Stukanie pod Maska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Stukanie pod Maska

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 10:59

Jak w tytule. Macie moze u siebie tez tak? Z rana jak odpalam mojego AKL'a i jest oczywisacie ujemna temp. to cos stuka pod maska przez jakis czas-tak mniej wiecej do momentu az sie nagrzeje silnik. Wydaje mi sie to gdzies w okolicach paskow z lewej przy silniku. Moze nie jest to jakas ''niebezpieczna'' usterka ale bardzo mnie wqrza :grrr:

POZDRO

[ Dodano: 07 Sty 2010 09:07 ]
Tak mi sie wydaje ze to moze rolka na pasku. Tylko teraz czy ja zostawic w spokoju i jezdzic czy wymienic ?


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » czw sty 07, 2010 11:21

Jeżeli to rolka to wymień , jak rozwala się łożysko to rolka będzie chodziła nie osiowo i będzie niszczyć pasek



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:26

wojtas46 pisze:Jeżeli to rolka to wymień , jak rozwala się łożysko to rolka będzie chodziła nie osiowo i będzie niszczyć pasek
Tak ale to tylko na zimnym tak stuka dlatego wlasnie jestem pewien czy to rolka.


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw sty 07, 2010 11:28

bicker83 pisze:to cos stuka pod maska
a nie jest EGR - puszeczka między zbiorniczkiem wyrównawczym a spryskiwaczy - recyrkulator spalin :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:41

feniks79 pisze:a nie jest EGR - puszeczka między zbiorniczkiem wyrównawczym a spryskiwaczy - recyrkulator spalin
Myslisz ze to EGR? Calkiem mozliwe musze sie temu dokladniej przyjrzec. :D
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw sty 07, 2010 11:44

u mnie stuka właśnie EGR na zimnym


Obrazek

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:57

feniks79 pisze:u mnie stuka właśnie EGR na zimnym

I co robisz z tym cos? Ja sobie chyba dam spokoj jezeli sie okaze ze to EGR.
POZDRO

[ Dodano: 07 Sty 2010 10:50 ]
sprawdzalem przed chwila dokladniej i wyglada na to ze to EGR.
Dzieki feinks79

:bigok: POZDRO :bigok:


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw sty 07, 2010 13:00

bicker83 pisze:Dzieki feinks79
oki, nic z tym nie robię wydaje mi się, że metalowe elementy przy mrozie w wnętrzu EGR trą mocniej (naprężone) i tyle :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 13:17

feniks79 pisze:metalowe elementy przy mrozie w wnętrzu EGR trą mocniej (naprężone)
tez tak pomyslalem, dlatego poki sie calkiem nie zepsul go nie ruszam.
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » czw sty 07, 2010 13:33

witam panowie u mnie to samo stukanie miedzy zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy ale zauważyłem ze jak odłączy sie czujnik to przestaje i zastanawiam sie czy to nie bedzie czujnik do wymiany :chytry:


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 14:05

wav pisze:zastanawiam sie czy to nie bedzie czujnik do wymiany
ze niby czujnik tak stuka tak? jak go odlaczasz to EGR przestaje dzialac dlatego przestaje stukac :) tak mie sie przynajmniej wydaje :P


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości