrza zrób jak mówiłem,bedzie gitara



bodek438
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 15, 2008 19:43
Lokalizacja: Stanowice

Post autor: bodek438 » pt sty 08, 2010 00:33

skoro nadal pytasz jak odpowietrzyć to ma sie rozumieć ze są zimne? w ostateczności możesz spróbować na odpalonym silniku powoli ściągać przewód z nagrzewnicy i zobaczyć co sie dzieje. może być np. zakamieniony układ i płyn w bardzo ograniczonej ilości dopływa lub odpływa z nagrzewnicy.



Awatar użytkownika
Basss2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: czw sty 07, 2010 18:34
Lokalizacja: Grodziec
Kontakt:

Post autor: Basss2 » pt sty 08, 2010 17:54

witam dzis rozgrzałęm auto do 110topni bo tyle mi pokazuje:( wczesniej jak juz pisaliscie odkreciłem korek od płynu i grzałęm az właczył sie wentylator ... w srodku dalem na 4 bieg nawiewu i na goracy :)
lecz tego Ciepła jak y troche było wiecej ale to jest nie to :( i tak :( chociaz nie wiem jak jest w innych modelach czy ciepło jest szybko czy po pewnym czasie ;(

weze od nagrzewnicy jeden jest bardziej goracy od 2 :( moze nie wielka jest tego roznica ale jest ...:(



bastian1809
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:37
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: bastian1809 » pt sty 08, 2010 22:49

czujnik to jest nie droga rzecz wiec sobie go wymien odrazu. ja mialem podobnie auto mi sie na drodze 60km 3 razy zagotowalo do 110stopni przyjechalem do domu i mi polowe plyny chlodzacego pobralo. wymienilem uszczelke pod glowica i od tamtej pory jak reka odjal wszytsko dziala jak nalezy..

[ Dodano: 08 Sty 2010 21:50 ]
jeszcze najpier wymienilem termostat troche to dalo nie gotowal sie tak ale w trasie byla tragedia


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12e24de3c1fa0243.html][img]http://images48.fotosik.pl/265/12e24de3c1fa0243m.jpg[/img][/url] [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a4356189cc6cb8e.html][img]http://images50.fotosik.pl/265/6a4356189cc6cb8em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pt sty 08, 2010 22:55

Proszę poprawic temat na zgodny z regulaminem!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości