Palenie cewek zaplonowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Palenie cewek zaplonowych
witam tak jak w temacie problemem sa palace sie cewki podczas jazdy autko gasnie i nie mozna odpalic go ponownie na starej cewce jak wymienie cewke jest ok jestem po wiemianach kabli zaplonowych , swiec , kopulki , palca , czy ktos moze pomuc slyszalem cos na temat czujnika Halla i ze to moze komputer wariuje. co robic dalej ??
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:39 przez wenom, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wenom, ile razy się tak stało? Sprawdź czy alternator nie podaje za wysokiego napięcia i sprawdź czy cewka jest zmasowana, powinna myć smasowana do blachy ale może być korozja pod śróbami albo lakier blokuje przepływ prądu do niej, najlepiej weź kawałek grubszego kabla załóż na końce oczka i zakręć do śróby mocującej cewkę oraz do jednej ze śrób pkrywy zaworów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mialem podobny problem a dokladnie to kopulka prosila sie o wymiane a wiec wymienilem od swiec kabli po kopulke i palec... po kilku przejechanych kilometrach auto umarlo... wina okazaly sie wadliwe kable 3 z nich mialy przebicie co spowodowalo spalenie cewki. zalozylem stare kable i uzywana cewke auto chodzi do dzis i wszystko jest ok
tak mam mase i lakier sciagnalem do zywej blachy a stalo sie tak juz 5 razy oddalem aluto do elektryka i zasugerowal ze moze byc to wina komputera
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:38 przez wenom, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wenom, nie wierze żeby grzała się dlatego że komputer podaje na nią jakieś za mocne napięcie. Jeśli na pewno masz wszystko ok z kablami, palcem kopułka i świecami top nie widzę innej możliwości jak złe zmasowanie. Może dorób jednak ten dodatkowy kabel masowy. Wiele osób miało ten problem i ten sposób pomagał często. Spróbować nie zaszkodzi.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ogolna wina ukladu zapłonowego być moze cos z kopułka, rownie dobrze jak powiedziales moze być to czujnik hall'a nie trzeba wcale szukać problemu daleko gdy jest on blisko.. Stawiam na kopułke i czujnik halla! dodam, ze ja odpiałem mase od cewki jezdze tak ponad pol roku juz i nie ma zadnych problemów .. ECU tutaj nie ma nic do palenia sie cewek bo on nie daje wysokiego napiecia na to. A przed cewka jest tylko aparat zapłonowy i ECU? dobrze mowie? A wiec raz jeszcze ECU tutaj nie ma nic do tego..
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 14:51 przez Vii, łącznie zmieniany 4 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości