[mk2]który olej wybrać?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » czw mar 09, 2006 14:19

ćwikła pisze:ja uzywam takze mobila ale coraz bardzije zastanawiam sie nad zmiana na inny...jakis rzadki ostatnio robia ten mobil...duzo jest podróbek...zastanawiam sie nad valvoline max life
Ja tak samo śmigam 2 wymianę na mobilu ale ten olej jakiś rzadki jest. Mój mechanior już ma 3 VWeja i od zawsze zalewa je Lotosem i poleca mi ten olej. Następna wymiana to będzie Lotos minerał albo coś właśnie z Valvoline, Texaco, Motul. Ale od Mobila odchodzę na bank.



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:37

Zalałem lotosa na przeczyszczenie silnika.
Samochod grzal sie, i pojawił sie nagar !!!!
Po 1 tys km wylałem to kupa !


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 14:43

a jak poznałes ze tworzy sie nagar??do silnika zagladałes??ja tez kiedys wlałem lotosa na przeczyszczenie ale przejzdzilem ok 4tys i zlałem..w sumie było ok ale był to mineral a wczesniej golf jezdził non stop na półsynteyku wiec dlatego go zlałem...teraz jak bede lał to valvoline...leje ojcu go do vento i jest super


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:45

1 odkrecajac korek
2 na bagnecie byly jakies białe bąbelki niewiem nawet co to bylo


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 14:48

moze miałes niedogrzany silnik i dlatego były białe babelki.......ja mimo ze leje mobila i nie ma nagaru to jest jakis rzadki i przerzuce sie na valvoline


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:53

Wiesz tylko akurat wtedy to mialem dluzsze kursy, z tego tysiaca to z 800km to byla trasa :(

Zalej Valvo duzo znajomych mowilo ze olej jest dobry.


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 16:04

Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? ;)


www.SportCom.PL

racer18

Post autor: racer18 » czw mar 09, 2006 17:19

malcu pisze:Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? ;)
Ja na Twoim miejscu zmieniłbym uszczelniacze na zaworach, koszt jest minimalny a pomoże napewno bo szybko się zużywają. ;)



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 18:54

Jaki to koszt wraz z mechanikiem? ;)


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 18:57

ok 130-150zł


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » czw mar 09, 2006 19:04

racer18 pisze:malcu napisał/a:
Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? ;)

Ja na Twoim miejscu zmieniłbym uszczelniacze na zaworach, koszt jest minimalny a pomoże napewno bo szybko się zużywają. ;)
eee to nie ja napisalem tylko MrUkAs, !!


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

racer18

Post autor: racer18 » czw mar 09, 2006 19:23

malcu pisze:eee to nie ja napisalem tylko MrUkAs, !!
Sorki... zaznaczyłem Twoje a źle opisało ;P :pub:



Awatar użytkownika
malcu
.::Szalony_Kefir::.
.::Szalony_Kefir::.
Posty: 92
Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
Lokalizacja: LbN

Post autor: malcu » czw mar 09, 2006 20:24

a no nieszkodzi ;) :pub:


[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 21:51

OK, dzieki panowie. Pogadam jeszcze z mechaniorem co on o tym mysli i moze sie skusze, bo w sumie nie duzy koszt, a jak mialby pomoc w mniejszym zuzyciu oleju to byloby git. Choc ja uwazam, ze u mnie przyczyna brania oleju moga byc pierscienie, tloki i moze cos jeszcze...Teraz sobie niezle lyka... ;)


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 295 gości