1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » wt sty 05, 2010 23:26

radmar1702 pisze:hm... niewiem ale może to tez wrużyć przegrzanie silnika... ale to niewiem
Hmmm a ja tu wróżę dysleksję :bajer:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » śr sty 06, 2010 12:36

Jazz_Blue pisze:
radmar1702 pisze:hm... niewiem ale może to tez wrużyć przegrzanie silnika... ale to niewiem
Hmmm a ja tu wróżę dysleksję :bajer:
nie no nie kolega radzi jak może:):) to się ceni na tym forum :okej:


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » śr sty 06, 2010 19:56

Jazz_Blue pisze:a ja tu wróżę dysleksję :bajer:
:panna:
dimmer pisze:to się ceni na tym forum :okej:
:bigok:
dimmer napisał/a:
czym to jest spowodowane?

jednak, po przemyśleniu sprawdź termostat


Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz180284
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 13:39
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: lukasz180284 » śr sty 06, 2010 20:27

DZIEKI koledzy za wasze opinie... widze ze musze cos z tym zrobic... we wnetrzu jest cieplo ustawiam climatronic i jest ok ale temperatura faluje...

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 20:35 przez lukasz180284, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=295360
MOJ MK4 :)

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw sty 07, 2010 00:34

feniks79 pisze:
Jazz_Blue pisze:a ja tu wróżę dysleksję :bajer:
:panna:
dimmer pisze:to się ceni na tym forum :okej:
:bigok:
dimmer napisał/a:
czym to jest spowodowane?

jednak, po przemyśleniu sprawdź termostat
mówisz termostat...a sprawdze choc jest w tamtym roku wymieniony wahlera ale sprawdze ... jak nie to bede szukał dalej a czemu myslisz ze to termostat??? jak on na to moze wpływac ?? jak niby 90 jest jak włącze nadmuch po chwili nie ma :(:(:


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » czw sty 07, 2010 08:00

dimmer pisze:a czemu myslisz ze to termostat???
na forum ktoś opisywał dokładnie takie same objawy wymienił i hula :bigok:

[ Dodano: 07 Sty 2010 07:02 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


Obrazek

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw sty 07, 2010 10:45

feniks79 pisze:
dimmer pisze:a czemu myslisz ze to termostat???
na forum ktoś opisywał dokładnie takie same objawy wymienił i hula :bigok:

[ Dodano: 07 Sty 2010 07:02 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
a widzisz ...:) no to okey zobaczymy dzieki za podpowiedz. :):) jak co to napisze czy to to:)


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

TOMIX02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: TOMIX02 » czw sty 07, 2010 15:38

Witam

Przeczytalem juz chyba wszystkie tematy na forum dotyczace mojego problemu i dalej nic nie wiem. Od czasu jak zalozylem gaz zaczelo mi sie wszystko walic (silnik 1,6 sr) takie mam objawy
-falowanie obrotow na biegu jalowym (tylko na gazie)
-rano jak zapale to odrazu gasnie jak nie dam gazu (na benzynie )
-pozno sie przelacza na gaz bo dopiero po jakis 4 km a temp mam ustawiona na 30stopni czyli silnik sie nie dogrzewa chyba
A teraz napisze co mam nowe
-swiece
-kable
-rura ta co idzie od filtra powietrza
-czujnik temperatury ( po wymianie czujnika dzisiaj po przejechaniu ok 30 km temperatura mi skakala 90 70 80 a wczesniej bylo 90 na starym czjniku, czyli moze termostat jest walniety? )
Aha i czyszczenie przepustnicy i adaptacja tez juz byla (ale bez wyciagania przepustnicy)
Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 15:43 przez TOMIX02, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_Peeter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 21:03
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: _Peeter » czw sty 07, 2010 15:57

TOMIX02 pisze:Witam

Przeczytalem juz chyba wszystkie tematy na forum dotyczace mojego problemu i dalej nic nie wiem. Od czasu jak zalozylem gaz zaczelo mi sie wszystko walic (silnik 1,6 sr) takie mam objawy
-falowanie obrotow na biegu jalowym (tylko na gazie)
-rano jak zapale to odrazu gasnie jak nie dam gazu (na benzynie )
-pozno sie przelacza na gaz bo dopiero po jakis 4 km a temp mam ustawiona na 30stopni czyli silnik sie nie dogrzewa chyba
A teraz napisze co mam nowe
-swiece
-kable
-rura ta co idzie od filtra powietrza
-czujnik temperatury ( po wymianie czujnika dzisiaj po przejechaniu ok 30 km temperatura mi skakala 90 70 80 a wczesniej bylo 90 na starym czjniku, czyli moze termostat jest walniety? )
Aha i czyszczenie przepustnicy i adaptacja tez juz byla (ale bez wyciagania przepustnicy)
Prosze o pomoc

Ja miałem podobne problemy z odpalaniem i wymiana filtra paliwa pomogła.

Jak chodzi o przepustnice to lepiej ją wyjąć i dokładnie przeczyścić i zaadoptować. Adaptacji nie polecam w jakimś garażu tylko w profesjonalnym zakładzie. Ja jak oddałem ala mechanikowi, to się okazało że jego komputer nawet się nie połączył z komputerem w samochodzie, a pieniądze zgarnął i powiedział że przepustnica jest walnięta.

Polecam jeszcze przeczyszczenie przepływomierza. Foto-porada którą sam zrobiłem jest na stronie czyszczenie przepustnicy

Jak chodzi o przełączanie na gaz, i masz temperaturę przełączenia 30stopni to przy obecnych temperaturach to jest normalne. W lato dużo szybciej będzie Ci się przełączał. Jak chcesz, aby gaz szybciej Ci się przełączał nie włączaj ciepłego powietrza do momentu przełączenia się na gaz.


-- [url=http://chomikuj.pl/rich-men/e-booki+-+motoryzacja]Tania jazda samochodem[/url] --

TOMIX02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: TOMIX02 » czw sty 07, 2010 16:31

Ja miałem podobne problemy z odpalaniem i wymiana filtra paliwa pomogła.

Jak chodzi o przepustnice to lepiej ją wyjąć i dokładnie przeczyścić i zaadoptować. Adaptacji nie polecam w jakimś garażu tylko w profesjonalnym zakładzie. Ja jak oddałem ala mechanikowi, to się okazało że jego komputer nawet się nie połączył z komputerem w samochodzie, a pieniądze zgarnął i powiedział że przepustnica jest walnięta.

Polecam jeszcze przeczyszczenie przepływomierza. Foto-porada którą sam zrobiłem jest na stronie czyszczenie przepustnicy

Jak chodzi o przełączanie na gaz, i masz temperaturę przełączenia 30stopni to przy obecnych temperaturach to jest normalne. W lato dużo szybciej będzie Ci się przełączał. Jak chcesz, aby gaz szybciej Ci się przełączał nie włączaj ciepłego powietrza do momentu przełączenia się na gaz.
ja czyscilem takim specjalnym srodkiem w sprey-u przy wlaczonym silniku szwagier gazowal a ja pryskalem srodek do przepustnicy i ten syf co tam byl to puszczal

Jak chcesz, aby gaz szybciej Ci się przełączał nie włączaj ciepłego powietrza do momentu przełączenia się na gaz.
pomoze to cos??



Awatar użytkownika
_Peeter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 21:03
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Post autor: _Peeter » czw sty 07, 2010 16:41

TOMIX02 pisze:Cytat:
Jak chcesz, aby gaz szybciej Ci się przełączał nie włączaj ciepłego powietrza do momentu przełączenia się na gaz.

pomoze to cos??
Pomaga, gdyż ciepło nie idzie do środka auta, tylko silnik się szybciej rozgrzewa. Ja ustawiam ciepłe powietrze na połowę i to już pomaga w szybszym przełączaniu się na gaz

Ps. Mimo, że czyściłeś przepustnice to przepływomierz przeczyść sobie.
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 16:43 przez _Peeter, łącznie zmieniany 1 raz.


-- [url=http://chomikuj.pl/rich-men/e-booki+-+motoryzacja]Tania jazda samochodem[/url] --

TOMIX02
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:48
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: TOMIX02 » czw sty 07, 2010 16:44

Dzieki dzis po pracy o 10 sprawdze jak bedzie mrozik kiedy sie przelaczy a na wolnym czasie czyszcze przeplywomierz i napisze czy pomoglo... :pub:

PS a te skakania temperatury to moze byc termostat???
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 16:47 przez TOMIX02, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » czw sty 07, 2010 17:53

moje pytanie jest TROCHĘ inne. Mianowicie chodzi mi o obroty silnika jakie powinny być przy osiąganiu danej prędkości. Gdyż wydaje mi się iż mój golf IV 1.6 sr osiąga zbyt wysokie obroty przy właśnie danej prędkości tj.przy prędkości 60 km/h obroty rzędu 1800 przy prędkości 80 km/h 2200 rpm i dalej 100 km/h 3000 rpm. mówię tutaj o 5 biegu Czy to jest normalne że przy setce są 3 tysiące obrotów. Proszę was szanowni koledzy o sprawdzenie tego i ewentualnie czym są spowodowane tak wysokie obroty. No chyba że to normalne. Ale dla mnie normalne obroty przy 100 km/h byłyby 2,5 tys do 2,6. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz. Dodam jeszcze że opony mam takie same jak wszyscy inni użytkownicy golfów IV i diesla i benzyny 15/195/65



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » czw sty 07, 2010 20:11

TOMIX02 pisze:PS a te skakania temperatury to moze byc termostat???
Całkiem możliwe, że to termostat.
pszmiel pisze:moje pytanie jest TROCHĘ inne. Mianowicie chodzi mi o obroty silnika jakie powinny być przy osiąganiu danej prędkości. Gdyż wydaje mi się iż mój golf IV 1.6 sr osiąga zbyt wysokie obroty przy właśnie danej prędkości tj.przy prędkości 60 km/h obroty rzędu 1800 przy prędkości 80 km/h 2200 rpm i dalej 100 km/h 3000 rpm. mówię tutaj o 5 biegu Czy to jest normalne że przy setce są 3 tysiące obrotów. Proszę was szanowni koledzy o sprawdzenie tego i ewentualnie czym są spowodowane tak wysokie obroty.
Też tak mam kolego, przy 3000 obr. na 5 biegu mam 100km/h, zarówno na oponach 195/65/R15 jak i na 175/80/R14, samochód normalnie przyspiesza i zbiera się, według mnie jest to normalne.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 387 gości